Walk Creative wygrywa przetarg kreatywny MAKRO Polska. Agencja opracowała koncepcję strategiczną oraz zestaw materiałów wizualnych dla tegorocznej edycji festiwalu Tydzień Kuchni Polskiej, który rozpoczął się w tym tygodniu i potrwa do 24 listopada br.
Festiwal Tydzień Kuchni Polskiej, organizowany w ramach programu odpowiedzialności społecznej Polskie Skarby Kulinarne przez sieć hurtowni MAKRO Polska, promuje rodzime specjały nie tylko w tradycyjnych, ale też w bardziej niecodziennych odsłonach. W tegorocznej edycji, blisko 400 restauracji z całej Polski zaserwuje menu złożone z flagowych lub specjalnie przygotowanych na tę okazję dań.
Za opracowanie koncepcji kreatywnej tegorocznej akcji, która łączy ze sobą nowoczesny, estetyczny świat restauracyjny z tradycyjnymi i charakterystycznymi dla danych regionów Polski postaciami oraz realizację tej koncepcji, odpowiada Walk Creative. Szereg aktywności kampanijnych realizowany jest równolegle w mediach tradycyjnych, w tym OOH oraz online, a także w kanałach SoMe marki i kinach w całej Polsce. Zakupem mediów zajęła się agencja Starcom.
- Link do video: https://www.youtube.com/watch?v=4VQj0XqU5JI
Tydzień Kuchni Polskiej to coroczny festiwal, podczas którego wspólnie z restauratorami pokazujemy bogactwo i różnorodność kuchni polskiej. Wspólnie możemy pochwalić się wyjątkowością rodzimych smaków i zaprezentować nowoczesną odsłonę klasycznych dań. Znalezienie partnera, który zrozumiał nasze potrzeby i podejście ogromnie cieszy – komentuje Katarzyna Wąsowicz, Starszy Kierownik Działu Trade Marketingu w MAKRO Polska.
Po zakończeniu kampanii z okazji tygodnia Kuchni Polskiej, współpraca będzie kontynuowana w zakresie projektów BLT oraz działań online.
- Szczegóły festiwalu dostępne na: tydzienkuchnipolskiej.pl
Źródło: Walk Creative