logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Żabka Jush wybrała nową agencję PR

  PR 30.09.2024, przeczytano 559 razy
ilustracja

W wyniku wygranego przetargu, do grona klientów agencji Flywheel Public Relations dołączyła marka Żabka Jush i delio supermarket, dynamicznie rozwijające się startupy szybkich dostaw spożywczych. Współpraca rozpoczęła się we wrześniu i zainaugurowana została kampanią promującą limitowany drop produktowy. W ramach tej akcji, przygotowano specjalną edycję wycieraczek wejściowych, zaprojektowaną wspólnie z artystą Wlodi4444.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zabka-jush-wybrala-nowa-agencje-pr,405879,artykul.html

Zakres działań

Flywheel Public Relations odpowiada za kompleksowe działania PR marki, obejmujące bieżącą komunikację, a także długofalowe strategie wspierające budowanie wizerunku Żabki Jush na rynku. W ramach współpracy agencja zajmuje się prowadzeniem biura prasowego, koordynacją kampanii kreatywnych, influencer marketingiem oraz realizacją innowacyjnych aktywności ambientowych. Zespół Flywheel czuwa nad wdrożeniem strategii komunikacyjnej, która odpowiada na potrzeby grupy docelowej, promując jednocześnie nowoczesne rozwiązania oferowane przez markę.

Jesteśmy dumni, że Żabka Jush powierzyła nam swoją komunikację. Wierzymy, że nasza współpraca przyniesie marce jeszcze większą rozpoznawalność i zaufanie wśród konsumentów. Naszym celem jest nie tylko realizacja bieżących działań, ale również długoterminowe wsparcie w budowaniu marki w oparciu o nowoczesne narzędzia komunikacji” – mówi Iwona Cieśla, Managing Director Flywheel Public Relations.

Pierwsza wspólna kampania

W ramach przetargu na obsługę PR, agencja Flywheel przedstawiła koncept na współpracę Żabki Jush z popularnym grafikiem i influencerem wlodim4444. Pomysł ten miał na celu podkreślenie kluczowych wartości marki – oszczędności czasu oraz wygody, co pozwala klientom skupić się na tym, co dla nich najważniejsze. Dla Żabki Jush była to okazja, aby połączyć unikalny styl artysty z filozofią marki, co zaowocowało stworzeniem wyjątkowej, limitowanej edycji produktów.

Wlodim4444 zasłynął ze swojej kultowej serii wycieraczek z humorystycznymi hasłami inspirowanymi memami, co naturalnie wpisało się w wartości Żabki Jush, specjalizującej się w szybkich dostawach pod drzwi klienta. Istotne było stworzenie produktu, który nie tylko spełnia praktyczne funkcje, ale też dostarcza pozytywnych emocji i wprowadza radość do codziennych zakupów.

Źródło: Flywheel Public Relations

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Saatchi & Saatchi z urodzinową kampanią OBI
Ruszyła ogólnopolska kampania urodzinowa OBI pod hasłem „27. urodziny OBI”. Za strategię oraz koncepcję kreatywną odpowiada agencja Saatchi & Saatchi. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się agencja Zenith, a za działania w obszarze Paid Social odpowiada Performics. Wszystkie agencje należą do Publicis Groupe.
Drink with Pride - antydyskryminacyjna kampania Waterdrop
Z okazji Miesiąca Dumy marka Waterdrop już po raz kolejny prezentuje limitowaną kolekcję stworzoną z myślą o celebracji różnorodności i wsparciu społeczności LGBTQIA+. Tegoroczna edycja kampanii „Drink with Pride” obejmuje szklaną butelkę Rainbow oraz Celebration Box. Waterdrop współpracuje z organizacjami Outright International oraz Queer Legal Futures,...
Becherovka odświeża oprawę wizualną z Hand Made
Becherovka stawia na nową oprawę graficzną w komunikacji na polskim rynku. Za opracowanie materiałów wspierających obecność marki odpowiada agencja Hand Made.
L’Oréal promuje refille
Grupa L'Oréal, światowy lider branży beauty, rozpoczęła swoją pierwszą globalną kampanię #JoinTheRefillMovement, obejmującą wiele marek, kategorii i kanałów dystrybucji. Jej celem jest zachęcenie konsumentów, by traktowali refille jako nowy element codziennej rutyny pielęgnacyjnej, tym samym wspierając bardziej zrównoważone podejście do...
PayPo i Sinsay łączą siły w muralowej kampanii
PayPo kontynuuje współpracę z marką Sinsay - jednym z najszybciej rozwijających się brandów w Europie, który dziś w swoim asortymencie ma już nie tylko odzież, ale też bogaty wachlarz dodatków, w tym m.in. elementy wyposażenia wnętrz czy linię kosmetyków do makijażu i pielęgnacji. W ramach kampanii realizowanej pod hasłem „Poczuj lato, poczuj swoją Aurę”, marki...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764