logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Walk Creative wspiera Sony Europe

  PR 20.05.2024, przeczytano 317 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Walk Creative po wygranym przetargu wsparła Sony Europe B.V. Oddział w Polsce przy wprowadzeniu nowych produktów na polski rynek. W ramach kampanii powstało pięć spotów, w których główny bohater, jeden z najpopularniejszych polskich raperów White 2115, i produkty z nowej serii ULT POWER SOUND znajdują się w zupełnie różnych, wykreowanych wirtualnie światach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-walk-creative-wspiera-sony-europe,404281,artykul.html

Sony to marka, dla której szczególnie ważni sią twórcy i odbiorcy muzyki. Od ponad dwóch lat firma oznacza swoje najlepsze urządzenia audio hasłem “For The Music“. Podkreśla ono, że Sony pragnie zapewniać doświadczenie prawdziwej muzyki i rozpalać emocje fanów poprzez stawianie wizji twórcy na pierwszym miejscu.

Serię ULT POWER SOUND tworzą trzy głośniki — ULT TOWER 10, ULT FIELD 7 i ULT FIELD 1 — oraz słuchawki bezprzewodowe ULT WEAR. W ramach kampanii wprowadzającej produkty na polski rynek pierwszym polskim ambasadorem marki Sony w kategorii audio został jeden z najbardziej cenionych raperów młodego pokolenia – White 2115. Walk Creative odpowiadał za przygotowanie pięciu spotów z udziałem artysty promujących nowe urządzenia. Cztery z filmów przedstawiają najważniejsze cechy nowych słuchawek i głośników, a piąty prezentuje zbiorczo całą serię.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

- Od początku wiedzieliśmy, że powinna to być wyjątkowa produkcja. Tak oto powstały cztery różne środowiska wirtualne, stworzone przy współpracy z utalentowanym reżyserem z młodego pokolenia Igorem Ignacym Leśniewskim. Odbiorcy mogą oglądać kadry od szczytu budynku po powierzchnię rodem z Marsa lub brutalistyczne betonowe podziemie. W ramach produkcji filmowej zrealizowaliśmy także sesję zdjęciową z naszym głównym bohaterem. Autorem zdjęć jest uznany fotograf Kamil Kotarba - powiedział Bartek Jaroszewski, Creative Director w Walk Creative.

Radosław Pietrzkiewicz, przedstawiciel polskiego oddziału Sony Europe B.V. dodaje:

- Zero kompromisów, bardzo krótki czas realizacji oraz cudowna zespołowa współpraca - tak w skrócie można podsumować nasz wspólny projekt White 2115 For The Music. Dla muzyki. Dzięki wytężonej pracy wielu osób stworzyliśmy spoty, które pokazują, jak za pomocą dźwięków płynących ze sprzętów UTL można przenieść się w inny wymiar. Zapraszamy do wspólnej podróży.

W projekcie udział brali także: dom produkcyjny Truskavka i Abbys Digital. Kampania mediowa wystartowała 10 maja 2024 roku.

Źródło: Walk Creative

walk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Folie magnetyczne Coala MagForce dostępne w Antalis
Antalis wprowadza na rynek Coala MagForce, folię magnetyczną nowej generacji, która zapewnia większą siłę trzymania przy jednoczesnej redukcji wagi.
21 czerwca br. Shell wystartował z akcją promocyjną, w ramach której klubowicze Shell ClubSmart mogą zaoszczędzić do 40 gr na litrze paliwa. Z oferty można skorzystać przez 7 dni w tygodniu, tankując minimum 10 l wskazanego paliwa. Promocja potrwa do 15 września 2024 r.
Sekretne zakupy zwierząt domowych w kampanii Frisco
Sklep internetowy Frisco poszerza ofertę asortymentową produktów dla zwierząt domowych. Kategoria Dla Zwierząt obejmuje teraz szeroki wybór karm i przysmaków. To odpowiedź na zapotrzebowanie klientów na kompleksowe zakupy online również dla czworonożnych członków rodziny. W nowej kampanii „Sekretne zakupy zwierząt domowych” lider...
AMS: efektywnościowe rozliczanie retargetowanych reklam wideo
Efektywnościowy model rozliczenia Cost Per View (CPV) jest już dostępny w AMS w retargetingu reklamy OOH na urządzenia mobilne i uwzględnia tylko spoty reklamowe obejrzane w całości.
Saatchi & Saatchi kampanią loterii konsumenckiej OBI
Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) odpowiada za koncept strategiczno-kreatywny oraz realizację materiałów kampanii promującej „Wielką Loterię w aplikacji heyOBI”. Działania obejmują telewizję, social media oraz content video.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764