logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Wizz Air i PHD z największą kampanią od czasu pandemii

  PR 30.04.2025, przeczytano 367 razy
ilustracjastrzałka

Wizz Air, we współpracy z domem mediowym PHD, rusza z największą od czasów pandemii kampanią reklamową w Polsce. Jej celem jest zwiększenie rozpoznawalności marki wśród aktywnych mieszkańców czterech kluczowych aglomeracji: Warszawy, Krakowa, Wrocławia i Poznania, a także promocja wybranych destynacji podróży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-wizz-air-i-phd-z-najwieksza-kampania-od-czasu-pandemii,408617,artykul.html

Kampania potrwa do połowy czerwca i skierowana jest do osób często podróżujących – zarówno w celach prywatnych, jak i zawodowych.

Marka intensywnie zaznacza swoją obecność w przestrzeni miejskiej, wykorzystując nośniki premium OOH: citylighty i backlighty w strategicznych lokalizacjach, cyfrowe ekrany w warszawskim metrze oraz interaktywny AdWalk w Krakowie – nowoczesny format umożliwiający dynamiczne wyświetlanie treści w ruchu. W Krakowie dodatkowo pojawią się tramwaje z pełnym brandingiem Wizz Air, stając się mobilnym symbolem kampanii.

Działania outdoorowe wspierają 30-sekundowe spoty radiowe, emitowane w godzinach szczytu w lokalnych stacjach, co pozwala skutecznie dotrzeć do odbiorców podczas codziennych aktywności.

To kolejny krok w budowaniu silnej obecności Wizz Air na polskim rynku – kampania korzysta z najnowszych możliwości reklamy miejskiej, by wyraźnie zaistnieć w świadomości współczesnych podróżnych.

Za kreację odpowiada wewnętrzny zespół marketingu Wizz Air. Za planowanie, zakup mediów oraz kompleksową realizację kampanii odpowiada dom mediowy PHD.

Źródło: Omnicom Media Group

omnicommediagroup.com

Dodatkowe informacje:

O PHD
PHD to agencja należąca do Omnicom Media Group, wykorzystując system Omni napędzany przez AI, wspiera wiodące marki w wyprzedzaniu konkurencji. Zespół 6500 ekspertów w 81 biurach na 74 rynkach łączy dane, technologię i wiedzę specjalistyczną, dostarczając nowoczesne rozwiązania medialne, które napędzają rozwój marek. PHD zdobyła tytuł Global Media Network of the Year 2024 przyznany przez Adweek oraz jest obecnie najczęściej nagradzaną siecią agencji medialnych według WARC Media 100.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mieszanka Krakowska w kampanii Wawel
Wawel, producent kultowych galaretek w czekoladzie Mieszanka Krakowska, wprowadza nowy smak i startuje z kampanią reklamową, obejmującą spot telewizyjny przygotowany z wykorzystaniem AI, działania digital, PR i in-store.
Nowe studio w Stowarzyszeniu Producentów Reklamowych
Do grona członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) dołączył niezależny dom produkcyjny Sugar Free, specjalizujący się w realizacjach digital i branded content.
Fabrizio Romano ogłasza transfery w kampanii STS
STS rusza z „Misjami”, czyli wielką akcją promocyjną dla graczy, w której pula nagród wyniesie aż 5 mln zł. To najwyższa w historii zakładów bukmacherskich w Polsce kwota przekazana graczom w ramach jednej akcji bonusowej. Ten rekordowy transfer gotówki ogłosił w mediach sam Fabrizio Romano ze swoim słynnym hasłem „Here we...
SEXEDPL z kampanią do nauczycieli
Rusza kolejna odsłona kampanii „Ciało obce”, realizowana przez fundację SEXEDPL we współpracy z agencją Ancymony (*ancy). Przekaz? Jeśli jesteście nauczycielami i szukacie dobrych narzędzi do prowadzenia zajęć z zakresu edukacji seksualnej, to właśnie je znaleźliście!
Agencja ANDO zrealizuje kampanię „Niepełnosprawny, czyli jaki”
Fundacja Avalon, jedna z największych organizacji w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore, ogłasza wynik konkursu na agencję współpracującą przy kolejnej swojej kampanii społecznej planowanej na koniec tego roku. Kampania zrealizowana zostanie wspólnie z Agencją Nie Do Ogarnięcia (ANDO).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764