logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Weber Shandwick dla łotewskiej Rygi

  PR 10.07.2024, przeczytano 227 razy
ilustracja

Agencja Weber Shandwick rozpoczęła współpracę z Agencją Inwestycji i Turystyki Rygi, która ma na celu promocję stolicy Łotwy - Rygi jako atrakcyjnego celu turystycznego dla Polaków.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-weber-shandwick-dla-lotewskiej-rygi,404955,artykul.html

Agencja Weber Shandwick Poland została wybrana przez Agencję Inwestycji i Turystyki Rygi (RITA) do przeprowadzenia szeroko zakrojonej kampanii promującej Rygę jako idealne miejsca na kilkudniowy wypad dla polskich turystów.

Umowa obejmuje szereg aktywności, w tym przeprowadzenie badań społecznych weryfikujących kluczowe dla polskiego turysty potrzeby i oczekiwania podczas wyjazdu na city break do innego kraju, ale też wiedzę Polaków na temat samej Rygi. Weber Shandwick odpowiada ze kompleksowe prowadzenie biura prasowego, relacje mediowe, współprace influencerskie oraz rekomendację dodatkowych, niestandardowych aktywności. Z ramienia agencji projekt prowadzą Irena Sękal, Director, Healthcare & Consumer PR oraz Oliwia Gissel, Senior Account Executive. Umowa została podpisana do końca 2024 roku.

Kampania dla łotewskiej Rygi ma na celu nie tylko zwiększenie liczby turystów odwiedzających to miasto, ale także budowanie świadomości na temat unikalnych atrakcji, które oferuje Ryga.

Weber Shandwick Poland jest częścią globalnej sieci agencji PR, znanej z innowacyjnych kampanii i strategicznego podejścia do komunikacji. W Polsce działa od 2006 roku specjalizując się w doradztwie strategicznym, opracowywaniu strategii komunikacji, a także w zarządzaniu reputacją, media relations oraz komunikacji kryzysowej. Specjalizacja branżowa agencji obejmuje takie sektory jak technologia, ochrona zdrowia, energetyka, telekomunikacja, motoryzacja, transport i logistyka, FMCG, przemysł, branża spożywcza i e-commerce.

Źródło: Weber Shandwick

www.webershandwick.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Philippe Urweiller ambasadorem marki Kaiser Patisserie
Dziś z radością ogłaszamy, że ambasadorem marki KAISER Patisserie został doskonały Philippe Urweiller, Pastry Chef & Chocolatier.
Alpro aktywizuje konsumentów: działania outdoorowe i w social mediach
Tegoroczne lato należy do Alpro. Marka z portfolio Danone zaplanowała szereg angażujących konsumentów aktywności w myśl prowadzonej równolegle kampanii influencer marketingowej „Roślinne nie gryzie!”. Na odbiorców czekają aktywacje stacjonarne, jak i akcje w mediach społecznościowych. Celem realizowanych przedsięwzięć jest zachęcenie...
Leo Burnett Warszawa dla Jeep i National Geographic Traveler
W ramach współpracy pomiędzy agencją Leo Burnett Warszawa i marką Jeep zaplanowano nową akcję marketingową. Marka została partnerem plebiscytu Cuda Polski 2024, organizowanego przez National Geographic Traveler.
in-Store Media: kampanie  Flamin’ Hot i Pepsi w Auchan
Firma in-Store Media Polska zrealizowała w czerwcu dwie równoległe kampanie shopper marketingowe FritoLay Flamin’ Hot oraz Pepsi w 70 hipermarketach sieci Auchan. W obu kampaniach zastosowano mix nowoczesnych nośników w różnych sklepach, które zachęcały konsumentów do zakupów produktów z kategorii przekąsek i napojów.
Creative Brand Stories dla Open Hair Festival w Sieradzu
Bossa Nova Events, agencja należąca do grupy marketingowej Creative Brand Stories, już trzeci rok z rzędu zajmuje się kompleksową współorganizacją letniego Open Hair Festival wraz z Miastem Sieradz. Tegoroczna edycja wydarzenia odbyła się w dniach 19-21 lipca 2024 roku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764