logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wystartowała kampania Carrefour „Możemy jeść mądrze

  PR 16.09.2020, przeczytano 322 razy
ilustracjastrzałka

Produkty  „Jakość z Natury Carrefour”  wyróżnia wysoka, sprawdzona jakość, a także wyjątkowa świeżość, smak i autentyczność. Pochodzą  z czystych ekologicznie terenów, a każdy z nich przed późniejszym oznaczeniem  „Jakość z Natury Carrefour” przechodzi szereg testów jakościowych i regularnych kontroli przeprowadzanych przez niezależne laboratoria, dzięki czemu konsumenci mają gwarancję najwyższej jakości. Artykuły spożywcze z logo „Jakość z Natury Carrefour” są efektem przeszło dwudziestoletniej współpracy Carrefour Polska z lokalnymi dostawcami – często rodzinnymi firmami – która opiera się na wzajemnym zaufaniu oraz dostosowaniu wymagań Carrefour do możliwości i potrzeb partnerów. Dzięki temu dostawcy mogą z sukcesem rozwijać swoją produkcję i zachowywać stabilne warunki biznesowe w wieloletniej perspektywie. Carrefour współpracuje obecnie z prawie 70 dostawcami, a gama produktów „Jakość z Natury Carrefour” liczy 160 produktów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wystartowala-kampania-carrefour-_mozemy-jesc-madrze,388464,artykul.html

Kampania marki „Jakość z Natury Carrefour” jest kolejną odsłoną akcji Carrefour „Możemy jeść mądrze”. Strategia komunikacji opiera się na przybliżeniu konsumentowi efektów pracy lokalnych, zaufanych producentów Carrefour wytwarzających wyjątkowe produkty „Jakość z Natury Carrefour” na urokliwych i ekologicznie czystych terenach Polski:

- Przygotowana po raz pierwszy kampania marki „Jakość z Natury Carrefour” wpisuje się  w program Act for Food i realizowaną przez Carrefour strategię transformacji żywieniowej, zgodnie z którą chcemy oferować naszym konsumentom żywność zdrową, wysokiej jakości i w przystępnej cenie. Ważnym elementem naszej strategii jest promocja produktów pochodzących od lokalnych dostawców. Stawiając na długofalową współpracę z polskimi, często rodzinnymi firmami, przygotowaliśmy spoty podkreślające zaangażowanie naszych zaufanych dostawców z obszarów malowniczego Roztocza czy mazurskich łąk, z którymi współpracujemy od wielu lat i dzięki temu produkty „Jakość z Natury Carrefour” odznaczają się autentycznością i niepowtarzalnym smakiem – mówi Michał Sacha, członek zarządu, dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych Carrefour Polska.

Kampanii towarzyszy również akcja promocyjna, w ramach której do 26 września 2020 r. użytkownicy aplikacji Mój Carrefour mogą nabyć produkty „Jakość z Natury Carrefour” z 20% rabatem.       

W ramach działań wyprodukowane zostały spoty TV i materiały POS, a kampania uzupełniona została informacjami w katalogu handlowym. Pomysł i kreacje kampanii powstały w Saatchi & Saatchi. Za produkcję odpowiada Papaya Films, a za postprodukcję – Prodigious.

Źródło: Carrefour Polska

www.carrefour.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Grafmasz dystrybutorem ploterów tnących Sinajet
Firma Grafmasz została polskim dystrybutorem producenta ploterów tnących Sinajet, jednej z największych fabryk tego typu urządzeń w Chinach.  W ofercie znajduje się szeroka gama zautomatyzowanych urządzeń aż do formatu 330 x 210 cm.
Platige Image prezentuje trailer drugiego sezonu gry Ubisoftu
Animacja jest drugą przygotowana przez Platige Image produkcją osadzoną w uniwersum gry studia Ubisoft. Dwuminutowy odcinek przedstawia wydarzenia mające miejsce w trakcie rozpoczęcia drugiego sezonu rozgrywek - opowiada o poważnej awarii, która doprowadza do wyłączenia całego wirtualnego świata.
Adform, Gazeta.pl, Grupa Żywiec, Yieldbird i Starcom z pierwszą skuteczną kampanią reklamową wykorzystującą 1st party cookies
Współpraca Adforma, Gazeta.pl, Grupy Żywiec, Yieldbirda i Starcomu, przeciera szlaki w tworzeniu rozwiązania kluczowego obecnie problemu w cyfrowym marketingu – zmian w przeglądarkach polegających na eliminacji ciasteczek 3rd party. Partnerzy przeprowadzili w październiku 2020 r. pierwszą w Polsce i jedną z pierwszych w Europie skuteczną kampanię wykorzystującą do...
Trotec przedstawia nowe oprogramowanie laserowe „Trotec Ruby”
Dzięki „Ruby” praca z laserem jest prostsza i szybsza. Nowe oprogramowanie laserowe jest uruchamiane w przeglądarce internetowej i umożliwia w pełni cyfrową pracę. Trotec Ruby zostało zapropogramowane całkowicie od podstaw i oparte jest na nowoczesnej, sieciowej architekturze.
Ziemniak - prawdziwy bohater smaku Lay’s
Chipsy Lay’s są tak pyszne i chrupiące, że ciężko im się oprzeć. Nie każdy jednak wie, że swój smak zawdzięczają… doskonałym polskim ziemniakom*. Dlatego powstała nowa kampania promująca markę pod hasłem „Ziemniak. Prawdziwy bohater smaku Lay's”.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764