logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Za rebranding 1plusX ze Szwajcarii odpowiada wrocławska agencja

  PR 27.05.2021, przeczytano 553 razy
ilustracja

Kreatywna agencja 25wat współpracuje ze szwajcarską firmą z branży martechowej – 1plusX, która podbija świat rozwiązaniami dla rynku mediowego. Agencja przygotowała dla Szwajcarów kompleksowy rebranding i stworzyła nową stronę internetową.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-za-rebranding-1plusx-ze-szwajcarii-odpowiada-wroclawska-agencja,391641,artykul.html

W 25wat zakończył właśnie z powodzeniem proces rebrandingu 1plusX. W efekcie szwajcarski startup zyskał nowy logotyp, key visual oraz nową stronę internetową, a platforma do zarządzania danymi przy pomocy sztucznej inteligencji dla agencji medialnych, wydawców i marketerów, stworzona przez niegdysiejszych ekspertów Google’a - prezentuje się wyraziście i dynamicznie.

Istotą rebrandingu 1plusX było zwizualizowanie zaawansowanej technologii, jaka kryje się za działalnością firmy oraz dopasowanie jej wizerunku do ekspansywnego rozwoju w Europie, Stanach Zjednoczonych i Azji.

- Firma 1plusX ma technologiczny i finansowy potencjał oraz bardzo skonkretyzowane plany podboju kolejnych zagranicznych rynków. Zanotowała solidny start w pierwszej tegorocznej rundzie finansowania prowadzonej przez Swiss Venture Insights. W styczniu ogłosiła także, że zabezpieczyła 7,8 mln USD w pierwszym zamknięciu rundy finansowania serii B przeprowadzonej przez Swisscanto Invest. W naszym projekcie zawarliśmy to wszystko. Pokazaliśmy – za pomocą języka i obrazu – że cyfrowe dane nie muszą być nudne i że 1plusX to technologia przyszłości. - podkreśla Gabi Czesak, co-founder & Creative Director 25wat

Koncept i kreacje zaproponowane przez 25wat spodobały się klientowi. Firmy kontynuują współpracę, a zespół projektowy koordynowany przez Gabi Czesak rozbudowuje – stworzoną przez 25wat – stronę internetową oraz projektuje kolejne materiały firmowe.

ilustracjastrzałka

Nowa, odświeżona strona internetowa 1PlusX

Po stronie agencji zaangażowani są: Łukasz Lasek – Creative Manager, Aleksandra Młodawska – UI Designer, Gracjan Majchrzak – Digital Graphic Designer. Konsultantem z ramienia 1plusX jest znana szwajcarska agencja brandingowa Farner Consulting.

Szwajcarska firma technologiczna 1plusX to twórca platformy, która pomaga rozpoznać wzorce zachowań użytkowników sieci. Zbiera dane cyfrowe, analizuje je i dopasowuje. Pozwala spersonalizować odbiorcę – dobiera do użytkownika rodzaj i formę przekazu, czas dotarcia oraz kanał, za którego pośrednictwem powinien go otrzymać.

Do rebrandingu firma wybrała agencję 25wat po zapoznaniu się z dotychczasowymi osiągnięciami kreatywnego zespołu z Wrocławia, który na koncie ma brandingowe i digitalowe realizacje dla firm o globalnym zasięgu, takich jak: EonD, Foodito, BionicGym (USA), Vivitec (Holandia).

Źródło: 25wat

www.25wat.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Poligrafia w marketingu - szkolenie
Wydawnictwo Polski Drukarz, wydawca magazynu „Świat DRUKU”, poświęconego szeroko pojętej branży poligraficznej, reklamowej i opakowaniowej, oraz organizator wydarzeń branżowych w ramach Akademii Wiedzy, zaprasza na szkolenie „Poligrafia w marketingu”, które odbędzie się w Warszawie 19 marca br. w godz. 9.00–17.00.
Sukces Screen Network w konkursie Digital Signage Awards 2025
Screen Network zdobył prestiżową nagrodę Digital Signage Awards 2025 za projekt AI Screen w Galerii Katowickiej. Projekt zdobył główną nagrodę w kategorii „Timely Data-Driven Displays and Creative”. To niezwykłe wyróżnienie potwierdza, że polska technologia i innowacyjność stają się znaczącą siłą na międzynarodowej scenie.
oS3 i ONE House realizują kampanię dla Urlop.pl
Agencje oS3 i ONE House, wchodzące w skład Grupy ONE House, realizują pierwszą ogólnopolską kampanię dla marki Urlop.pl. Kampania „Urlop pełen pasji!” to debiut marki w mediach masowych, który nastąpił po rebrandingu i zmianie nazwy z Fostertravel.pl na Urlop.pl w listopadzie 2024 roku. Jej głównym celem jest budowanie świadomości marki oraz...
StratosMedia i Sony z aplikacją AITRIOS dla digital signage
StratosMedia, wiodący dostawca rozwiązań Digital Signage i komunikacji wizualnej, ogłosił nową aplikację zintegrowaną z "AITRIOS”, platformą wykrywania sztucznej inteligencji dostarczaną przez Sony Semiconductor Solutions i jej profesjonalną serię wyświetlaczy Sony BRAVIA, aby zapewnić bezprecedensowe aplikacje Vision AI w kompletnym ekosystemie Digital Signage.
GPW i Euvic Digital łączą siły w kampanii promującej ETF-y
 Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie (GPW) wraz z agencją Euvic Digital (Euvic Performance) realizują kompleksową kampanię marketingową mającą na celu popularyzację funduszy ETF wśród inwestorów. W ramach współpracy powstał serwis internetowy www.etfnagpw.pl, który pełni rolę centrum wiedzy o funduszach ETF notowanych na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764