logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Wystartowała najnowsza kampania soków Hortex

  PR 28.09.2020, przeczytano 1124 razy
ilustracja

Ruszyła kolejna odsłona kampanii w ramach stałej współpracy Opus B z Hortex. Działania dotyczą soków 100%. Zespół agencji stworzył serię spotów TV oraz key visuale, na bazie których powstały materiały POS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-wystartowala-najnowsza-kampania-sokow-hortex,388583,artykul.html

Komunikacja oparta jest na idei „Włącz Hortex do posiłku”. Każdy z soków Hortex to konkretny benefit, taki jak porcja energii, wartości odżywczych czy witamin, który warto dodać do różnych okazji w trakcie dnia. Od śniadania przez przerwę w pracy aż po obiad.

- Soki Hortex to naturalne uzupełnienie i dopełnienie posiłków. Gdy stawiamy na zbilansowane i pełnowartościowe dania, wspierają nas w tym soki Hortex - mówi Michał Szewczyk, dyrektor kategorii J&D

Przekaz buduje pozytywny zwyczaj dołączania soków do posiłków i podkręcania w ten sposób ważnych dla dobrego samopoczucia i lepszego funkcjonowania elementów. W zabieganym świecie to prosty oraz sprytny sposób na dobre odżywianie.

- Kampania ma dynamiczny i lifestylowy charakter oraz pozytywny i nowoczesny look – zgodnie z nowym pozycjonowaniem Hortex. Te soki towarzyszą prawdziwym ludziom w realnym świecie. Wyzwalają pozytywne emocje i wspierają "ogarniaczy" dnia codziennego - mówi Tomek Kosiński, Creative Director w Opus B

Za kreację spotów oraz key visuale odpowiada Opus B. Spoty TV wyreżyserowała Martyna Iwańska, produkcją zajęło się studio Dynamo Films, za warstwę dźwiękową odpowiadało studio Głośno. Postprodukcją zajął się zespół motion w agencji Opus B. Działania digital koordynuje agencja ASAP&ASAP. Za zakup mediów odpowiadają Pure Play oraz OMD.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764