logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Wavemaker dla L’Oréal w kampanii wokół skin streamingu

  PR 13.03.2024, przeczytano 688 razy
ilustracjastrzałka

Rusza kampania digitalowa L’Oréal Polska, koncentrująca się na nowym trendzie w pielęgnacji skóry, tzw. Skin Streamingu. Działania potrwają do kwietnia, obejmą obszary takie jak: media, szeroko zakrojone działania z influencerami oraz PR, a także ecommerce. W kampanii zaprezentowane zostaną 3 marki z portfolio L’Oréal: CeraVe, La Roche-Posay oraz Vichy. Media na jej potrzeby planuje i kupuje Wavemaker (agencja mediowa GroupM). Za warstwę kreatywną odpowiada agencja POV, za obszar influencerski agencja 2koma7.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-wavemaker-dla-l%E2%80%99or%C3%A9al-w-kampanii-wokol-skin-streamingu,403444,artykul.html

Skin Streaming zyskuje coraz większe uznanie wśród dermatologów na całym świecie. Eksperci podkreślają, że to nie tylko kolejny modny trend, ale przede wszystkim powrót do rzetelnej pielęgnacji opartej na wiedzy dermatologicznej, który stawia na skuteczność dermokosmetyków o udowodnionym badaniami działaniu, zawierających składniki aktywne dopasowane do konkretnych potrzeb skóry.

Trend Skin Streaming bazuje na prostocie pielęgnacji, ograniczaniu liczby używanych produktów wyłącznie do niezbędnych i stawianiu na jakość, a nie ilość oraz „wsłuchiwaniu się” w potrzeby naszej skóry. Wraz z L’oréal chcemy być pionierem w kreowaniu trendów, a także edukować konsumentów i nawigować ich w dostępie do zdrowiej skóry – o tym właśnie jest ta kampania - wyjaśnia Izabela Szpila, Digital Communication Manager w agencji Wavemaker Poland.

W kampanii zaprezentowane zostaną 3 marki z portfolio L’OréalCeraVeLa Roche-Posay oraz Vichy. Hasła przewodnie akcji to: „Odkryj #SkinStreaming: Nowy trend w pielęgnacji skóry rekomendowany przez dermatologów” oraz „Świadoma pielęgnacja w 4 prostych krokach”.

Na TikToku i YouTube zaplanowano szeroko zakrojone działania z influencerami, natomiast na Mecie zastosowany zostanie miks kreacji brandowych i Branded Content przygotowanym przez infleuncerów. Wśród influencerów zaangażowanych w kampanię znajdują się m.in.: Lila Grochowska, Martyna Grzenkowicz Peachee, Sylwia Butor, Lili Antoniak, Andziaks, HiHania i Anna Maria Sieklucka.

W ramach nowości zostanie wykorzystany Pinterest, który na polskim rynku nie został jeszcze wysycony przez marki dermokosmetyczne – w kampanii będzie pełnił rolę platformy inspiracyjnej, z pomysłami dla grupy docelowej na nowe podejście do pielęgnacji. Kolejnym niestandardowym rozwiązaniem, które posłuży do szerzenia świadomości o Skin Stremingu są interaktywne banery, czyli banery ze znacznikami pozwalające na zwiększenie interakcji z odbiorcami. Najeżdżając na znaczniki, użytkownik może zapoznać się z dodatkowymi informacjami na temat produktu, takimi jak jego benefity czy cena.

Mediaplan uzupełniają portale kobiece, takie jak: Ofeminin, Poradnik Zdrowie, Glamour, Elle, Vogue (na nich zaplanowano konkursy, artykuły sponsorowane itp.).

Całości dopełniają niestandardowe aktywności w obszarze ecommerce, do których wykorzystana zostanie sieć influencerska MetaPic.

W kampanii poza formatami mocno świadomościowymi, gdzie współpracujemy z influencerami i idolami konsumentów, chcemy wykorzystać również ich potencjał w działaniach prosprzedażowych. Twórcy mogą opowiedzieć, wyjaśnić i przedstawić trend SkinStreaming w otoczce produktów L’Oréal i jednocześnie przekonać konsumentów do zakupu tych produktów. Standardowe formaty display ecommerce nie są wstanie pełnić takiej funkcji ze względu na statyczną i krótką formę. Do realizacji celów sprzedażowych planujemy wykorzystać więc sieć influencerską MetaPic. Z perspektywy twórców, platforma pozwala na kontakt z brandami. Z perspektywy marek, Metapic to sieć influencerów, która umożliwia markom działanie w obszarze performance marketingu influencerów na dużą skalę. Sieć skupia się na efektywności, co oznacza, że płacimy tylko za kliknięcia lub wygenerowaną sprzedaż. Jest to więc idealne rozwiązanie do wsparcia fazy zakupowej – dodaje Adrian Nawrocki, E-commerce Expert w GroupM Poland.

Media na potrzeby kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Wavemaker. Za warstwę kreatywną odpowiada agencja POV, za obszar influencerski 2koma7.

Wavemaker współpracuje z L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie od początku 2023 roku, po wygraniu kilkuetapowego przetargu na całościową obsługę budżetu tego marketera. Współpraca obejmuje 4 rynki: Polskę, Łotwę, Litwę i Estonię.

Źródło: Wavemaker

www.wavemakerglobal.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kaufland i Dr. Max promują profilaktykę zdrowotną
Wiedza, profilaktyka i dbałość o codzienne nawyki, to kluczowe elementy troski o zdrowie, które promuje wspólna inicjatywa sieci Kaufland, Dr. Max Drogeria oraz Stowarzyszenie Dr. Max Zdrowie. W ramach ogólnopolskiej akcji „Przystanek Zdrowie” w 20 miastach w mobilnych centrach zdrowia będzie można bezpłatnie zrobić badania oraz uzyskać porady...
Rośnie rynek reklamy. Internet siłą napędową
Estymowana wartość netto rynku reklamowego w Polsce w pierwszym kwartale 2025 r. wyniosła blisko 3 mld zł, co oznacza wzrost o 5,3% rok do roku, wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy w Polsce, tworzonego przez Publicis Groupe Polska.
Po wzrostowym zeszłym roku z mocnymi wynikami pomimo niekorzystnego otoczenia, pierwsze trzy miesiące 2025 roku oznaczały dla specjalizującej się w inżynierii oprogramowania i rozwiązaniach transformacji cyfrowej Grupy Fabrity osłabienie rezultatów.
WebTalk realizuje kampanię dla Burger King
WebTalk rozpoczyna współpracę z nowym klientem – agencja wygrała przetarg na realizację kampanii 360° dla marki Burger King. 22 maja miał premierę spot promujący kanapkę Chick’n Crunch “To pewne na 100%” .
Ekrany Samsung w odnowionym kinie Pathé Palace w Paryżu
Kino Pathé Palace w Paryżu zostało ponownie otwarte po renowacji. Nowa „szata” przeniosła je w nową erę technologii, m.in. dzięki sześciu ekranom Samsung Onyx cinema LED. Transformacji dopełnił ekran The Wall, 8K MICRO LED zainstalowany w holu obiektu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764