logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Voice Contact Center współpracuje z Allegro w obszarze Customer Experience

  PR 02.06.2020, przeczytano 856 razy
ilustracja

Spółka z Grupy OEX wspiera od października 2019 roku najbardziej popularną platformę zakupową  w realizacji strategii excellent customer experience. Odpowiada między innymi za wsparcie procesów biznesowych w obszarze obsługi klienta, kampanii komercyjnych i marketingowych oraz za budowanie katalogu produktów na platformie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/voice-contact-center-wspolpracuje-z-allegro-w-obszarze-customer-experience,387261,artykul.html

- Voice Contact Center, dzięki unikalnym kompetencjom i doświadczeniu, jest skutecznym partnerem dla firm, które stawiają na najwyższą jakość obsługi klienta. Osiągamy bardzo dobre wyniki, dzięki pracy zespołów projektowych zorientowanych na klienta. Kluczem do sukcesu jest dbałość o najmniejsze szczegóły, implementowanie niecodziennych rozwiązań i ciągłe rozwijanie naszych kompetencji – powiedziała Ewa Depta, członek Zarządu Voice Contact Center.

- Wysoka jakość obsługi zapewniająca doskonałe doświadczenie klienta jest zauważalnym światowym trendem i z pewnością będzie zyskiwać na znaczeniu. Również w działaniach prowadzonych przez Voice Contact Center, jest ona jednym, z najważniejszych standardów. Utrzymanie wysokiej jakości obsługi i satysfakcji klienta nie tylko poprawia jego doświadczenie i opinię o firmie czy produkcie, ale wpływa też na lojalność i przywiązanie do marki. Weryfikacja utrzymania oczekiwanego standardu poza szeregiem działań wewnętrznych jest realizowana poprzez obiektywną ocenę, pobieraną bezpośrednio od klientów, w krótkich ankietach badających wskaźniki takie jak CSat (satysfakcja z obsługi), NPS (skłonności do polecenia firmy/usługi) czy CES (wysiłek włożony w załatwienie sprawy). W VCC pracujemy z tymi wskaźnikami coraz częściej, przede wszystkim przy projektach związanych z eCommerce i nowymi technologiami, nie zapominamy jednak o systemowych KPI i ocenach jakościowych przyznawanych przez liderów i trenerów w zespołach contact center. – powiedziała Ewa Czarnecka, prezes Zarządu Voice Contact Center

W ramach współpracy z Allegro, w obszarze customer experience, Voice Contact Center obsługuje korespondencję e-mail i komunikację za pośrednictwem chat. Centralnym punktem strategii Allegro jest klient - nastawienie na jego potrzeby i zadowolenie z obsługi. Aby sprostać wysokim wymaganiom w tym zakresie, zespoły projektowe spędziły setki godzin na szkoleniach. Stałe wsparcie ze strony przedstawicieli Allegro, regularna kalibracja i ścisła codzienna współpraca obu firm pozwalają spełniać wysokie oczekiwania Allegro oraz zapewnić klientom docelowym najwyższą jakość obsługi.

Allegro to kolejny Klient Voice Contact Center z branży eCommerce. Spółka prowadzi obecnie ponad 50 biur obsługi, a procesy realizowane dla branży eCommerce w 2020 r. mają stanowić kilkadziesiąt procent przychodów z działalności firmy.

Źródło: Voice Contact Center

www.voicecc.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Hugo Boss zaczyna gwiazdorską kampanię, która ma odświeżyć wizerunek marek Boss i Hugo
HUGO BOSS uruchamia dwie jednoczesne kampanie promocyjne swoich marek BOSS i HUGO, w których udział wezmą liczne gwiazdy. Przedsięwzięcie stanowi pierwsze w historii marki odświeżenie jej wizerunku. Po niemal 50 latach istnienia HUGO BOSS wprowadza nowe logo dla swojej flagowej marki, czyli BOSS, jednocześnie dokonując jej rebrandingu we wszystkich punktach styczności z...
Rusza nowa kampania T-mobile
Na nartach ze znajomymi, podczas zabaw w gronie rodzinnym czy w przerwie w pracy – każda chwila ma znaczenie! Szczególnie teraz, kiedy na co dzień zmagamy się z wieloma ograniczeniami. W T-Mobile chcemy pomóc naszym klientom żyć bez limitów i przeżywać wyjątkowe momenty z bliskimi, w pełni wykorzystując dostępne możliwości. Dlatego startujemy z nową kampanią, w której...
Nowe monitory graficzne Eizo
EIZO Corporation zaprezentowało pierwsze modele ColorEdge nowej generacji: 27” CG2700X o rozdzielczości UHD i CG2700S z ekranem WQHD. Te flagowe modele będą obsługiwać standard HDR i jako pierwsze monitory graficzne EIZO będą miały wbudowaną kartę sieciową wykorzystującą złącze USB-C. Nowe modele mają też nową obudowę.
Creative Service Line dentsu Polska z nową strukturą
Grupa dentsu Polska upraszcza strukturę Creative Service Line. Dzięki integracji agencji digitalowej Isobar Polska i Red8 – agencji o mocnych kompetencjach ATL’owych – grupa będzie mogła zaoferować swoim klientom jeszcze lepszą obsługę, bardziej kompleksowe produkty i unikalne rozwiązania odpowiadające na ich potrzeby.
Mediaplus realizuje kampanię marki Purella i Nutribullet „Superfoody na co dzień”
Marka Purella wyemitowała 4. sezon serialu internetowego „Superfoody na co dzień”, przygotowanego wspólnie z producentem blenderów NutriBullet. Za realizację akcji odpowiada agencja mediowa Mediaplus, działająca we współpracy z agencją kreatywną Labcon.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764