logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Walk Creative wygrywa przetarg MAKRO Polska

  PR 06.11.2024, przeczytano 289 razy
ilustracjastrzałka

Walk Creative wygrywa przetarg kreatywny MAKRO Polska. Agencja opracowała koncepcję strategiczną oraz zestaw materiałów wizualnych dla tegorocznej edycji festiwalu Tydzień Kuchni Polskiej, który rozpoczął się w tym tygodniu i potrwa do 24 listopada br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-walk-creative-wygrywa-przetarg-makro-polska,406370,artykul.html

Festiwal Tydzień Kuchni Polskiej, organizowany w ramach programu odpowiedzialności społecznej Polskie Skarby Kulinarne przez sieć hurtowni MAKRO Polska, promuje rodzime specjały nie tylko w tradycyjnych, ale też w bardziej niecodziennych odsłonach. W tegorocznej edycji, blisko 400 restauracji z całej Polski zaserwuje menu złożone z flagowych lub specjalnie przygotowanych na tę okazję dań.

Za opracowanie koncepcji kreatywnej tegorocznej akcji, która łączy ze sobą nowoczesny, estetyczny świat restauracyjny z tradycyjnymi i charakterystycznymi dla danych regionów Polski postaciami oraz realizację tej koncepcji, odpowiada Walk Creative. Szereg aktywności kampanijnych realizowany jest równolegle w mediach tradycyjnych, w tym OOH oraz online, a także w kanałach SoMe marki i kinach w całej Polsce. Zakupem mediów zajęła się agencja Starcom.

Tydzień Kuchni Polskiej to coroczny festiwal, podczas którego wspólnie z restauratorami pokazujemy bogactwo i różnorodność kuchni polskiej. Wspólnie możemy pochwalić się wyjątkowością rodzimych smaków i zaprezentować nowoczesną odsłonę klasycznych dań. Znalezienie partnera, który zrozumiał nasze potrzeby i podejście ogromnie cieszy – komentuje Katarzyna Wąsowicz, Starszy Kierownik Działu Trade Marketingu w MAKRO Polska.

Po zakończeniu kampanii z okazji tygodnia Kuchni Polskiej, współpraca będzie kontynuowana w zakresie projektów BLT oraz działań online.

Źródło: Walk Creative

www.walk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

PROMO SHOW: Wspólne Siły Branży i Mediów Międzynarodowych
Szerokie wsparcie medialne od partnerów – czołowych izb branżowych i mediów, zapewniły PROMO SHOW międzynarodową promocję wydarzenia i dotarcie do szerokiej grupy odbiorców w Europie i poza jej granicami.
DIMAQ Voice #55: projektowania tożsamości marki, regulacje w komunikacji elektronicznej, handel online
Jak ewoluuje branding w erze cyfrowej? W jaki sposób nowe przepisy i wyroki sądowe wpłyną na targetowanie reklam? Co warto zrobić, aby jak najlepiej wykorzystać ostatnie tygodnie roku i zwiększyć ROI w handlu mobilnym? Już 17 grudnia o godzinie 15:00 rusza 55. edycja DIMAQ Voice – bezpłatnego wydarzenia online dla pasjonatów i profesjonalistów branży...
 Obiektywy Voigtlander APO Ultron 90 mm f/2,0
Niezmiernie miło jest nam poinformować o kolejnym obiektywie marki Voigtlander przeznaczonym do aparatów dalmierzowych Leica M.
 Obiektywy Voigtlander Nokton 28 mm f/1,5
Niezmiernie miło jest nam poinformować o kolejnym obiektywie marki Voigtlander przeznaczonym do aparatów bezlusterkowych Sony E.
Lidl Polska inspiruje do pomagania na pokazie świątecznego spotu
W środę, 4 grudnia, w warszawskim Kinogramie odbyło się wyjątkowe spotkanie połączone z pokazem świątecznego spotu Lidl Polska, wyreżyserowanego przez oscarowego reżysera Toma Hoopera. Wśród zgromadzonych gości pojawili się klienci – zwycięzcy konkursów organizowanych przez podcasterkę Natalię Kusiak i aktora Macieja Musiała, dziennikarze, a także...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764