logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: W kobiecym interesie: Flywheel PR prowadzi 5. edycję kampanii Gedeon Richter

  PR 01.06.2023, przeczytano 576 razy

Agencja Flywheel PR realizuje dla Gedeon Richter Polska kampanię społeczno-edukacyjną „W kobiecym interesie”. W ramach 5.edycji kampanii kobiety w wieku 59+ mogą skorzystać z bezpłatnych konsultacji oraz badań ginekologicznych prowadzonych w Mobilnym Gabinecie Ginekologicznym w ośmiu miastach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-w-kobiecym-interesie%3A-flywheel-pr-prowadzi-5.-edycje-kampanii-gedeon-richter,400235,artykul.html

Flywheel PR całościowo realizuje tegoroczną edycję kampanii „W kobiecym interesie” pod hasłem Dostrzegamy! Badamy., odpowiadając m.in. za obsługę PR-ową, dobór influencerek wspierających kampanię, przygotowanie oprawy wizualnej oraz organizację działań we wszystkich miastach. Kampania ma zachęcić kobiety w wieku 59+ oraz z niepełnosprawnościami do uczestnictwa w bezpłatnych konsultacjach oraz badaniach ginekologicznych (USG ginekologiczne, cytologia płynna, test na obecność wirusa HPV). W projekcie istotny jest również aspekt edukacyjny, mający na celu zwiększenie świadomości na temat profilaktyki.

Obsługą projektu zajmuje się Magdalena Bajon-Orlicz oraz Joanna Trakul wraz z zespołem.

Źródło: Flywheel PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony wprowadza obiektyw FE 50–150 mm F2 GM
Sony wprowadza obiektyw FE 50–150 mm F2 GM, będący pierwszym na świeciei teleobiektywem zmiennoogniskowym o maksymalnej ogniskowej 150 mm ze stałą przysłoną F2. Minimalna ogniskowa tego modelu wynosi 50 mm, a wysoka rozdzielczość optyczna dorównuje konstrukcjom stałoogniskowym. Dzięki tym właściwościom jeden obiektyw może służyć do fotografowania...
Dezinformacja i trolle w nowej odsłonie kampanii Ministerstwa Cyfryzacji i NASK
Startuje kolejna odsłona ogólnopolskiej kampanii społecznej realizowanej przez Ministerstwo Cyfryzacji oraz NASK. Jej celem jest edukacja społeczeństwa w zakresie dezinformacji, manipulacji w sieci oraz zagrożeń, jakie niosą ze sobą niezweryfikowane treści. Podobnie jak w 2024 r. koncepcja kampanii nawiązuje do wizerunku trolli.
MAP: Dobre praktyki sponsoringu sportu przez spółki z udziałem Skarbu Państwa
KPRM opublikowała "Dobre praktyki w zakresie prowadzenia sponsoringu sportu przez Spółki z udziałem Skarbu Państwa (SSP)", opracowane przez zespół działający w Ministerstwie Aktywów Państwowych.
Rekordowy rok dla reklamy cyfrowej w USA – raport IAB/PwC
Branża reklamy cyfrowej w Stanach Zjednoczonych osiągnęła w 2024 roku rekordowy poziom 258,6 miliarda dolarów przychodu – wynika z opublikowanego właśnie raportu „IAB/PwC Internet Advertising Revenue Report: Full Year 2024”.
Lech zaprasza do łapania chwil jak w '95
Marka Lech zaprasza do „łapania chwil” w stylu retro. Z okazji 30. urodzin sieci Biedronka, Lech przygotował limitowaną edycję puszki inspirowaną kultowym designem z 1995 roku. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764