logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Zdrovit promuje Litorsal Slim

  PR 18.05.2021, przeczytano 341 razy
ilustracja

Wczoraj wystartowała nowa kampania Natur Produkt Zdrovit promująca suplement diety Litorsal Slim. Media w kampanii TV zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-zdrovit-promuje-litorsal-slim,391516,artykul.html

Litorsal Slim to w portfolio Natur Produkt Zdrovit kolejny produkt z grupy Litorsal (Litorsal, Litorsal Grejpfrut, Litorsal Senior, Litorsal Ako-Detox). Ten suplement diety, w formie musujących tabletek o smaku pomarańczowym z minerałami i elektrolitami, nawadnia, gasi pragnienie i pomaga kontrolować wagę. Nadaje się do stosowania w przypadku utraty wody i elektrolitów podczas treningów czy upałów, a także w celu wspomagania kontroli wagi.

Wczoraj wystartowała kampania telewizyjna promująca suplement, która jest realizowana na antenach TVP (TVP 1, TVP2 oraz kanały tematyczne) i Polsatu (Polsat i kanały tematyczne). Autorem spotu jest Sputnik Studio, a media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.

Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna Karczmarek awansuje w zespole strategii Liquidthread
Anna Karczmarek awansowała na stanowisko Senior Strategy Planner w   LiquidThread (Publicis Groupe).
Saint-Gobain wybrała Icon Strategies do opracowania strategii komunikacyjnej i realizacji projektu komunikującego w Polsce nowy cel nadrzędny Grupy: „Making the world a better home”.
Wyniki badania opinii publicznej przeprowadzone w ramach kampanii „Trzeźwo myślę”
Carlsberg Polska w ramach programu „Trzeźwo myślę”, promującego odpowiedzialną konsumpcję alkoholu, przeprowadził badanie opinii publicznej1. Sprawdził wiedzę i zachowania Polaków związane z odpowiedzialną konsumpcją alkoholu oraz postrzeganie spożywania alkoholu przez grupy osób, które powinny z niego zrezygnować: kierowcy, kobiety w...
Kotlinek – nowy ketchup dla dzieci
Kotlin pragnie zmieniać jedzenie na lepsze – zarówno to dedykowane starszym, jak i młodszym konsumentom. Z myślą o tej drugiej grupie odbiorców, marka wprowadziła do swojego portfolio pierwszy produkt dla dzieci, z dostosowaną do ich potrzeb recepturą i składem bogatym w witaminy wspomagające odporność. Z takim dodatkiem nawet niejadek chętniej zje swoją...
Wielka Brytania, Włochy, Portugalia, Hiszpania, Francja, Niemcy, Estonia i Austria to rynki, na który działania performance marketingowe realizować będzie dla Western Union MullenLowe MediaHub. Klient ponownie zdecydował się powierzyć budżet na działania paid social i SEM właśnie MLMH, doceniając wysoki poziom obsługi.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764