logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Wszystko.pl z Adheads

  PR 22.12.2023, przeczytano 524 razy
ilustracjastrzałka

Trwa kampania wideo i display promująca platformę zakupów online wszystko.pl. Przygotowane przez Adheads kreacje pojawiają się w wielu kanałach digitalowych, od mediów społecznościowych po rich media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-wszystko.pl-z-adheads,402555,artykul.html

Serwis wszystko.pl to marketplace należący do Grupy Kapitałowej Comarch, jednej z największych w Polsce spółek informatycznych. Z punktu widzenia sprzedawców wyróżnia go m.in. dostęp do bezpłatnych narzędzi marketingowych oraz brak opłat za utrzymanie ofert i prowizji od sprzedaży w każdej kategorii.

Dla konsumentów zaletą platformy jest już duży i stale rosnący asortyment w takich kategoriach, jak m.in. elektronika, uroda, supermarket czy dom i ogród. Kupujący doceniają również opcje darmowych dostaw, a także fakt, że serwis udostępnia oferty wyłącznie zweryfikowanych polskich sprzedawców.

Korzyści te budują przekaz nowej kampanii, która stała się okazją do premiery claimu marki „Ja tu kupuję”. Kreacje „Wszystko zaczyna się od…” opierają się na efektowym zabiegu formalnym. Bohaterowie filmów na początku znajdują się w wyizolowanej przestrzeni. Ruch dłoni ze smartfonem odkrywa na zasadzie augmented reality ich właściwe otoczenie, pełne produktów dostępnych na platformie.

Seria filmów z jednej strony ma budować świadomość marki, a z drugiej ukazywać ogromną ofertę i wygodę korzystania z marketplace’u. Część z nich reklamuje zakupy z okazji typu Black Weeks czy święta, inne mają charakter bardziej wizerunkowy.

Za koncept kreatywny i nadzór nad realizacją filmów odpowiada agencja Adheads.

Źródło: Adheads

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Panasonic: aktualizacja oprogramowania aparatu Lumix S5II i S5IIX
Panasonic wprowadza istotną aktualizację oprogramowania sprzętowego dla LUMIX S5II oraz S5IIX, swoich pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych. Nie tylko usprawnia ona fotografowanie, ale również zwiększa możliwości udostępniania zdjęć i filmów.
Płyty Swedboard w ofercie Sico Print Solutions
SICO Print Solutions, dostawca rozwiązań do druku cyfrowego, z przyjemnością ogłasza nawiązanie współpracy z firmą SWEDBOARD, producentem ekologicznych płyt kartonowych z rdzeniem przypominającym strukturę zagęszczonego plastra miodu. Ta współpraca pozwoli SICO Print Solutions oferować swoim klientom nowe, zrównoważone rozwiązania, które...
Firma Lavazza bezprzetargowo przedłużyła umowę ramową z NAV agency.
Allegro z międzynarodową platformą komunikacji
Allegro ogłasza ewolucję komunikacyjną marki. Idea kreatywna i hasło „Jak tak, to Allegro” skupiają się na różnorodności kategorii i szerokim wyborze produktów na platformie, które odzwierciedlają codzienne potrzeby, wyzwania i plany  współczesnych konsumentów.
Cofające się streamy w promocji filmu Omen
W ramach promocji filmu “Omen: Początek” studia 20th Century widzowie Twitcha mogli oglądać wyjątkowe transmisje. Podczas ich trwania zaaranżowane zostały problemy techniczne powodujące cofanie się całego materiału. W kampanii wzięli udział popularni twórcy gamingowi: Seto, Kamyk oraz Pago. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764