Ruszyła kolejna odsłona kampanii w ramach stałej współpracy Opus B z Hortex. Działania dotyczą soków 100%. Zespół agencji stworzył serię spotów TV oraz key visuale, na bazie których powstały materiały POS.
Komunikacja oparta jest na idei „Włącz Hortex do posiłku”. Każdy z soków Hortex to konkretny benefit, taki jak porcja energii, wartości odżywczych czy witamin, który warto dodać do różnych okazji w trakcie dnia. Od śniadania przez przerwę w pracy aż po obiad.
- Soki Hortex to naturalne uzupełnienie i dopełnienie posiłków. Gdy stawiamy na zbilansowane i pełnowartościowe dania, wspierają nas w tym soki Hortex - mówi Michał Szewczyk, dyrektor kategorii J&D
Przekaz buduje pozytywny zwyczaj dołączania soków do posiłków i podkręcania w ten sposób ważnych dla dobrego samopoczucia i lepszego funkcjonowania elementów. W zabieganym świecie to prosty oraz sprytny sposób na dobre odżywianie.
- Kampania ma dynamiczny i lifestylowy charakter oraz pozytywny i nowoczesny look – zgodnie z nowym pozycjonowaniem Hortex. Te soki towarzyszą prawdziwym ludziom w realnym świecie. Wyzwalają pozytywne emocje i wspierają "ogarniaczy" dnia codziennego - mówi Tomek Kosiński, Creative Director w Opus B
Za kreację spotów oraz key visuale odpowiada Opus B. Spoty TV wyreżyserowała Martyna Iwańska, produkcją zajęło się studio Dynamo Films, za warstwę dźwiękową odpowiadało studio Głośno. Postprodukcją zajął się zespół motion w agencji Opus B. Działania digital koordynuje agencja ASAP&ASAP. Za zakup mediów odpowiadają Pure Play oraz OMD.
Źródło: Opus B