Pod hasłem “Siła z głębi natury” ruszyła pierwsza zintegrowana kampania Serviceplan Health, wprowadzającą na rynek markę MENAVITIN. Kampania 360 dla Pharmena S.A została zrealizowana przez dedykowany multidyscyplinarny zespół specjalistów z Change Serviceplan, Mediaplus, SalesTube i Media Ready, wybrany do tego projektu i nadzorowany przez Serviceplan Health.
MENAVITIN to jedyny na rynku suplement diety, który zawiera unikalną, innowacyjną cząsteczkę 1-MNA w połączeniu z kwasami omega-3. 1-MNA to przełomowe odkrycie naukowców, substancja fizjologiczna, która wspiera metabolizację witaminy B3 w organizmie człowieka i wspiera prawidłowe funkcjonowanie serca i układu krążenia.
Innowacyjny suplement Menavitin będzie dostępny w kilku wariantach. W pierwszej kolejności komunikacja obejmuje wariant wspierający serce - Cardio. Kampania 360, pod hasłem “Siła z głębi natury”, opiera się na 30-sec. i 15-sec. spotach, emitowanych w TV, internecie na kanałach VOD oraz intensywnej kampanii PR. Filmy łączy motyw czerpania witalności z natury, w której szczegółach tkwi sekret dobrego zdrowia.
Kampania obejmuje również reklamę display i działania promocyjne SEM. Na potrzeby wprowadzenia marki MENAVITIN powstała także strona www.menavitin.pl.
Strategię komunikacji przygotował zespół Serviceplan Health pod kierunkiem Jolanty Mazurek, a koncept kreatywny opracowała agencja Change Serviceplan. Produkcją spotów zajęło się Media Ready. Serviceplan Health przy współpracy z Beats4Health odpowiada także za kampanię PR. Za planowanie, zakup i realizację kampanii w mediach odpowiada dom mediowy Mediaplus we współpracy z SalesTube. Serviceplan Health oraz wszystkie spółki odpowiedzialne za poszczególne obszary zintegrowanej kampanii Menavitin należą do Group One.
Kampania “Siła z głębi natury” potrwa do końca czerwca.
Źródło: Group One