logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Zintegrowana kampania Serviceplan Health dla Pharmeny

  PR 08.05.2019, przeczytano 1003 razy
ilustracjastrzałka

Pod hasłem “Siła z głębi natury” ruszyła pierwsza zintegrowana kampania Serviceplan Health, wprowadzającą na rynek markę MENAVITIN. Kampania 360 dla Pharmena S.A została zrealizowana przez dedykowany multidyscyplinarny  zespół specjalistów z Change Serviceplan, Mediaplus, SalesTube i Media Ready, wybrany do tego projektu i nadzorowany przez Serviceplan Health.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-zintegrowana-kampania-serviceplan-health-dla-pharmeny,382327,artykul.html

MENAVITIN to jedyny na rynku suplement diety, który zawiera unikalną, innowacyjną cząsteczkę 1-MNA w połączeniu z kwasami omega-3. 1-MNA to przełomowe odkrycie naukowców, substancja fizjologiczna, która wspiera metabolizację witaminy B3 w organizmie człowieka i wspiera prawidłowe funkcjonowanie serca i układu krążenia.

Innowacyjny suplement Menavitin będzie dostępny w kilku wariantach. W pierwszej kolejności komunikacja obejmuje wariant wspierający serce - Cardio. Kampania 360, pod hasłem “Siła z głębi natury”, opiera się na 30-sec. i 15-sec. spotach, emitowanych w TV, internecie na kanałach VOD oraz intensywnej kampanii PR. Filmy łączy motyw czerpania witalności z natury, w której szczegółach tkwi sekret dobrego zdrowia.

Kampania obejmuje również reklamę display i działania promocyjne SEM. Na potrzeby wprowadzenia marki MENAVITIN powstała także strona www.menavitin.pl.

Strategię komunikacji przygotował zespół Serviceplan Health pod kierunkiem Jolanty Mazurek, a koncept kreatywny opracowała agencja Change Serviceplan. Produkcją spotów zajęło się Media Ready. Serviceplan Health przy współpracy z Beats4Health odpowiada także za kampanię PR. Za planowanie, zakup i realizację kampanii w mediach odpowiada dom mediowy Mediaplus we współpracy z SalesTube. Serviceplan Health oraz wszystkie spółki odpowiedzialne za poszczególne obszary zintegrowanej kampanii Menavitin należą do Group One.

Kampania “Siła z głębi natury” potrwa do końca czerwca.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
Lech przedłuża umowę z agencją Cut The Mustard
Marka Lech przedłuża umowę i kontynuuje współpracę z agencją kreatywną Cut The Mustard. To już siódmy rok współpracy Agencji z Kompanią Piwowarską. Działania Cut The Mustard koncentrować się będą wokół niedawno wprowadzonej platformy komunikacyjnej marki. 
Autobus Popeyes wozi fanów na kurczaki
W minioną niedzielę, 21 kwietnia kilkudziesięciu fanów kurczaków w luizjańskim stylu odbyło niezwykłą kulinarną podróż. Autobusem Popeyes przejechali ponad 700 kilometrów, by skosztować słynnych dań sieci. To efekt nietypowej akcji, którą marka zorganizowała dla swoich najaktywniejszych fanów. Spośród wszystkich komentarzy na swoich social mediach Popeyes wyłonił 4...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764