W połowie kwietnia rozpoczęła się kampania marki Mamyito.pl – polskiej platformy e-grocery, która oferuje zakupy spożywcze przez internet oraz dostawę prosto do klienta. Główną bohaterką kampanii „Twoje większe zakupy z uśmiechem” jest nowa brand hero marki – torba Mamita. Za koncept kreatywny i realizację kampanii odpowiada agencja MADOGZ.
Osią kampanii i zarazem postacią promującą korzyści związane z korzystaniem z platformy Mamyito.pl jest animowana torba zakupowa Mamita – naturalny ambasador marki. Brand hero wyróżnia komunikację marki i nadaje jej emocjonalny i radosny ton.
Centralną część kampanii stanowi animowany spot video nawiązujący stylistyką do mangi, w którym Mamita i towarzyszące jej warzywa i produkty spożywcze przeprowadzają widza przez proces robienia zakupów online. Aby dodatkowo wyróżnić kreację Mamita śpiewa w rytm powszechnie znanego i szybko wpadającego w ucho motywu muzycznego „Ievan polkka”.
Naszym celem było znalezienie platformy komunikacyjnej, która wyróżni Mamyito.pl na tle innych supermarketów online, a jednocześnie zbuduje więź emocjonalną z klientami, co przełoży się na ich decyzje zakupowe. Idea kreatywna i postać Mamity zaproponowana przez agencję MADOGZ w stu procentach spełniły te założenia.
Kamil Kopania, Dyrektor Operacyjny w Mamyito.pl
Kluczem do sukcesu kampanii dla Mamyito.pl było nie tylko stworzenie wyróżnialnej komunikacji, ale również jej silne powiązanie z marką. Nawet najlepsza reklama nie przyniesie efektów, jeśli zabraknie w niej bezpośredniego linku z produktem lub usługą. Naszą odpowiedzią jest postać Mamity, która jest naturalnym brand hero marki, a dodatkowo niesie ze sobą pozytywny ładunek emocjonalny. Jest to po prostu najsłodsza torba na zakupy .
Paweł Ostrowski, Strategy Director/Partner w MADOGZ
Kampania z nową brand hero potrwa do połowy czerwca i obejmie zintegrowane działania w kanałach digital, radiu i OOH. Postać Mamity pojawi się także we wszystkich kanałach własnych marki i będzie towarzyszyć klientom na każdym etapie procesu zakupowego – od pierwszej wizyty na stronie internetowej, aż po wizytę kuriera.
Za kreację i produkcję kampanii odpowiada agencja MADOGZ, a planowaniem i zakup mediów zajął się dom mediowy Mindshare.
Źródło: MADOGZ