logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Youtuber Rezigiusz w kampanii aplikacji Inpost Mobile

  PR 28.07.2021, przeczytano 845 razy
ilustracja

InPost wprowadza nowe ułatwienia dla użytkowników Paczkomatów. Kampanię informacyjną przygotowała agencja GetHero, dla której to kolejna współpraca z InPost.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-youtuber-rezigiusz-w-kampanii-aplikacji-inpost-mobile,392437,artykul.html

Pierwsza z nowych funkcji dotyczy przedłużenia czasu odbioru paczki za pomocą aplikacji InPost Mobile. Dotychczas wydłużenie terminu było możliwe poprzez SMS Premium.

- Wygoda naszych klientów jest naszym priorytetem, dlatego nieustannie wprowadzamy ulepszenia i nowe funkcje do InPost Mobile. Opcja przedłużenia odbioru paczki bezpośrednio z poziomu aplikacji, pozwala na jeszcze większą kontrolę nad swoimi przesyłkami. Współpraca z GetHero, a co za tym idzie ze znanymi i rozpoznawalnymi influencerami, daje niezwykłą możliwość dotarcia do obecnych klientów InPost, a także potencjalnie przyszłych użytkowników aplikacji - mówi Maja Skornowicz, Senior Brand Manager InPost.

W promocję pierwszej, nowej funkcji został zaangażowany reZigiusz, czyli Youtuber z przeszło 4 milionami subskrybentów. reZigiusz wystąpi w materiale vlogowym na kanale marki, nawiązującym do viralowego filmiku Jarosława Juszkiewicza, czyli lektora znanego z polskiej wersji Google Maps.

- Współpraca z InPostem to zawsze kreatywny i aktywny czas, dlatego cieszymy się, że kolejny raz możemy współpracować przy tak innowacyjnym i ciekawym przedsięwzięciu, jakim są Paczkomaty. Tym razem postawiliśmy na wykorzystaniu wizerunku i rozpoznawalności influencerów do kampanii na kanałach marki, a nie jak dotychczas wyłącznie na social media ambasadorów. Celem takiego zabiegu jest dotarcie z komunikatem również do grup, które na co dzień nie są obserwatorami wybranych przez nas twórców - powiedziała Agata Węckowska, Team Lead, Senior Project Manager w GetHero.

W promocję nowych funkcji została zaangażowana specjalizująca się w influencer marketingu agencja GetHero. Jej zadaniem był dobór influencerów do kampanii oraz produkcja materiałów wideo.

Źródło: GetHero

www.gethero.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764