logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Walk Creative dla Kingi Pienińskiej

  PR 08.07.2021, przeczytano 929 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Walk Creative wzięła udział w procesie odświeżenia wizerunku oraz rebrandingu głównej linii produktowej wód mineralnych Kinga Pienińska. Współpraca została nawiązana w wyniku przeglądu ofert strategiczno-kreatywnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-walk-creative-dla-kingi-pieninskiej,392202,artykul.html

Walk Creative wraz z Działem Marketingu OSHEE WORLD opracował odświeżoną wersję logo dla głównej linii produktowej marki wód mineralnych -  Kinga Pienińska. Zadaniem agencji było zdynamizowanie marki, odmłodzenie jej, podkreślenie źródła pochodzenia oraz walorów kategorialnych takich jak czystość czy naturalność. Efektem współpracy jest rewitalizacja etykiety oraz opakowania wody w trzech głównych wariantach – niegazowanej, naturalnej oraz gazowanej nasyconej CO2.

- Projekt przybrał formę połączenia klasycznego, konwencjonalnego stylu dotychczas istniejących opakowań z podejściem nieco bardziej nowoczesnym, dynamicznym, podkreślającym nie tylko źródła, ale też same Pieniny jako miejsce pochodzenia wody – komentuje Paweł Heinze, Dyrektor kreatywny Walk Creative. - Ponadto po raz pierwszy na małych butelkach logo zostało pokazane w orientacji pionowej, co pozwoliło je zdecydowanie mocniej wyeksponować – dodaje.

- Przy pracy nad nową odsłoną tej linii, zależało nam bardzo na zachowaniu wartości, które budowaliśmy do tej pory, z jednoczesnym i wyraźnym odświeżeniem wizerunku. Dlatego zdecydowaliśmy się m.in. na zachowanie dotychczasowego liternictwa, ale też rozdzielenie głównego zapisu nazwy marki przez wstawienie dopisku NATURALNA WODA MINERALNA – podsumowuje Anna Jaworska, Project Manager marki Kinga Pienińska.

ilustracjastrzałka

Kinga Pienińska to marka naturalnej wody mineralnej klasy Premium z ponad 100-letnią tradycją. Czerpana jest ze źródeł usytuowanych w otulinie Pienińskiego Parku Narodowego, w obrębie jednych z najczystszych gór Europy.

Źródło: Walk

www.walk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764