logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Wystartowała kampania edukacyjna Sprawdź HGH!

  PR 16.05.2024, przeczytano 380 razy
ilustracjastrzałka

Do edukacyjnych kampanii z zakresu zdrowia dołącza „Sprawdź HGH!”, która wystartowała - 7 maja. Co kryje się pod enigmatycznym skrótem HGH? Human Growth Hormone, czyli hormon wzrostu, o którego znaczeniu dla zdrowia, deficycie i jego skutkach mówić będą w kampanii eksperci z zakresu endokrynologii. Działania komunikacyjne dla projektu realizuje agencja M&CC. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-wystartowala-kampania-edukacyjna-sprawdz-hgh%21,404241,artykul.html

O kampanii „Sprawdź HGH!”

„Sprawdź HGH!” to kampania edukacyjna, której celem jest zwiększenie świadomości społeczeństwa w zakresie niedoboru hormonu wzrostu i jego leczenia. To pierwsza inicjatywa, która podejmuje kwestię deficytu HGH na skalę ogólnopolską. Kampanię wspiera szerokie grono Partnerów projektu: Fundacja Na Rzecz Dobrych Zmian Społecznych „Kolektyw” – inicjator kampanii, Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki w Łodzi, Stowarzyszenie Pomocy Chorym z zespołem Turnera, Sandoz, tosieleczy.pl, Instytut Człowieka Świadomego, a także Patronów Medialnych: Polska Agencja Prasowa, Wirtualna Polska, Radio Klinika, medicalpress.pl.

Kampania została objęta również Patronatem Merytorycznym Konsultanta Krajowego w dziedzinie endokrynologii, prof. dra hab. n. med. Andrzeja Lewińskiego oraz prezesa Polskiego Towarzystwa Endokrynologii Onkologicznej.

M&CC mówi „sprawdzam” (hormon wzrostu)

Do zadań agencji należy prowadzenie działań z zakresu komunikacji zewnętrznej, obejmującej m.in. media relations, współpraca z ekspertami i partnerami, a także przygotowanie kompendium wiedzy (landing page) na temat deficytu hormonu wzrostu. M&CC odpowiada również za identyfikację wizualną (logo, key visual) kampanii. Z ramienia agencji, projekt prowadzą: Sylwia Samborska, Client Service Director, Karolina Nowak, Senior Consultant oraz Monika Gajo, Senior Consultant.

Kampanie w obszarze profilaktyki zdrowia to ważna część portfolio M&CC, ponieważ pomagają nam zwracać uwagę społeczeństwa na istotne problemy zdrowotne na każdym etapie życia człowieka. W czasach, gdy najbardziej znanym lekarzem jest dr Google, rzetelna wiedza medyczna jest niezbędna, zwłaszcza w przypadku mało znanych schorzeń, takich jak niedobór hormonu wzrostu. Wiemy dużo o cukrzycy i depresji, ale czy wiemy, że podobne objawy mogą wskazywać na deficyt GH? Chcemy, by kampania "Sprawdź HGH!" zwiększyła świadomość Polaków na ten temat – mówi Sylwia Samborska, Client Service Director M&CC

Źródło: M&CC

mcconsultants.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kuba Błaszczykowski w spocie o misji Rossmanna
– Jak wyglądało moje życie? Zawsze w biegu. A mówili mi: trzymaj formę, nie zwalniaj. Każdy ma moment, w którym się musi zatrzymać. Chociaż na chwilę… – mówi w najnowszym spocie o misji Rossmanna Kuba Błaszczykowski, b. piłkarz Wisły Kraków i Borusii Dortmund, reprezentant Polski i ćwierćfinalista mistrzostw Europy w 2016...
Konto dla dziecka w kampanii Santander Bank Polska
Bank rozpoczął nową kampanię reklamową z udziałem swojego ambasadora Piotra Adamczyka, która promuje konta dla nastolatków. Kampania pod hasłem „Santander Bank Polska pomaga dzieciom ogarniać pieniądze” zachęca do korzystania z wygodnych i bezpiecznych usług finansowych.
Hologram promuje bankowość dla młodych Banku Pekao S.A.
Na parterze hali głównej Dworca Centralnego w Warszawie pojawiła się wielkoformatowa reklama Banku Pekao w formie hologramu. Za pomocą tego innowacyjnego nośnika bank chce dotrzeć do młodych ludzi i zainteresować ich swoją ofertą Konta Przekorzystnego oraz aplikacją mobilną PeoPay.
Po co Ci rynna? Kampania reklamowa Galeco
„Po co Ci rynna” — czy lider w produkcji systemów rynnowych może promować się tak kontrowersyjnym hasłem? Może! Bo dzięki niemu przewrotnie przypomina, jak ważnym elementem dachu są rynny, także wtedy, gdy chcemy stworzyć minimalistyczną, jednolitą bryłę budynku.
Fundacja Avalon podsumowuje Miesiąc Walki z Dyskryminacją
Czy wiesz, że osoby z niepełnosprawnościami ukazywane są w mediach na ogół jako ludzie bierni i doświadczający wielu negatywnych rzeczy w życiu — choroby, cierpienia, braku pomocy bądź też jako superbohaterowie, którzy każdego dnia przełamują bariery i dokonują niemożliwego - życia z niepełnosprawnością? Czy wiesz, że jedynie co dziesiąta osoba potwierdza, że media...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764