logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Voice Contact Center współpracuje z Allegro w obszarze Customer Experience

  PR 02.06.2020, przeczytano 1348 razy
ilustracja

Spółka z Grupy OEX wspiera od października 2019 roku najbardziej popularną platformę zakupową  w realizacji strategii excellent customer experience. Odpowiada między innymi za wsparcie procesów biznesowych w obszarze obsługi klienta, kampanii komercyjnych i marketingowych oraz za budowanie katalogu produktów na platformie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/voice-contact-center-wspolpracuje-z-allegro-w-obszarze-customer-experience,387261,artykul.html

- Voice Contact Center, dzięki unikalnym kompetencjom i doświadczeniu, jest skutecznym partnerem dla firm, które stawiają na najwyższą jakość obsługi klienta. Osiągamy bardzo dobre wyniki, dzięki pracy zespołów projektowych zorientowanych na klienta. Kluczem do sukcesu jest dbałość o najmniejsze szczegóły, implementowanie niecodziennych rozwiązań i ciągłe rozwijanie naszych kompetencji – powiedziała Ewa Depta, członek Zarządu Voice Contact Center.

- Wysoka jakość obsługi zapewniająca doskonałe doświadczenie klienta jest zauważalnym światowym trendem i z pewnością będzie zyskiwać na znaczeniu. Również w działaniach prowadzonych przez Voice Contact Center, jest ona jednym, z najważniejszych standardów. Utrzymanie wysokiej jakości obsługi i satysfakcji klienta nie tylko poprawia jego doświadczenie i opinię o firmie czy produkcie, ale wpływa też na lojalność i przywiązanie do marki. Weryfikacja utrzymania oczekiwanego standardu poza szeregiem działań wewnętrznych jest realizowana poprzez obiektywną ocenę, pobieraną bezpośrednio od klientów, w krótkich ankietach badających wskaźniki takie jak CSat (satysfakcja z obsługi), NPS (skłonności do polecenia firmy/usługi) czy CES (wysiłek włożony w załatwienie sprawy). W VCC pracujemy z tymi wskaźnikami coraz częściej, przede wszystkim przy projektach związanych z eCommerce i nowymi technologiami, nie zapominamy jednak o systemowych KPI i ocenach jakościowych przyznawanych przez liderów i trenerów w zespołach contact center. – powiedziała Ewa Czarnecka, prezes Zarządu Voice Contact Center

W ramach współpracy z Allegro, w obszarze customer experience, Voice Contact Center obsługuje korespondencję e-mail i komunikację za pośrednictwem chat. Centralnym punktem strategii Allegro jest klient - nastawienie na jego potrzeby i zadowolenie z obsługi. Aby sprostać wysokim wymaganiom w tym zakresie, zespoły projektowe spędziły setki godzin na szkoleniach. Stałe wsparcie ze strony przedstawicieli Allegro, regularna kalibracja i ścisła codzienna współpraca obu firm pozwalają spełniać wysokie oczekiwania Allegro oraz zapewnić klientom docelowym najwyższą jakość obsługi.

Allegro to kolejny Klient Voice Contact Center z branży eCommerce. Spółka prowadzi obecnie ponad 50 biur obsługi, a procesy realizowane dla branży eCommerce w 2020 r. mają stanowić kilkadziesiąt procent przychodów z działalności firmy.

Źródło: Voice Contact Center

www.voicecc.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rynek reklamy wzrósł o 7% w 2023 r.

Szacowana wartość rynku reklamowego netto wyniosła w 2023 roku blisko 12 mld zł i w porównaniu do roku poprzedniego, była wyższa o 7%. Jak wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy, opublikowanego przez Publicis Groupe Polska, inwestycje reklamowe rosły w reklamie internetowej, telewizyjnej, radiowej, reklamie zewnętrznej, kinie oraz w dziennikach, zmalały zaś w...
Kampanie Performance Max obejmują cały system reklamowy Google, oferując markom i firmom większe możliwości nawiązania kontaktu z klientami. Dostęp do szerokiej gamy różnorodnych elementów pozwala dostosować format reklamy do potrzeb różnych klientów. Świetne kreacje przekładają się na wyniki – reklamodawcy, którzy poprawili...
Group One awansuje w klimatycznym rankingu CDP
Group One po raz drugi ujawniło swoje działania i politykę klimatyczną na globalnej platformie CDP, która uznawana jest za złoty standard dla korporacyjnych raportów środowiskowych. W tegorocznym raporcie, w którym swoją ocenę zdecydowały się ujawnić 104 firmy z Polski, Group One otrzymało ocenę “B-” awansując względem poprzedniego badania o...
Panasonic Lumix S 28-200mm F4-7.1 Macro O.I.S. (S-R28200) - mały obiektyw z dużym zoomem
Panasonic przedstawia obiektyw LUMIX S 28-200mm F4-7.1 MACRO O.I.S. (S-R28200) oparty na standardzie mocowania L-Mount. Zaprojektowany z największą dbałością o każdy szczegół, zarówno pod względem optycznym, jak i mechanicznym, nowy obiektyw LUMIX S 28-200mm jest najmniejszym i najlżejszym* na świecie obiektywem z dużym zoomem. Jego długość całkowita wynosi...
Sony Portable Data Transmitter - szybki transfer wideo i zdjęć przez 5G
Firma Sony ogłosiła wprowadzenie na rynek nowego, dedykowanego, przenośnego nadajnika PDT-FP1, który umożliwia przesyłanie materiałów wideo i zdjęć z dużą szybkością i niskimi opóźnieniami przez sieci 5G. Po podłączeniu do kamery*1, urządzenie służące do komunikacji bezprzewodowej będzie wykorzystywane w sytuacjach, w których wymagana jest szybkość od momentu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764