logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Wsparcie w walce z wirusami - Opus B i Gedeon Richter

  PR 03.10.2023, przeczytano 754 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła kampania Groprinosin Forte. To kolejna odsłona długotrwałej współpracy Opus B i Gedeon Richter.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-wsparcie-w-walce-z-wirusami---opus-b-i-gedeon-richter,401570,artykul.html

Tym razem główna idea przekazu to ochrona przed nawracającymi infekcjami wirusowymi górnych dróg oddechowych już od pierwszych objawów. 

Pies Wirus to mocny asset naszej nowej kampanii, silnie wyróżnia komunikację i osadza ją w farmaceutycznej kategorii, która jest bardzo konkurencyjna i silnie komunikowana - mówi Tomek Kosiński, Creative Director w Opus B, nadzorujący realizację kampanii.

Najnowsza kampania marki Groprinosin Forte to kontynuacja działań w ramach platformy komunikacji „Twoje wsparcie w walce z wirusami”. Autorzy działań postawili na lekko humorystyczne i emocjonalne tonality przekazu, po to by angażować konsumentów i budować pozytywny odbiór marki.

Działania obejmą swoim zasięgiem TV, digital oraz print. Spoty wyreżyserował Marek Cichy. Za produkcję odpowiedzialne było studio ISTV Media, efekty specjalne zapewniło studio postprodukcyjne Miło.

Źródło: Opus B

opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ibis z globalną kampanią wizerunkową Go Get It
Ibis, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek hotelowych na świecie segmentu ekonomicznego rozpoczęła nową globalną kampanię pod hasłem „Go get it” („Idź po swoje”), która ukazuje hotele z rodziny ibis jako miejsca pomagające podróżnikom z całego świata realizować swoje aspiracje i...
Leo Burnett łączy Alfę Romeo i Roberta Makłowicza
W związku z wprowadzeniem na rynek nowej Alfy Romeo Junior, pierwszego modelu marki produkowanego w Polsce, agencja Leo Burnett Warszawa zaprosiła do współpracy Roberta Makłowicza – znanego dziennikarza, twórcę kultowych programów, krytyka kulinarnego, pasjonata podróży i motoryzacji oraz fana marki Alfa Romeo. Współpraca ta jest częścią...
Praca kierowców ciężarówek w kampanii C. H. Robinson
Firma C. H. Robinson stworzyła kampanię wizerunkową promującą Truck Driver Appreciation Week. Akcja ma na celu zwrócenie uwagi na rolę kierowców ciężarówek w łańcuchu dostaw. W jej ramach uruchomione zostały działania w mediach społecznościowych, a także przygotowany materiał wideo pokazujący dzień z życia kierowcy. Przy drogach w krajach biorących udział w kampanii...
Zasąsiadujmy się: kampania Ogilvy dla Milka
Milka i Ogilvy Polska przygotowały nową platformę komunikacji pod hasłem „Zasąsiadujmy się”. Po raz pierwszy marka w Polsce podejmuje lokalną inicjatywę opartą w całości na doświadczeniach z polskiego rynku. Kampania „Zasąsiadujmy się” ruszyła 02.09 br. i rozpoczęła się działaniami digitalowymi i TVC, a jej sercem jest niestandardowa, masowa aktywacja...
Wavemaker wspiera debiut nowych zapachów YSL i Prada
Yves Saint Laurent i Prada - dwie marki o ugruntowanej pozycji w świecie luksusu - wspierają kampanią nowe odsłony swoich flagowych zapachów. Są to: YSL MYSLF, z odsłoną Le Parfum oraz Prada Paradoxe, z wariantem o nazwie Virtual Flower. Celem działań jest budowanie świadomości nowych produktów i wsparcie ich sprzedaży, jak również wzmacnianie wizerunku i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764