logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyjątkowa drużyna, czyli maskotki od OLXa

  PR 01.04.2020, przeczytano 876 razy
ilustracjastrzałka

Lwica Grażyna, Bombelek Felek, Nosacz Seba to tylko część nowej rodziny maskotek od OLXa. W odpowiedzi na sugestie i prośby użytkowników serwis wypuszcza unikatową kolekcję. Żeby je zdobyć wystarczy myć ręce i zostać w domu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyjatkowa-druzyna%2C-czyli-maskotki-od-olxa,386355,artykul.html

Kolekcja będzie nosić nazwę Drużyna OLXiaków i złoży się na nią pięcioro bohaterów. Do Grażyny, Felka i Seby dołączą Gekonica Halina i Somsiad Andrzej.

- Decyzję podjęliśmy w odpowiedzi na prośby i potrzeby naszych użytkowników - tłumaczy Marcin Sienkowski, szef marketingu w OLX. - Doskonale wiemy, jaką popularnością wśród nich od zawsze cieszą się maskotki, stąd pomysł na stworzenie naszej wyjątkowej kolekcji.

Jak skompletować drużynę bohaterów? Wystarczy zrealizować listę prostych zadań. Żeby uniknąć monotonii, do każdej z postaci przypisano inne wyzwania, które mają pasować do ich charakterów.

I tak np. Lwica Grażyna swój czas dzieli między opiekę nad swoim "bombelkiem" i OLXa, zna na pamięć wszystkie ogłoszenia w kategorii “Dla dzieci”, części ze znalezionych rzeczy dała drugie, a nawet trzecie życie. By ją zdobyć wystarczy 5 razy z rzędu myć ręce przez 30 sekund.

Bohaterką kolekcji jest też Gekonica Halina, odpowiedzialna gospodyni, która postanowiła zostać w domu. Pracuje zdalnie, a w wolnym czasie dużo czyta i nadrabia zaległości serialowe. By otrzymać tę postać, wystarczy wzorem Haliny przez trzy z rzędu dni nie opuszczać swojego mieszkania.

Ulubieńcem osób chcących wziąć udział w zabawie ma szansę stać się także Somsiad Andrzej, który pielęgnuje relacje sąsiedzkie jak nikt inny. Choć niektórzy mówią, że nadto się interesuje życiem sąsiadów, Andrzej ma dobre serce. By zdobyć tego bohatera, wystarczy upewnić się, czy któryś z naszych sąsiadów nie potrzebuje pomocy przy zakupach.

Członkiem Drużyny OLXiaków jest też Nosacz Seba, któremu zostanie w domu przychodzi  z wyjątkową łatwością. Właściwie to nie zauważył różnicy i cieszy się, bo ma teraz więcej czasu na szkolenia online z umiejętności negocjacji. By otrzymać Nosacza Sebę, wystarczy wesprzeć lokalnych przedsiębiorców i raz na jakiś czas zamówić obiad z dostawą do domu.

Najmłodszym członkiem maskotkowej rodziny jest Bombelek Felek. To zawsze uśmiechnięty maluch, który dzięki swojej sprytnej mamie często dostaje nowe zabawki, a te, z których wyrasta, przez OLXa oddaje innym dzieciom. Żeby otrzymać Felka wystarczy dać rodzicom chwilę wytchnienia i przez dwie godziny pobawić się samemu.

Akcja rozpoczyna się 1 kwietnia. Więcej szczegółów na temat akcji na profilu facebookowym serwisu.

ilustracjastrzałka

Źródło: OLX.pl

www.olx.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764