logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Voice Contact Center współpracuje z Allegro w obszarze Customer Experience

  PR 02.06.2020, przeczytano 965 razy
ilustracja

Spółka z Grupy OEX wspiera od października 2019 roku najbardziej popularną platformę zakupową  w realizacji strategii excellent customer experience. Odpowiada między innymi za wsparcie procesów biznesowych w obszarze obsługi klienta, kampanii komercyjnych i marketingowych oraz za budowanie katalogu produktów na platformie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/voice-contact-center-wspolpracuje-z-allegro-w-obszarze-customer-experience,387261,artykul.html

- Voice Contact Center, dzięki unikalnym kompetencjom i doświadczeniu, jest skutecznym partnerem dla firm, które stawiają na najwyższą jakość obsługi klienta. Osiągamy bardzo dobre wyniki, dzięki pracy zespołów projektowych zorientowanych na klienta. Kluczem do sukcesu jest dbałość o najmniejsze szczegóły, implementowanie niecodziennych rozwiązań i ciągłe rozwijanie naszych kompetencji – powiedziała Ewa Depta, członek Zarządu Voice Contact Center.

- Wysoka jakość obsługi zapewniająca doskonałe doświadczenie klienta jest zauważalnym światowym trendem i z pewnością będzie zyskiwać na znaczeniu. Również w działaniach prowadzonych przez Voice Contact Center, jest ona jednym, z najważniejszych standardów. Utrzymanie wysokiej jakości obsługi i satysfakcji klienta nie tylko poprawia jego doświadczenie i opinię o firmie czy produkcie, ale wpływa też na lojalność i przywiązanie do marki. Weryfikacja utrzymania oczekiwanego standardu poza szeregiem działań wewnętrznych jest realizowana poprzez obiektywną ocenę, pobieraną bezpośrednio od klientów, w krótkich ankietach badających wskaźniki takie jak CSat (satysfakcja z obsługi), NPS (skłonności do polecenia firmy/usługi) czy CES (wysiłek włożony w załatwienie sprawy). W VCC pracujemy z tymi wskaźnikami coraz częściej, przede wszystkim przy projektach związanych z eCommerce i nowymi technologiami, nie zapominamy jednak o systemowych KPI i ocenach jakościowych przyznawanych przez liderów i trenerów w zespołach contact center. – powiedziała Ewa Czarnecka, prezes Zarządu Voice Contact Center

W ramach współpracy z Allegro, w obszarze customer experience, Voice Contact Center obsługuje korespondencję e-mail i komunikację za pośrednictwem chat. Centralnym punktem strategii Allegro jest klient - nastawienie na jego potrzeby i zadowolenie z obsługi. Aby sprostać wysokim wymaganiom w tym zakresie, zespoły projektowe spędziły setki godzin na szkoleniach. Stałe wsparcie ze strony przedstawicieli Allegro, regularna kalibracja i ścisła codzienna współpraca obu firm pozwalają spełniać wysokie oczekiwania Allegro oraz zapewnić klientom docelowym najwyższą jakość obsługi.

Allegro to kolejny Klient Voice Contact Center z branży eCommerce. Spółka prowadzi obecnie ponad 50 biur obsługi, a procesy realizowane dla branży eCommerce w 2020 r. mają stanowić kilkadziesiąt procent przychodów z działalności firmy.

Źródło: Voice Contact Center

www.voicecc.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mery Spolsky i Kuba Karaś w kampanii Durex
„Bez wymówek” to najnowsza odsłona kampanii marki Durex z portfolio firmy Reckitt. Jej celem jest dotarcie do młodych ludzi z pozytywnym przekazem na temat prezerwatyw i nakłonienie do zmiany zachowań seksualnych. W ramach realizowanego projektu marka podjęła współpracę ze znanymi artystami polskiej sceny muzycznej: Mery Spolsky i Kubą Karasiem....
Kampania marketingowa programu „Zielone etykiety” Makro
„Kupujesz więcej, płacisz mniej” – to hasło najnowszej kampanii reklamowej prowadzonej przez MAKRO Polska. Celem jest zbudowanie wizerunku firmy jako hurtowego partnera w biznesie oraz nagłośnienie programu „Zielone etykiety”, którym objętych jest już ponad 7000 najczęściej produktów z oferty MAKRO.
Poczta Polska promuje patriotyczne wydarzenia organizowane przez MON
W placówkach pocztowych pojawiły się plakaty zapraszające na pikniki wojskowe, organizowane przez MON z okazji przypadającego 15 sierpnia Święta Wojska Polskiego. W ramach nadchodzących uroczystości, 14 sierpnia na Stadionie Narodowym w Warszawie swoje stoisko otworzy także Poczta Polska.
Historia przedmiotów w kampanii Vinted
Vinted rusza z nową, międzynarodową kampanią, która celebruje i pokazuje moc zza kulisowych historii i emocji, związanych z modą second hand.
Nowojorski smak piwa Brooklyn w kampanii Carlsberg
Carlsberg Polska wprowadza do szerokiej dystrybucji ikoniczną markę, popularnego w Stanach Zjednoczonych, Browaru Brooklyn. Brooklyn Pilsner to lekkie i orzeźwiające piwo, zainspirowane miejscem pełnym różnorodnych kultur i smaków, będących częścią tej kolorowej dzielnicy Nowego Jorku. Nowość dostępna jest w sklepach w całej Polsce, a w telewizji i Internecie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764