logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Wavemaker dla L’Oréal w kampanii wokół skin streamingu

  PR 13.03.2024, przeczytano 486 razy
ilustracjastrzałka

Rusza kampania digitalowa L’Oréal Polska, koncentrująca się na nowym trendzie w pielęgnacji skóry, tzw. Skin Streamingu. Działania potrwają do kwietnia, obejmą obszary takie jak: media, szeroko zakrojone działania z influencerami oraz PR, a także ecommerce. W kampanii zaprezentowane zostaną 3 marki z portfolio L’Oréal: CeraVe, La Roche-Posay oraz Vichy. Media na jej potrzeby planuje i kupuje Wavemaker (agencja mediowa GroupM). Za warstwę kreatywną odpowiada agencja POV, za obszar influencerski agencja 2koma7.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-wavemaker-dla-l%E2%80%99or%C3%A9al-w-kampanii-wokol-skin-streamingu,403444,artykul.html

Skin Streaming zyskuje coraz większe uznanie wśród dermatologów na całym świecie. Eksperci podkreślają, że to nie tylko kolejny modny trend, ale przede wszystkim powrót do rzetelnej pielęgnacji opartej na wiedzy dermatologicznej, który stawia na skuteczność dermokosmetyków o udowodnionym badaniami działaniu, zawierających składniki aktywne dopasowane do konkretnych potrzeb skóry.

Trend Skin Streaming bazuje na prostocie pielęgnacji, ograniczaniu liczby używanych produktów wyłącznie do niezbędnych i stawianiu na jakość, a nie ilość oraz „wsłuchiwaniu się” w potrzeby naszej skóry. Wraz z L’oréal chcemy być pionierem w kreowaniu trendów, a także edukować konsumentów i nawigować ich w dostępie do zdrowiej skóry – o tym właśnie jest ta kampania - wyjaśnia Izabela Szpila, Digital Communication Manager w agencji Wavemaker Poland.

W kampanii zaprezentowane zostaną 3 marki z portfolio L’OréalCeraVeLa Roche-Posay oraz Vichy. Hasła przewodnie akcji to: „Odkryj #SkinStreaming: Nowy trend w pielęgnacji skóry rekomendowany przez dermatologów” oraz „Świadoma pielęgnacja w 4 prostych krokach”.

Na TikToku i YouTube zaplanowano szeroko zakrojone działania z influencerami, natomiast na Mecie zastosowany zostanie miks kreacji brandowych i Branded Content przygotowanym przez infleuncerów. Wśród influencerów zaangażowanych w kampanię znajdują się m.in.: Lila Grochowska, Martyna Grzenkowicz Peachee, Sylwia Butor, Lili Antoniak, Andziaks, HiHania i Anna Maria Sieklucka.

W ramach nowości zostanie wykorzystany Pinterest, który na polskim rynku nie został jeszcze wysycony przez marki dermokosmetyczne – w kampanii będzie pełnił rolę platformy inspiracyjnej, z pomysłami dla grupy docelowej na nowe podejście do pielęgnacji. Kolejnym niestandardowym rozwiązaniem, które posłuży do szerzenia świadomości o Skin Stremingu są interaktywne banery, czyli banery ze znacznikami pozwalające na zwiększenie interakcji z odbiorcami. Najeżdżając na znaczniki, użytkownik może zapoznać się z dodatkowymi informacjami na temat produktu, takimi jak jego benefity czy cena.

Mediaplan uzupełniają portale kobiece, takie jak: Ofeminin, Poradnik Zdrowie, Glamour, Elle, Vogue (na nich zaplanowano konkursy, artykuły sponsorowane itp.).

Całości dopełniają niestandardowe aktywności w obszarze ecommerce, do których wykorzystana zostanie sieć influencerska MetaPic.

W kampanii poza formatami mocno świadomościowymi, gdzie współpracujemy z influencerami i idolami konsumentów, chcemy wykorzystać również ich potencjał w działaniach prosprzedażowych. Twórcy mogą opowiedzieć, wyjaśnić i przedstawić trend SkinStreaming w otoczce produktów L’Oréal i jednocześnie przekonać konsumentów do zakupu tych produktów. Standardowe formaty display ecommerce nie są wstanie pełnić takiej funkcji ze względu na statyczną i krótką formę. Do realizacji celów sprzedażowych planujemy wykorzystać więc sieć influencerską MetaPic. Z perspektywy twórców, platforma pozwala na kontakt z brandami. Z perspektywy marek, Metapic to sieć influencerów, która umożliwia markom działanie w obszarze performance marketingu influencerów na dużą skalę. Sieć skupia się na efektywności, co oznacza, że płacimy tylko za kliknięcia lub wygenerowaną sprzedaż. Jest to więc idealne rozwiązanie do wsparcia fazy zakupowej – dodaje Adrian Nawrocki, E-commerce Expert w GroupM Poland.

Media na potrzeby kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Wavemaker. Za warstwę kreatywną odpowiada agencja POV, za obszar influencerski 2koma7.

Wavemaker współpracuje z L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie od początku 2023 roku, po wygraniu kilkuetapowego przetargu na całościową obsługę budżetu tego marketera. Współpraca obejmuje 4 rynki: Polskę, Łotwę, Litwę i Estonię.

Źródło: Wavemaker

www.wavemakerglobal.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Azjatyckie smaki w kampanii Publicis dla marki Winiary
Kuchnia azjatycka na dobre zadomowiła się w Polsce, nieustannie zachwycając nieoczywistymi smakami i aromatami. Marka WINIARY, w odpowiedzi na rosnące zainteresowanie popularnymi daniami z Dalekiego Wschodu, wprowadza nowości produktowe. Pasty do smażenia, nudle, sosy chilli i WINIARY Pomysły na…, pozwolą odtworzyć ulubione potrawy bez wychodzenia z domu – niezależnie od...
Marketingowe zwycięstwo na Euro: transmisja debaty
Zapraszamy na transmisję live debaty IPG Mediabrands „Wygraj Euro. Jak wydawcy i marki powinny dryblować, aby odnieść marketingowe zwycięstwo podczas najważniejszego sportowego wydarzenia roku”.
Natalia Kukulska w kampanii marki Remé
Startuje nowa kampania reklamowa brandu Remé, z udziałem nowej ambasadorki marki - piosenkarki Natalii Kukulskiej. Dołączyła ona do aktorki Mariety Żukowskiej, która jest ambasadorką tej marki od 2022. Materiały kreatywne na potrzeby kampanii przygotowała agencja Enyo, która od 2021 r. obsługuje budżet reklamowy Remé na działania 360°.
#20latPLwUE: kampania społeczna na niebiesko
Niemal 100 organizacji społecznych, firm i mediów dołączyło do kampanii świętowania 20 lat Polski w Unii Europejskiej, zainicjowanej przez Fundację Batorego i Fundację Polskiej Rady Biznesu. Akcja, której symbolem jest pin „20latPLwUE”, trwa przez cały maj. Organizatorzy zachęcają do dołączenia każdego, komu bliskie są wartości europejskie.
Spot Akcji Demokracja: czarny scenariusz, gdy odpuścimy sobie Europę
Terror rosyjskiej inwazji z perspektywy matki - sugestywny spot zrealizowany dla Akcji Demokracja ma uświadomić Polkom i Polakom, że wybory 9 czerwca do Parlamentu Europejskiego są bardzo ważne. Bezpieczeństwo Polski i Europy nie jest nam dane raz na zawsze.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764