logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Wystartowała kampania telewizyjna marki Olfen Max

  PR 16.07.2021, przeczytano 250 razy
ilustracja

To już kolejna realizacja Opus B dla TEVA.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-wystartowala-kampania-telewizyjna-marki-olfen-max,392305,artykul.html

Olfen Max to nowoczesny lek na bóle mięśni i stawów. Autorzy kampanii, chcąc podkreślić jego specjalistyczny charakter oparli pomysł na połączeniu sytuacji powszechnej, jaką jest wyjazd weekendowy, z chwilą kiedy dopada nas ostry i niespodziewany ból. Wówczas warto sięgnąć po Olfen Max, który działając przeciwbólowo i przeciwzapalnie pomaga zapanować nad sytuacją i cieszyć się życiem.

Kampania obejmuje swoim zasięgiem największe ogólnopolskie stacje telewizyjne. Za strategię, kreację i nadzór nad realizacją działań odpowiedzialny jest Opus B. Reżyseria: Marek Cichy, produkcja: Dynamo Film, postprodukcja: Delapost. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative. Opus B stworzył też kampanijny KV, brand book i stronę www.

Emisja spotu planowana jest także na rynkach czeskim i słowackim.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mimaki prezentuje nowe innowacje i możliwości zastosowań na targach FESPA 2021
Firma Mimaki Europe, producent drukarek atramentowych i systemów tnących, zaprezentuje swoją szeroką ofertę wiodących na rynku, dochodowych technologii druku cyfrowego na targach FESPA Global Print Expo 2021 (12-15 października 2021 roku, RAI Amsterdam, Holandia, Stoisko: 1-F45). Chcąc w pełni wykorzystać zalety pierwszych organizowanych na żywo targów FESPA...
Hebe i agencja V&P ruszają z kolejną odsłoną kampanii reklamowej „Jestem w Hebe”
Sieć Hebe oraz agencja reklamowa V&P kontynuują współpracę i prezentują najnowszą serię spotów reklamowych pod tytułem „Jestem w Hebe“. Znany już widzom żartobliwy format rozmów matki i córki powróci na ekrany 16 września.  
Awanse i zmiany kadrowe w Gameset
Cezary Sokół i Michał Kisiel, dotychczas Junior Talent Managerowie, awansowali na stanowiska Talent Managerów w agencji gaming marketingu Gameset (grupa LTTM). Ponadto do zespołu Sales&Strategy dołączył Paweł Sakowicz, który objął funkcję Sales Managera.
Zygmunt Chajzer nowym ambasadorem Neonet
Gwiazdą kolejnej odsłony kampanii telewizyjno-radiowej marki NEONET został słynny dziennikarz i prezenter radiowo-telewizyjny, Zygmunt Chajzer. Nowy spot reklamowy skupia się na znalezieniu sprawdzonych rozwiązań, które sprawdzą się na co dzień. Wpisuje się on w komunikację NEONET prowadzoną pod hasłem „Mówisz-masz”, która ma na celu pokazanie...
Salony Agata z nową agencją PR – Big Picture zajmie się kompleksową obsługą brandu
Od września br. obsługę działań komunikacyjnych marki Agata – polskiej sieci salonów mebli i akcesoriów do wyposażenia wnętrz, prowadzi Big Picture. W ramach współpracy agencja odpowiada za stworzenie oraz realizację kompleksowej strategii w obszarze PR produktowego i korporacyjnego. Do zadań agencji należy między innymi prowadzenie biura...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764