logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Wiosenne kampanie Continental z Plej

  PR 17.04.2019, przeczytano 379 razy
ilustracjastrzałka

W kwietniu wystartowały dwie kampanie wizerunkowe marki Continental: launch nowej opony EcoContact 6 i konkurs konsumencki związany z oponami z segmentu Ultra High Performance. Za oba projekty koncepcyjne, kreatywnie i egzekucyjnie odpowiada agencja Plej.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-wiosenne-kampanie-continental-z-plej,382135,artykul.html

Launch nowej opony EcoContact 6 to główna kampania wizerunkowa marki Continental i premiera produktowa sezonu wiosennego. EcoContact 6 to domknięcie całej generacji opon 6, która już od kilku lat odnosi największe sukcesy w testach i jest doceniana przez konsumentów. Nowy produkt komunikowany jest przez trzy „E”: to opony ekologiczne, ekonomiczne i efektywne.  Na doskonale znanej z innych branż etykiecie unijnej, produkt wyróżnia się kategorią AA - to znaczy, że jest najlepszy w swojej klasie. Jeżdżąc na oponach EcoContact 6, zużywa się mniej paliwa, a same opony - poprzez zastosowanie nowych technologii - wolniej się zużywają, co pozwala przejechać na nich więcej kilometrów. To wszystko przy zachowaniu najwyższego poziomu bezpieczeństwa – w kategorii „hamowanie na mokrej nawierzchni” opona EcoContact 6 również otrzymuje najwyższą możliwą notę. Za koncept, strategię i kreację odpowiada agencja Plej. Kampania obejmuje kanały takie jak: social media, display, print oraz influence marketing.

Opony segmentu UHP, czyli Ultra High Performance, Continental komunikuje tej wiosny poprzez specjalnie wymyślony konkurs, gwarantujący zupełnie nowe doświadczenie marki. Autorem konceptu kreatywnego komunikacji konkursu jest Plej. Konkurs opiera się o mechanizm: kup komplet letnich opon Continental w rozmiarze od 17 cali, zarejestruj paragon na stronie kampanii, opisz, w jaką trasę wybierzesz się na swoich nowych oponach Continental  i wygrywaj. Nagrodą jest 4-dniowy wyjazd do Francji, pełen emocji związanych z jazdą ekskluzywnymi sportowymi autami po malowniczych, krętych drogach Prowansji, Alp albo Lazurowego Wybrzeża. Zakupu opon należy dokonać do 06.05.2019 u dowolnego sprzedawcy (sklep, serwis, internet), a paragon na stronie zarejestrować do 12 maja. Dla konkursu Plej stworzył landing page kampanii, wsparty działaniami w social mediach i displayu, printem, kampanią B2B i działaniami z influencerami. Kampania idealnie oddaje to wszystko, co reprezentują opony UHP Continental – emocje i dynamikę, a jednocześnie bezpieczeństwo.

- Rynek samochodów w Polsce się zmienia, jest coraz więcej pojazdów nowych o zaawansowanych systemach bezpieczeństwa i większej mocy, które wymagają najwyższej jakości opon, by w pełni wykorzystywać potencjał samochodu i zapewnić maksymalne bezpieczeństwo. Dlatego opony UHP to idealne rozwiązanie dla najszybszych, najmocniejszych aut. Dla klientów, kierujących się w swoich decyzjach zakupowych względami ekologicznymi i ekonomicznymi, przygotowaliśmy EcoContact 6. W naszej obecnej komunikacji dążymy do tego, aby klienci lepiej nas poznali, a także żeby dowiedzieli się jak najwięcej o roli opon w bezpieczeństwie na drodze. Mamy nadzieję być dla nich wsparciem, dzięki któremu czują się pewniej w dokonywaniu zakupów opon. Chcemy, żeby wybierali świadomie i decydowali się na najlepsze produkty, w pełni dopasowane do ich potrzeb – przekonuje Piotr Snakowski Head of Marketing Department w Continental.

Źródło: Plej

www.plej.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kinowa kampania limitowanej edycji wód smakowych Żywiec Zdrój w Cinema City
W kinach Cinema City w całej Polsce, pod hasłem „Złap pragnienie w sieć orzeźwienia”, wystartowała kampania limitowanej edycji wody Żywiec Zdrój oraz dwóch jej wariantów smakowych – super-limonkowego i ultra-poziomkowego. Występuje w niej słynny kinowy super-bohater – SpiderMan. Kampania obejmuje zarówno emisję spotów na...
Trwa akcja Vanish „Daj swoim ubraniom drugie życie”
27 czerwca wystartowała akcja marki Vanish „Daj swoim ubraniom drugie życie”. Od 27 czerwca do 25 lipca w wybranych sklepach sieci Biedronka oddawać można niepotrzebne ubrania, które dzięki Vanishowi , trafią do najbardziej potrzebujących podopiecznych Caritas. Do tej pory, w ramach akcji zebrano już 23 tony ubrań. Za realizację linii kreatywnej odpowiada Havas...
Imagination Day 9 – bilety już w sprzedaży
Właśnie wystartowała przedsprzedaż biletów na konferencję Imagination Day, w ograniczonej puli wakacyjnej. To już 9 edycja wydarzenia, w czasie którego będzie można usłyszeć o kampaniach narodzonych prestiżowymi nagrodami i o tym, co inspiruje najbardziej kreatywne osoby ze świata biznesu, sztuki i marketingu. Konferencja odbędzie się 3 grudnia w Warszawie, jej...
Śpiewające zaproszenie do Biedronki
Od połowy lipca Biedronka ruszyła z długofalową kampanią promocyjną „Ale Tydzień!”, której towarzyszy wpadająca w ucho piosenka „Ale Tydzień w Biedronce!”. Celem kampanii jest zachęcenie klientów Biedronki do odkrywania cotygodniowych zakupowych hitów w bardzo atrakcyjnych cenach.
Telewizja internetowa OTT w kampanii Cyfrowego Polsatu
Ruszyła kampania reklamowa promująca uruchomioną wczoraj nową usługę telewizyjną Cyfrowego Polsatu – telewizję internetową działającą z Internetem od dowolnego dostawcy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764