logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Żabka Jush wybrała nową agencję PR

  PR 30.09.2024, przeczytano 307 razy
ilustracja

W wyniku wygranego przetargu, do grona klientów agencji Flywheel Public Relations dołączyła marka Żabka Jush i delio supermarket, dynamicznie rozwijające się startupy szybkich dostaw spożywczych. Współpraca rozpoczęła się we wrześniu i zainaugurowana została kampanią promującą limitowany drop produktowy. W ramach tej akcji, przygotowano specjalną edycję wycieraczek wejściowych, zaprojektowaną wspólnie z artystą Wlodi4444.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zabka-jush-wybrala-nowa-agencje-pr,405879,artykul.html

Zakres działań

Flywheel Public Relations odpowiada za kompleksowe działania PR marki, obejmujące bieżącą komunikację, a także długofalowe strategie wspierające budowanie wizerunku Żabki Jush na rynku. W ramach współpracy agencja zajmuje się prowadzeniem biura prasowego, koordynacją kampanii kreatywnych, influencer marketingiem oraz realizacją innowacyjnych aktywności ambientowych. Zespół Flywheel czuwa nad wdrożeniem strategii komunikacyjnej, która odpowiada na potrzeby grupy docelowej, promując jednocześnie nowoczesne rozwiązania oferowane przez markę.

Jesteśmy dumni, że Żabka Jush powierzyła nam swoją komunikację. Wierzymy, że nasza współpraca przyniesie marce jeszcze większą rozpoznawalność i zaufanie wśród konsumentów. Naszym celem jest nie tylko realizacja bieżących działań, ale również długoterminowe wsparcie w budowaniu marki w oparciu o nowoczesne narzędzia komunikacji” – mówi Iwona Cieśla, Managing Director Flywheel Public Relations.

Pierwsza wspólna kampania

W ramach przetargu na obsługę PR, agencja Flywheel przedstawiła koncept na współpracę Żabki Jush z popularnym grafikiem i influencerem wlodim4444. Pomysł ten miał na celu podkreślenie kluczowych wartości marki – oszczędności czasu oraz wygody, co pozwala klientom skupić się na tym, co dla nich najważniejsze. Dla Żabki Jush była to okazja, aby połączyć unikalny styl artysty z filozofią marki, co zaowocowało stworzeniem wyjątkowej, limitowanej edycji produktów.

Wlodim4444 zasłynął ze swojej kultowej serii wycieraczek z humorystycznymi hasłami inspirowanymi memami, co naturalnie wpisało się w wartości Żabki Jush, specjalizującej się w szybkich dostawach pod drzwi klienta. Istotne było stworzenie produktu, który nie tylko spełnia praktyczne funkcje, ale też dostarcza pozytywnych emocji i wprowadza radość do codziennych zakupów.

Źródło: Flywheel Public Relations

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Tablety Huawei na warsztacie studentów warszawskiej ASP
Tablety to nie tylko narzędzia rozrywki, ale również pracy, w tym także tej twórczej. Aby jeszcze lepiej zrozumieć potrzeby kreatywnych użytkowników, firma Huawei CBG Polska podjęła współpracę z warszawską Akademią Sztuk Pięknych. Studenci z tej uczelni przeprowadzą praktyczne testy urządzeń producenta, ze szczególnym uwzględnieniem aplikacji...
Wycisz.to - zanieczyszczenie hałasem w kampanii Krishome
Dom, zaprojektowany zgodnie ze współczesnymi trendami architektonicznymi, wykonany z energooszczędnych materiałów, spełniający ekologiczne normy to pewność naszego bezpieczeństwa, ciszy i spokoju. Czy aby na pewno? Okazuje się, że po cichu, niezauważenie, w sferę komfortu naszego życia wkrada się hałas. Czy jest sposób, aby ograniczyć to zjawisko? Tak....
Meaningful Brands 2024: The Rise of the Change Makers
Najnowszy globalny raport Havas 2024 Meaningful Brands opisuje, w jaki sposób ludzie radzą sobie z życiem w coraz bardziej skomplikowanej i kryzysowej rzeczywistości, jakie strategie przystosowania stosują i jak wpływa na to sposoby budowania przez marki meaningfulness.
Żabson ambasadorem Monster Energy
Żabson to jeden z najbardziej charyzmatycznych i rozpoznawalnych raperów w Polsce, który od lat przyciąga uwagę swoim innowacyjnym stylem i dynamicznymi występami. Debiutując w 2015 roku mini albumem “NieKumam” szybko zdobył szerokie grono fanów. Dzięki swojemu niepowtarzalnemu podejściu do muzyki, wyrazistym tekstom oraz przełamywaniu gatunkowych...
Astara oraz reprezentowane przez nią w Polsce marki: Isuzu, Mitsubishi oraz Nissan jako pierwsze z branży motoryzacyjnej nawiązały współpracę z Polską Organizacją Reklamodawców (POR). Jest to strategiczny krok mający na celu wymianę doświadczeń i dobrych praktyk w zakresie nowoczesnego marketingu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764