logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: W kobiecym interesie: Flywheel PR prowadzi 5. edycję kampanii Gedeon Richter

  PR 01.06.2023, przeczytano 321 razy
ilustracja

Agencja Flywheel PR realizuje dla Gedeon Richter Polska kampanię społeczno-edukacyjną „W kobiecym interesie”. W ramach 5.edycji kampanii kobiety w wieku 59+ mogą skorzystać z bezpłatnych konsultacji oraz badań ginekologicznych prowadzonych w Mobilnym Gabinecie Ginekologicznym w ośmiu miastach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-w-kobiecym-interesie%3A-flywheel-pr-prowadzi-5.-edycje-kampanii-gedeon-richter,400235,artykul.html

Flywheel PR całościowo realizuje tegoroczną edycję kampanii „W kobiecym interesie” pod hasłem Dostrzegamy! Badamy., odpowiadając m.in. za obsługę PR-ową, dobór influencerek wspierających kampanię, przygotowanie oprawy wizualnej oraz organizację działań we wszystkich miastach. Kampania ma zachęcić kobiety w wieku 59+ oraz z niepełnosprawnościami do uczestnictwa w bezpłatnych konsultacjach oraz badaniach ginekologicznych (USG ginekologiczne, cytologia płynna, test na obecność wirusa HPV). W projekcie istotny jest również aspekt edukacyjny, mający na celu zwiększenie świadomości na temat profilaktyki.

Obsługą projektu zajmuje się Magdalena Bajon-Orlicz oraz Joanna Trakul wraz z zespołem.

Źródło: Flywheel PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania promująca drukarki Canon ze spotami w TV i muralem w centrum Warszawy
Spoty w największych stacjach telewizyjnych, mural przy metrze Politechnika, akcja influencerska, promocja w social mediach oraz na największych portalach informacyjnych – Canon wystartował ze swoją zintegrowaną kampanią pod hasłem “Piękno zasługuje na wydruk z jakością Canon”. Jej celem jest upowszechnienie w Polsce domowych wydruków oraz zbudowanie...
Europejska premiera Samsung The Wall for Virtual Production podczas targów IBC 2023
Dwa modele The Wall są już dostępne w Europie, umacniając pozycję Samsung jako lidera w obszarze wirtualnych studiów produkcyjnych XR (extended reality)
Międzynarodowy Festiwal Fotografii Przyrodniczej „Wizje Natury” to wydarzenie, które już od 18 lat integruje miłośników przyrody. Firma Nikon objęła rolę sponsora strategicznego festiwalu, konkursów Związku Polskich Fotografów Przyrody „Fotograf Roku 2023” oraz Otwartego Ogólnopolskiego Konkursu Fotografii Przyrodniczej...
Nowa grupa komunikacji marketingowej – Creative Brand Stories – skupia trzy agencje o specjalizacjach obejmujących komplementarne obszary komunikacji marketingowej. Jej celem jest dostarczanie marketerom kompleksowych rozwiązań w ramach experiential marketingu. Creative Brand Stories integruje w sobie kompetencje firm: Bossa Nova Events – od ponad 16 lat działającej w...
Rusza kampania „Tydzień Lasów FSC”
Tydzień Lasów to kampania zainicjowana przez Forest Stewardship Council, która podkreśla korzyści zrównoważonej gospodarki leśnej. Jej celem jest zwrócenie uwagi przedsiębiorców i konsumentów na to, w jaki sposób odpowiedzialna gospodarka leśna przyczynia się do ochrony środowiska, przeciwdziała spadkowi bioróżnorodności oraz...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764