logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Zdrofit - Reklama 3D na ekranie w centrum Warszawy

  PR 16.11.2023, przeczytano 1895 razy
ilustracja

Od października, w samym centrum Warszawy, emitowana jest trójwymiarowa reklama sieci klubów fitness Zdrofit. Widzowie mogą zobaczyć, jak trójwymiarowi bohaterowie kampanii ćwiczą i zachęcają do wspólnego treningu w Zdroficie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-zdrofit---reklama-3d-na-ekranie-w-centrum-warszawy,402109,artykul.html

Głównym przesłaniem najnowszej kampanii reklamowej klubów fitness Zdrofit jest hasło „NAJbliżej do formy”. Jednym z wyjątkowych elementów kampanii jest spot 3D, który wykorzystuje efekt wydobywających się postaci. Wiodącymi kanałami komunikacyjnymi kampanii są internet i radio. Dodatkowo, w Warszawie zdecydowano się na digitalowy nośnik i reklamę 3D. Ne ekranie zlokalizowanym na budynku warszawskiego hotelu Marriott, przy skrzyżowaniu Al. Jana Pawła II z Al. Jerozolimskimi, wyświetlana jest trójwymiarowa reklama.

Bohaterami spotu są osoby trenujące w klubach fitness – mężczyźni, kobiety, osoby młode, w średnim wieku i dojrzałe. Celem autorów było uchwycenie codziennych, autentycznych klubowych aktywności oraz dokumentacja satysfakcji płynącej z regularnego treningu. Trójwymiarowe postacie ćwiczących osób wydają się wychodzić poza ekran, co przyciąga uwagę przechodniów i kierowców.

- Nasz cel numer jeden to zachęcić Polaków do aktywności fizycznej, co przekłada się na lepsze samopoczucie fizyczne i psychiczne – wyjaśnia Tomasz Groń, dyrektor zarządzający Benefit Systems Oddział Fitness. – Jednocześnie chcemy zaprezentować nasze kluby. Są to miejsca doskonale wyposażone, z rozbudowaną ofertą treningową i wsparciem profesjonalnych trenerów. I co najważniejsze: każdy – bez względu na wiek, sylwetkę, czy dotychczasowe osiągnięcia – znajdzie w ich ofercie aktywność odpowiednią dla siebie – dodaje.

ilustracjastrzałka

Ta innowacyjna kampania łączy zaawansowane technologie reklamowe z przesłaniem promującym zdrowy styl życia i aktywność fizyczną. Jej przygotowanie było dla twórców ogromnym wyzwaniem. Zasadniczym założeniem było wykorzystanie płaskich ekranów LED do symulacji efektu 3D. Konieczne było stworzenie ramy i stelaża, który imituje dwa ekrany, a następnie zagospodarowanie ich w postprodukcji. W ostatnim etapie dodano elementy graficzne i trójwymiarowe, które sprawiły, że postacie i rekwizyty symulują rzeczywistość 3D – i niejako „wychodzą” z ekranów.

Zależy nam, żeby zachęcić jak najwięcej ludzi do zdrowego stylu życia, do aktywności fizycznej. Dlatego szukamy nowych form przekazu reklamowego. Chcemy zwrócić uwagę i wzbudzić zainteresowanie, minimalizować bariery i angażować naszych potencjalnych klientów, odbiorców reklam – o powodach wyboru nośnika outdoorowego 3D opowiada Magdalena Rodak-Dębowska, kierownik ds. komunikacji i promocji marek Benefit Systems Oddział Fitness.

Za kampanię odpowiadają: agencja reklamowa Keino, zakup mediów domy mediowe Value Media oraz Mido, produkcja sesji zdjęciowej i video dom produkcyjny Joho, realizacja kampanii Digital OOH: Screen Network i Polsat Media.

Źródło: Screen Network

www.screennetwork.pl

Dodatkowe informacje:

Screen Network to sieć ponad 20 000 ekranów reklamowych, które każdego dnia generują ponad 10 mln kontaktów. Firma specjalizuje się we wdrażaniu innowacyjnych, wielokrotnie nagradzanych kampanii Digital Out of Home. W jej portfolio znajdują się zarówno wielkoformatowe ekrany i kurtyny LED zlokalizowane w centrach największych miast, jak i ekrany na dworcach kolejowych, w galeriach handlowych czy na siłowniach w całym kraju. Spółka należy do grupy kapitałowej Digital Network.

Zdrofit to największa sieć klubów fitness w Polsce należąca do Grupy Kapitałowej Benefit Systems, składająca się obecnie z 95 nowoczesnych obiektów sportowo-rekreacyjnych w kraju (m.in. Warszawie, Trójmieście i Szczecinie). Zdrofit od lat propaguje zdrowy ruch oparty na profilaktyce, bezpieczeństwie oraz dostępności – zgodnie z jego filozofią, aktywność fizyczna jest dostępna dla każdego, kto chce zadbać o własne zdrowie, bez względu na wiek, sylwetkę i dotychczasowe osiągnięcia.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Za nami Scena Jutra 2025! Fotorelacja
W dniach 14–15 kwietnia Pałac Kultury i Nauki w Warszawie stał się centrum kreatywności i nowoczesnych technologii scenicznych za sprawą VII edycji międzynarodowej konferencji Scena Jutra. Wydarzenie zgromadziło ponad 120 prelegentów z 10 krajów, 40 wystawców oraz blisko 2000 uczestników reprezentujących świat kultury, sztuki i branży technologicznej.
Amuse 3.0 - narzędzie GenAI zoptymalizowane dla sprzętu AMD
Generatywne AI właśnie stało się lepsze i szybsze na komputerach z kartami graficznymi AMD Radeon i procesorami AMD Ryzen AI. Dzięki współpracy z Stability AI w najnowszej wersji Amuse 3.0 Beta można korzystać z modeli zoptymalizowanych dla sprzętu AMD, dzięki czemu szybkość generowania wzrosła ponad 4-krotnie. Narzędzie to zostało też wyposażone w wysokiej jakości...
Bakalland sponsorem Motoru Lublin
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do grona sponsorów piłkarskiej drużyny Motor Lublin i została jej oficjalnym partnerem. Partnerstwo z klubem to element długofalowego zaangażowania marki w społeczny i gospodarczy rozwój Lubelszczyzny, m.in. poprzez tworzenie setek miejsc pracy. W zlokalizowanej na terenie woj. lubelskiego fabryce w Janowie...
Kasa Stefczyka promuje Kredyt Hipoteczny
14 kwietnia 2025 roku ruszyła nowa kampania reklamowa Kasy Stefczyka. Tym razem marka zachęca do skorzystania z Kredytu Hipotecznego, który ma oferować szczególnie atrakcyjne warunki. Nowy przekaz reklamowy odwołuje się do marzeń członków rodziny o własnym „M”, w którym każdy znajdzie swój własny kąt. Z Kasą Stefczyka można spokojnie...
Natalia Szroeder w kampanii Deichmann - Color Your Way
Każda historia zaczyna się od pierwszego kroku – to właśnie idea przewodnia kampanii Color Your Way, której ambasadorką została piosenkarka Natalia Szroeder. Tej wiosny, promując kolekcję sneakersów adidas dostępną w sklepach DEICHMANN, marka inspiruje do podążania własną drogą i spełniania marzeń, jednocześnie pokazując, że styl i pewność siebie idą w parze z...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764