logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Wstrząśnij Głodem po nagrodę: Loteria od Nav agency i Mint Media

  PR 04.06.2019, przeczytano 1849 razy
ilustracjastrzałka

13 maja wystartowała loteria „Wstrząśnij Głodem po nagrodę!”, promująca produkty Danio w sieci sklepów Biedronka. Za realizację odpowiadają NAV agency oraz agencja interaktywna Mint Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-wstrzasnij-glodem-po-nagrode%3A-loteria-od-nav-agency-i-mint-media,382750,artykul.html

Celem projektu jest zachęcenie konsumentów do zaangażowania, w czym mają pomóc innowacyjne rozwiązania digitalowe. W ramach współpracy, NAV agency opracowała koncepcję kreatywną, key visual, mechanizm działania dedykowanej strony oraz wszystkie projekty graficzne związane z loterią. Agencja odpowiada także za jej kompleksową organizację i obsługę prawną.

Przetwarzanie zgłoszeń loteryjnych odbywa się za pomocą interaktywnej aplikacji mobilnej, zintegrowanej z systemem generowania kodów na paragonach Biedronki. Za tę część projektu odpowiedzialna jest agencja Mint Media.

Pierwszym krokiem, który muszą wykonać klienci chcący wziąć udział w zabawie, jest zakup  produktu Danio o smaku waniliowym w sklepie sieci Biedronka i wpisanie kodu z paragonu na stronie www.wstrzasnijglodem.pl. Następnie, w celu sprawdzenia wygranej, uczestnicy muszą wstrząsnąć swoim telefonem komórkowym. Moment losowania na ekranie smartfona wspierają dodatkowo krótkie i angażujące animacje, które wydłużają czas pobytu użytkownika w aplikacji i zachęcają do powrotu z kolejnymi kodami z paragonów.

- Wykorzystanie nośnika, jakim są dodatkowe wydruki z kodem przy kasie, jest strzałem w dziesiątkę. Sieć Biedronka oferuje bardzo ograniczone wsparcie na poziomie POSM, a w ten sposób uzyskaliśmy dodatkowy, bardzo silny touchpoint, odpowiadający za blisko połowę zgłoszeń od uczestników. Konsument otrzymuje wydruk z kodem i adresem strony zawsze, kiedy spełni warunek zakupowy – nawet jeśli nie wiedział wcześniej o loterii. To w połączeniu z mobilnym charakterem aplikacji, minimalizuje barierę wejścia. Wszystko, co musisz zrobić to wejść na stronę i wpisać kod, bo warunek zakupowy masz już siłą rzeczy spełniony. – komentuje Tomek Seremet z NAV agency.

Dodatkowo, agencje stworzyły dla sieci sklepów bota na Messengerze, który jest skonfigurowany i zintegrowany z platformą wspierająca moderację – NapoleonCat. Zadaniem bota jest informowanie użytkowników odwiedzających fanpage Biedronki o trwającej akcji i zachęcanie ich do wzięcia udziału w zabawie lub przekierowywanie komunikacji bezpośrednio do działu obsługi klienta.

- Biorąc pod uwagę fakt, że coraz więcej użytkowników Internetu korzysta z niego najczęściej na swoich telefonach oraz, iż ponad 65% Polaków posiada smartfona, zdecydowaliśmy się, aby aplikacja była dostępna tylko z poziomu  mobile. Przełożyło się to bezpośrednio na wzrost liczby zgłoszeń, ponieważ duża część losowań jest realizowana od razu tuż po zakupie w sieci Biedronka. – komentuje Piotr Wojtalewicz z Mint Media.

Źródło: NAV agency, Mint Media

www.navagency.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764