logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Wystartowała najnowsza kampania soków Hortex

  PR 28.09.2020, przeczytano 466 razy
ilustracja

Ruszyła kolejna odsłona kampanii w ramach stałej współpracy Opus B z Hortex. Działania dotyczą soków 100%. Zespół agencji stworzył serię spotów TV oraz key visuale, na bazie których powstały materiały POS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-wystartowala-najnowsza-kampania-sokow-hortex,388583,artykul.html

Komunikacja oparta jest na idei „Włącz Hortex do posiłku”. Każdy z soków Hortex to konkretny benefit, taki jak porcja energii, wartości odżywczych czy witamin, który warto dodać do różnych okazji w trakcie dnia. Od śniadania przez przerwę w pracy aż po obiad.

- Soki Hortex to naturalne uzupełnienie i dopełnienie posiłków. Gdy stawiamy na zbilansowane i pełnowartościowe dania, wspierają nas w tym soki Hortex - mówi Michał Szewczyk, dyrektor kategorii J&D

Przekaz buduje pozytywny zwyczaj dołączania soków do posiłków i podkręcania w ten sposób ważnych dla dobrego samopoczucia i lepszego funkcjonowania elementów. W zabieganym świecie to prosty oraz sprytny sposób na dobre odżywianie.

- Kampania ma dynamiczny i lifestylowy charakter oraz pozytywny i nowoczesny look – zgodnie z nowym pozycjonowaniem Hortex. Te soki towarzyszą prawdziwym ludziom w realnym świecie. Wyzwalają pozytywne emocje i wspierają "ogarniaczy" dnia codziennego - mówi Tomek Kosiński, Creative Director w Opus B

Za kreację spotów oraz key visuale odpowiada Opus B. Spoty TV wyreżyserowała Martyna Iwańska, produkcją zajęło się studio Dynamo Films, za warstwę dźwiękową odpowiadało studio Głośno. Postprodukcją zajął się zespół motion w agencji Opus B. Działania digital koordynuje agencja ASAP&ASAP. Za zakup mediów odpowiadają Pure Play oraz OMD.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowe opakowania herbat marki Big-Active
Właśnie ruszyła kampania VOD herbat czarnych Big-Active – marki, która zrodziła się z prawdziwej pasji do herbaty. W swojej ofercie posiada m.in. najbardziej popularną czarną herbatę Pure Ceylon pochodzącą z najlepszych na świecie, cejlońskich plantacji. To właśnie tam jest zrywana i pakowana. Konsumenci deklarują, że z roku na rok spożywają coraz więcej herbaty...
Communication Unlimited dla Suzuki Boxing Night
Suzuki Motor Poland i Polski Związek Bokserski organizują wspólnie galę boksu olimpijskiego Suzuki Boxing Night IV. Za komunikację wizualną oraz informowanie o wydarzeniu w mediach społecznościowych odpowiedzialna jest agencja Communication Unlimited.
Awans w PR Inspiration
W agencji PR Inspiration Agnieszka Kurczych awansowała na stanowisko Senior PR Managera. Odpowiada za całościową obsługę w zakresie PR i social mediów wieloletnich klientów agencji z branży retail: Galerii Krakowskiej, Silesia City Center oraz centrum handlowego Forum Koszalin. Agnieszka Kurczych koordynuje pracę kilkuosobowego zespołu specjalistów z zakresu...
Dawid Borowiec nowym dyrektorem marketingu w Żywiec Zdrój
Jako nowy dyrektor marketingu Żywiec Zdrój, Dawid Borowiec pokieruje działaniami marki, w misję której wpisana jest troska o środowisko i zachęcanie ludzi, by pili zdrowiej.
Neuron Agencja PR rozpoczęła współpracę z EZRA UKSW – organizacją, która realizuje autorski model opieki środowiskowej w społeczności lokalnej na rzecz wsparcia dzieci i młodzieży.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764