logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Walk z komunikacją nowej marki firmy Ciech Sarzyna

  PR 05.04.2016, przeczytano 1954 razy
ilustracjastrzałka

Firma CIECH Sarzyna wprowadziła na rynek nową markę produktów z kategorii Home&Garden – ZIEMOVIT, promowaną pod hasłem „Niech żyje ogród!”. WALK był odpowiedzialny za stworzenie koncepcji kreatywno-strategicznej marki, jej nazwy oraz pełnej identyfikacji wizualnej, a także wsparcie w punktach sprzedaży. Agencja zrealizowała również event, którego celem było przedstawienie nowej gamy produktów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-walk-z-komunikacja-nowej-marki-firmy-ciech-sarzyna,28055,artykul.html

Marka ZIEMOVIT oferuje konsumentom szeroki asortyment produktów do pielęgnacji roślin w ogrodzie, na działce czy balkonie. Ich wysoka jakość została podkreślona już w samej nazwie - Ziemowit jest formą staropolskiego imienia Siemowit oznaczającego „głowę rodu”, a także budzi skojarzenia z połączeniem dwóch słów – ziemi i witamin. Królewski charakter marki został dodatkowo wzmocniony koroną w logo oraz claimem „Niech żyje ogród!”, stanowiącym nawiązanie do tradycyjnego okrzyku wznoszonego na cześć władcy "Niech żyje król!". W ten sposób zaakcentowano prestiż marki oraz położono nacisk komunikacyjny na uniwersalną radość i przyjemność płynącą z pielęgnowania własnego zielonego królestwa.

Kampania reklamowa rozpoczęła się w marcu br. WALK Creative było odpowiedzialne za stworzenie koncepcji kreatywno-strategicznej marki, jej nazwy oraz pełnej identyfikacji wizualnej, w tym zaprojektowanie opakowań całej gamy produktów oraz reklam prasowych. Przygotowaniem oraz produkcją materiałów POS zajęło się WALK Promotion. Z kolei WALK Events zorganizowało spotkanie dla dziennikarzy oraz największych, kluczowych klientów firmy CIECH Sarzyna, promujące nową gamę produktów ZIEMOVIT. Kampania jest prowadzona w prasie, internecie oraz w punktach sprzedaży.

Źródło: Walk

www.walk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon: uniwersalny superzoom Nikkor Z 28-400mm f/4-8 VR
Nikon wprowadza do sprzedaży nowy obiektyw zmiennoogniskowy z serii Z – NIKKOR Z 28-400mm f/4-8 VR. Dzięki kompaktowym wymiarom, małej masie i aż 14,2-krotności zooma jest on niezwykle uniwersalny i wygodny do w codziennym użytkowaniu z korpusem Nikon Z. Obiektyw sprawdzi się różnorodnych warunkach, zależnych od inspiracji: od rozległych krajobrazów, poprzez klimatyczną...
Przyszłość druku już tu jest - podsumowanie DTF Trendy 2024
W dniach 19-21 marca br. w API.PL odbyły się 3 dniowe spotkania DTF TRENDY 2024. Zorganizowano je, aby pokazać, jak technologia DTF się rozwija i jakie nowe rozwiązania pojawiają się na rynku. 
Zmiany w zarządzie ECCO Network
Globalna sieć agencji public relations Ecco Network, reprezentowana w Polsce przez - On Board Think Kong (OBTK) powiększa zarząd.
Uwagę w sklepach przyciągają dziś cyfrowe kioski
W dobie rosnącej cyfryzacji zakupów, najnowszy raport firmy doradczo-technologicznej Future Mind rzuca światło na znaczące różnice w percepcji konsumentów na temat technologii sklepowych. Wzbudzające niegdyś zdumienie kasy samoobsługowe stały się naturalnym elementem polskiego retailu, a konsumenci nie postrzegają ich już jako innowacji czy nowinki. Obecnie niewiadomą dla wielu...
Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764