logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Zespół Opus B kolejny raz dla marki Biotebal

  PR 10.06.2022, przeczytano 657 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała ogólnopolska kampania Biotebal PLUS włosy, skóra, paznokcie – nowości od marki Biotebal. To kolejna wspólna realizacja Opus B i Polpharma.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-zespol-opus-b-kolejny-raz-dla-marki-biotebal,396225,artykul.html

Opus B po raz kolejny stworzył kampanię dla Biotebal, tym razem dla nowości w portfolio marki – suplementu diety Biotebal PLUS. Biotebal PLUS to tabletki z formułą aminokwasów, minerałów i witamin, które wpływają na wygląd włosów, skóry i paznokci.

- Zależało nam na tym, by pokazać szerokie spektrum kobiet, które różni się nie tylko wyglądem fizycznym, czy wiekiem, lecz także oczekiwaniami, jakie kobiety mają względem swojego wyglądu. A Biotebal PLUS został stworzony tak, by odpowiedzieć na większość z nich - tłumaczy Joanna Schmeltz, Creative Director w Opus B

Za kreację i nadzór nad realizacją kampanii odpowiada Opus B. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Dynamo. Za reżyserię spotu odpowiada Monika Kmita.

To kolejna realizacja przygotowana przez Opus B dla marki Biotebal. Poprzednie kampanie ze względu na swoją efektywność zostały nagrodzone srebrnymi statuetkami w konkursie Effie w latach 2018 i 2019.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764