logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Z Ikea wszystko Ci się ułoży - nowa kampania marki

  PR 13.01.2023, przeczytano 1101 razy
ilustracja

W najnowszej kampanii IKEA prezentuje sprytne produkty do przechowywania, które pomogą w porządkach i odzyskaniu przestrzeni w domu. VMLY&R Polska odpowiada za strategię, kreację i produkcję.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-z-ikea-wszystko-ci-sie-ulozy---nowa-kampania-marki,398623,artykul.html

W tegorocznej wiosennej kampanii IKEA zachęca klientów do postawienia małych kroków ku lepszej organizacji. Według Raportu IKEA Życie w domu (2022) aż 79% Polek i Polaków regularnie doświadcza frustracji, jeśli chodzi o ich dom, a najczęściej wymienianymi powodami są: bałagan, brak przestrzeni do przechowywania, zbyt dużo przedmiotów bez swojego miejsca oraz obowiązki domowe[1].

W dobrze zorganizowanym wnętrzu pełnym prostych pomysłów na przechowywanie codziennych rzeczy, np. butów, ładowarek, kabli, czy wielu tzw. "przydasi", które stale dobrze mieć pod ręką, chaos tak łatwo nie przejmie kontroli. Harmonijne otoczenie poprawia humor i dobrze wpływa na lepsze samopoczucie, by wszystko się dobrze układało, a codzienne życie stało się lepsze.

Motywem przewodnim kampanii jest przywrócenie kontroli nad chaosem i przytłoczeniem przedmiotami w naszych domach. Inspiracje przedstawiono w kreatywny, zabawny sposób, powiększając wybrane obiekty codziennego życia do gigantycznych rozmiarów.

W rolach głównych nowych spotów kampanii wystąpili poskromiciele chaosu: SEKKINER haczyk na drzwi, MURVEL pojemnik na buty, ROMMA pojemnik na kable z pokrywką.

IKEA jako ekspert od urządzania i organizacji przestrzeni chce nam pokazać, że nie musimy od razu przeprowadzać remontu, czy gruntownych zmian, aby zyskać dodatkową przestrzeń. Wystarczy zacząć od drobnych ulepszeń. Z IKEA krok po kroku i niskim kosztem dopasujemy mieszkanie do naszych potrzeb. Dzięki modułowości i wielofunkcyjności produktów mamy pewność, że znajdziemy odpowiednie rozwiązanie dostosowane do nas oraz naszego budżetu.  

O kampanii

W ramach projektu powstało łącznie 7 wideo w formatach: 54”, 30” i 2x 15” (buty i kable), 3x 6” (buty, kable i siatka) – dostępne na YouTube oraz VOD. Za produkcję odpowiada Film Reaktor. Reżyserem spotów jest Michał Sabliński. Scenografią zajęły się Daria Dwornik i Aleksandra Żurawska we współpracy z Katarzyną Jaros-Puzio (Projektantka oraz Krajowa Liderka ds. Architektury Wnętrz, IKEA Retail, Polska). Za strategię, kreację i produkcję odpowiada VMLY&R Polska. Mediami, planowaniem i zakupem zajęła się agencja Wavemaker, komunikacją PR – Garden of Words, a działaniami klubu IKEA Family – Loyality Point.

Ogólnopolska kampania wystartowała 09.01.2023 r. i potrwa do 31.03.2023 r. Do jej rozpowszechnienia wykorzystywane są szeroko zasięgowe media, takie jak telewizja i digital, a w ramach niego działania display: video (YouTube), serwisy VOD oraz media społecznościowe (Instagram, Facebook, Tik Tok) i współpraca z influencerami. Wykorzystano także Google i programy lojalnościowo-rabatowe. Pojawią się także nowe treści na kanałach własnych marki. O kampanii będzie można usłyszeć również w radio oraz serwisach audio. Przygotowano też aktywacje dla Klubowiczów IKEA Family oraz promocję 10 rat 0% w styczniu i lutym. 

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

Dodatkowe informacje:

[1] Więcej o Raporcie IKEA Życie w domu 2022 już wkrótce

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764