logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Volvo z nową agencją digitalową Whitebits

  PR 16.03.2016, przeczytano 1291 razy

Agencja WhiteBits wygrała przetarg na kompleksową realizację komunikacji w mediach społecznościowych polskiego oddziału Volvo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/volvo-z-nowa-agencja-digitalowa-whitebits,27857,artykul.html

Agencja WhiteBits, specjalizująca się w komunikacji w nowych mediach, rozpoczęła współpracę z Volvo Cars Poland. Odpowiada za strategię i kompleksowa realizację działań angażujących klientów we wszystkich kanałach społecznościowych, w jakich obecna jest marka.

Izabela Roszkowska-Augustyniak, Marketing Manager Volvo Cars Poland: „W 2016 r. chcemy położyć duży nacisk na działania w digitalu, szczególnie - w mediach społecznościowych. Zdecydowaliśmy się na wybór WhiteBits, która przygotowała strategię i koncepcje działań najlepiej wpisujące się w profil marki Volvo.

Paweł Stempniak, Digital Strategist i założyciel WhiteBits: „Jednym z obszarów, w którym wyraźnie chcemy zaakcentować obecność Volvo, jest Twitter. To narzędzie naszym zdaniem ma ogromny potencjał i wciąż nie jest w pełni wykorzystywane przez marki, nie tylko motoryzacyjne.”

Źródło: WhiteBits

www.whitebits.pl

Dodatkowe informacje:

O WhiteBits: Agencja komunikacji w nowych mediach. Tworzy innowacyjne strategie i rozwiązania, dzięki którym marki skutecznie angażują swoich klientów w internecie. Pracuje z m.in. z: Volvo, Peugeot, Ghelamco, Jim Beam.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764