
Agencja Flywheel PR realizuje dla Gedeon Richter Polska kampanię społeczno-edukacyjną „W kobiecym interesie”. W ramach 5.edycji kampanii kobiety w wieku 59+ mogą skorzystać z bezpłatnych konsultacji oraz badań ginekologicznych prowadzonych w Mobilnym Gabinecie Ginekologicznym w ośmiu miastach.
Flywheel PR całościowo realizuje tegoroczną edycję kampanii „W kobiecym interesie” pod hasłem Dostrzegamy! Badamy., odpowiadając m.in. za obsługę PR-ową, dobór influencerek wspierających kampanię, przygotowanie oprawy wizualnej oraz organizację działań we wszystkich miastach. Kampania ma zachęcić kobiety w wieku 59+ oraz z niepełnosprawnościami do uczestnictwa w bezpłatnych konsultacjach oraz badaniach ginekologicznych (USG ginekologiczne, cytologia płynna, test na obecność wirusa HPV). W projekcie istotny jest również aspekt edukacyjny, mający na celu zwiększenie świadomości na temat profilaktyki.
Obsługą projektu zajmuje się Magdalena Bajon-Orlicz oraz Joanna Trakul wraz z zespołem.
Źródło: Flywheel PR