logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Zmieniajmy na Dobre: kampania Publicis Groupe i Fundacja K.I.D.S.

  PR 20.12.2019, przeczytano 997 razy
ilustracjastrzałka

Publicis Groupe i Fundacja K.I.D.S. połączyły siły, by wspólnie zmieniać doświadczenia małych pacjentów, ich rodziców oraz lekarzy dziecięcych szpitali w Polsce. Już dziś startuje świąteczna kampania charytatywna pod hasłem „Zmieniajmy na dobre”, której celem jest wprowadzenie do Centrum Zdrowia Dziecka zaawansowanego Systemu Zdalnej Opieki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-zmieniajmy-na-dobre%3A-kampania-publicis-groupe-i-fundacja-k.i.d.s.,385164,artykul.html

K.I.D.S. - Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali to fundacja, która powstała, by zmieniać szpitale w bardziej przyjazne, pełne nowoczesnych technologicznych ośrodki zdrowia. Pierwszym dużym projektem jest rewitalizacja Centrum Zdrowia Dziecka. Podstawą działań Fundacji jest holistyczne spojrzenie na problemy i potrzeby osób, które w takich szpitalach spędzają najwięcej czasu – dzieci, rodziców i lekarzy. Celem akcji jest zakup innowacyjnego Systemu Zdalnej Opieki, który ma przyspieszyć powrót małych pacjentów Centrum Zdrowia Dziecka do domów.

Świąteczną zbiórkę Fundacji K.I.D.S. wspiera pro bono Publicis Groupe, która zgodnie z ideą „Power of One” zaangażowała w projekt wszystkie swoje agencje: Publicis, MSL, Saatchi&Saatchi, Leo Burnett, LiquidThread, Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics, Prodigious, Publicis Consultants, @&IS oraz Digitas. Dzięki współpracy poszczególnych agencji i departamentów, została przygotowana kampania 360, obejmująca działania reklamowe, marketingowe, PR oraz w social media. Publicis Groupe zaprosiła do realizacji projektu także „Film Produkcję”, której zespół na czele z reżyserem Michałem Bulikiem i operatorem Piotrem Uznańskim, stworzył interaktywne wideo dla Fundacji.

„Łącząc siły z Fundacją K.I.D.S Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali, chcemy podzielić się tym, co w Publicis Groupe mamy najcenniejszego ─ kreatywnością, innowacyjnością, znajomością technologii, wiedzą i zaangażowaniem. Dzięki tym cechom, na co dzień możemy dbać o doświadczenia konsumentów z markami, a w kampanii „Zmieniajmy na Dobre” zatroszczymy się o doświadczenia małych pacjentów Centrum Zdrowia Dziecka. Działając w duchu „Power of One”, zintegrowaliśmy wokół idei kampanii całą naszą organizację i wierzymy, że wspólnie z odbiorcami, w tym szczególnym, świątecznym czasie, zrobimy coś bardzo pożytecznego” – mówi Piotr Ruszak, Chief Communications Officer Publicis Groupe Polska.

ilustracjastrzałka

Akcja pod hasłem „Zmieniajmy na Dobre” oficjalnie wystartowała dzisiaj, ale etap teaserowy trwa już od tygodnia. Organizatorzy zapraszali na stronę https://zmieniajmynadobre.pl/ gdzie razem z Fundacją K.I.D.S oraz Publicis Groupe można było odliczać czas do momentu rozpoczęcia zbiórki i premiery, stworzonego na potrzeby kampanii, interaktywnego filmu. Od dziś na stronie można obejrzeć produkcję promującą akcję oraz – za pomocą dedykowanego formularza – wesprzeć zbiórkę. Akcja wspierana będzie multimedialną kampanią w internecie orazw stacjach Grupy TVN.

"Film pozwala widzom spojrzeć na szpital oczami dzieci, rodziców i lekarzy – te trzy różne perspektywy zostały zamknięte w jednej, pełnej emocji historii przedstawionej w formie interaktywnego filmu. Widzowie w każdej chwili mogą wybrać, z której perspektywy chcą śledzić akcję” – dodaje Piotr Ruszak, Chief Communications Officer Publicis Groupe Polska.

Telemedycyna - wsparcie dla pacjentów i lekarzy

Telemedycyna jest jednym z najważniejszych trendów medycyny przyszłości, która pozwala na zdalną diagnostykę i opiekę lekarską przy użyciu urządzeń i systemów telemedycznych. Dzięki temu lekarze mogą opiekować się swoimi pacjentami na odległość. Poprzez stworzenie Systemu Zdalnej Opieki fundacja pragnie pomóc wszystkim osobom, które są związane z Centrum Zdrowia Dziecka - zarówno rodzicom, dzieciom jak i zespołom medycznym. Obecnie, telemedycyna wykorzystuje wiele nowoczesnych urządzeń, które m.in. przypominają pacjentom przez aplikację o przyjęciu dziennej dawki leków oraz przesyłają powiadomienie lekarzowi o ich zażyciu.

Zachęcamy do zaangażowania w akcję, wsparcia zbiórki i wspólnej komunikacji kampanii. #ZmieniajmyNaDobre

Źródło: Publicis Groupe

Dodatkowe informacje:

O FUNDACJI

Fundacja K.I.D.S. to Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali - powstała, by zmieniać szpitale w przyjazne szpitale przyszłości. Wprowadza do nich innowacje i nowe technologie. Wiemy, że na proces leczenia ma wpływ wiele czynników. Dlatego w swoich działaniach łączymy różne perspektywy i patrzymy na szpital oczami dzieci, rodziców i tych, którzy walczą o ich zdrowie. Naszym pierwszym projektem jest rewitalizacja Centrum Zdrowia Dziecka, jednego z największych specjalistycznych szpitali pediatrycznych w Polsce. Aby przyspieszyć powrót dzieci do domu stworzymy System Zdalnej Opieki wykorzystujący innowacyjne rozwiązania telemedycyny. Więcej informacji znajdziesz na: www.kids.org.pl

O PUBLICIS GROUPE

Publicis Groupe jest jednym z największych holdingów reklamowych na świecie i globalnym liderem w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej napędzanych danymi, technologią i kreatywnością, które pozwalają tworzyć indywidualne doświadczenia konsumentów z markami na masową skalę. W Polsce Publicis Groupe zatrudnia ponad 1500 ekspertów. Organizacja działa w oparciu o model operacyjny Power of One, którego ideą jest integracja i rozwój kompetencji gwarantujących obecnym i przyszłym klientom Grupy coraz większą wartość biznesową z realizowanych dla nich zadań.  Na polskim rynku w ramach Publicis Groupe działają znane i cenione na arenie lokalnej i światowej agencje marketingowe, skupione w obszarach kompetencyjnych: Creative & Content (Saatchi & Saatchi, Publicis, Leo Burnett, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Public Relations (MSL, Publicis Consultants), Commerce (Digitas, &IS), Production (Prodigious) oraz Data Science.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ambasadorzy marki Kontakt-Simon z wizytą w siedzibie Simon w Barcelonie
Barcelona, miasto pełne architektonicznych perełek, artystycznych inspiracji i innowacyjnego ducha, stała się miejscem wyjątkowej wizyty dla Ambasadorów marki Kontakt-Simon. W stolicy Katalonii, gdzie tradycja łączy się z nowoczesnością, ambasadorzy mieli okazję nie tylko zgłębić historię i innowacje marki Simon, ale również czerpać inspirację z najnowszych...
Rebranding Greencell: bliżej stylu życia odbiorców
Użytkownicy akcesoriów do ładowania sygnowanych znakiem Greencell odkryją swoją ulubioną markę w nowej, bardziej przystępnej odsłonie. Producent rozwiązań usprawniających codzienne aktywności zaprezentował właśnie efekty rebrandingu, napędzanego hasłem Smarter Everyday! 
Jesienna kampania marki Profi: To jest ten smak!
Marka Profi, lider* na rynku pasztetów w Polsce, wkracza w jesień z nową kampanią mediową prowadzoną pod hasłem „TO JEST TEN SMAK!”. Celem zaplanowanych działań jest zaprezentowanie odświeżonej identyfikacji marki oraz wzbudzenie zainteresowania młodszej grupy konsumentów. Kampania, która rozpoczęła się z początkiem października br., nawiązuje...
Czas na gotowe zupy! - jesienna kampania JemyJemy
Marka JemyJemy, lider* na rynku zup gotowych z półki, wraz z początkiem października rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię mediową, obejmującą OOH, digital, social media oraz aktywności w punktach sprzedaży. Celem zaplanowanych działań jest dalsze budowanie świadomości, rozpoznawalności oraz wizerunku marki jako nowoczesnej i podążającej za trendami rynkowymi.
Design Thinking w Centrum Janki: bezpłatne szkolenie
Już 8 października w Centrum Janki odbędą się bezpłatne warsztaty Design Thinking. Wydarzenie skierowane jest do wszystkich, którzy chcą rozwijać kompetencje przyszłości i poznać innowacyjną metodę projektowania rozwiązań, zyskującą popularność na całym świecie. Uczestnicy szkolenia będą mieli okazję nabyć umiejętności przydatne zarówno w życiu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764