logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Wstrząśnij Głodem po nagrodę: Loteria od Nav agency i Mint Media

  PR 04.06.2019, przeczytano 1468 razy
ilustracjastrzałka

13 maja wystartowała loteria „Wstrząśnij Głodem po nagrodę!”, promująca produkty Danio w sieci sklepów Biedronka. Za realizację odpowiadają NAV agency oraz agencja interaktywna Mint Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-wstrzasnij-glodem-po-nagrode%3A-loteria-od-nav-agency-i-mint-media,382750,artykul.html

Celem projektu jest zachęcenie konsumentów do zaangażowania, w czym mają pomóc innowacyjne rozwiązania digitalowe. W ramach współpracy, NAV agency opracowała koncepcję kreatywną, key visual, mechanizm działania dedykowanej strony oraz wszystkie projekty graficzne związane z loterią. Agencja odpowiada także za jej kompleksową organizację i obsługę prawną.

Przetwarzanie zgłoszeń loteryjnych odbywa się za pomocą interaktywnej aplikacji mobilnej, zintegrowanej z systemem generowania kodów na paragonach Biedronki. Za tę część projektu odpowiedzialna jest agencja Mint Media.

Pierwszym krokiem, który muszą wykonać klienci chcący wziąć udział w zabawie, jest zakup  produktu Danio o smaku waniliowym w sklepie sieci Biedronka i wpisanie kodu z paragonu na stronie www.wstrzasnijglodem.pl. Następnie, w celu sprawdzenia wygranej, uczestnicy muszą wstrząsnąć swoim telefonem komórkowym. Moment losowania na ekranie smartfona wspierają dodatkowo krótkie i angażujące animacje, które wydłużają czas pobytu użytkownika w aplikacji i zachęcają do powrotu z kolejnymi kodami z paragonów.

- Wykorzystanie nośnika, jakim są dodatkowe wydruki z kodem przy kasie, jest strzałem w dziesiątkę. Sieć Biedronka oferuje bardzo ograniczone wsparcie na poziomie POSM, a w ten sposób uzyskaliśmy dodatkowy, bardzo silny touchpoint, odpowiadający za blisko połowę zgłoszeń od uczestników. Konsument otrzymuje wydruk z kodem i adresem strony zawsze, kiedy spełni warunek zakupowy – nawet jeśli nie wiedział wcześniej o loterii. To w połączeniu z mobilnym charakterem aplikacji, minimalizuje barierę wejścia. Wszystko, co musisz zrobić to wejść na stronę i wpisać kod, bo warunek zakupowy masz już siłą rzeczy spełniony. – komentuje Tomek Seremet z NAV agency.

Dodatkowo, agencje stworzyły dla sieci sklepów bota na Messengerze, który jest skonfigurowany i zintegrowany z platformą wspierająca moderację – NapoleonCat. Zadaniem bota jest informowanie użytkowników odwiedzających fanpage Biedronki o trwającej akcji i zachęcanie ich do wzięcia udziału w zabawie lub przekierowywanie komunikacji bezpośrednio do działu obsługi klienta.

- Biorąc pod uwagę fakt, że coraz więcej użytkowników Internetu korzysta z niego najczęściej na swoich telefonach oraz, iż ponad 65% Polaków posiada smartfona, zdecydowaliśmy się, aby aplikacja była dostępna tylko z poziomu  mobile. Przełożyło się to bezpośrednio na wzrost liczby zgłoszeń, ponieważ duża część losowań jest realizowana od razu tuż po zakupie w sieci Biedronka. – komentuje Piotr Wojtalewicz z Mint Media.

Źródło: NAV agency, Mint Media

www.navagency.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marcin Talarek nowym Associate Creative Director w agencji Gong
Marcin Talarek objął stanowisko Associate Creative Directora w agencji kreatywnej GONG (Group One). W nowej roli będzie odpowiedzialny za kierowanie pracami zespołów kreatywnych agencji.
Mediaplus i Labcon rozpoczynają podróż Smoothie Trucka marki Nutribullet po Polsce
Marka De'Longhi ze swoją marką NutriBullet zbudowała Smoothie Trucka i we współpracy z Purella Superfoods wyruszy nim w wakacyjną podróż po Polsce. Za kreację, organizację konkursu i opracowanie konceptu kampanii odpowiada agencja Labcon (Group One). Zakupem mediów zajęła się spółka Mediaplus (Group One).
Jak wyróżnić się niebanalną komunikacją pośród wielu marek alkoholi premium, obecnych na polskim rynku? Właśnie z takim wyzwaniem zmierzyli się specjaliści z More Bananas w ostatnich miesiącach. Dragma - nowy, polski gracz w segmencie wermutów, zlecił krakowskiej agencji stworzenie strategii promocji marki oraz przygotowanie jej landing page.
STS sponsorem Widzewa Łódź
STS – firma bukmacherska - nawiązał współpracę z Widzewem Łódź. W ramach umowy STS został oficjalnym sponsorem oraz oficjalnym bukmacherem łódzkiego klubu, który od nowego sezonu będzie występował w Ekstraklasie. Porozumienie zawarto na trzy sezony.
Nikon ma przyjemność ogłosić publikację wersji 2.10 oprogramowania sprzętowego – firmware dla flagowego, pełnoklatkowego aparatu bezlusterkowego Nikon Z 9.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764