logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio klientów Valkea powiększyło się o nowego klienta – firmę Lek-Am

  PR 09.07.2019, przeczytano 223 razy

Wykorzystując swoje wieloletnie doświadczenie w tworzeniu nowatorskich rozwiązań z zakresu komunikacji wielokanałowej, agencja marketingowa Valkea przygotowała odświeżoną wersję magazynu „Nasze Zdrowie.net”. Oprócz realizacji jego drukowanej wersji, Valkea jest również odpowiedzialna za publikowanie treści w wersji online oraz prowadzenie profili Nasze Zdrowie.net w mediach społecznościowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio-klientow-valkea-powiekszylo-sie-o-nowego-klienta-%E2%80%93-firme-lek-am,383181,artykul.html

Do zadań agencji należało przygotowanie nowej koncepcji pisma i jej wdrożenie. Valkea odpowiada za przygotowanie contentu kolejnych wydań magazynu, jego skład graficzny, a następnie druk i dystrybucję. Agencja redaguje także portal internetowy pisma i zarządza kanałem marki Nasze Zdrowie.net na Facebooku.

Nasze Zdrowie.net to bezpłatny magazyn i portal poradnikowy skierowany do osób aktywnych i dbających o swoje zdrowie. Każde wydanie zawiera szereg porad, ciekawe wywiady z gwiazdami, a także oryginalne przepisy kulinarne, które pomogą czytelnikom w zachowaniu zdrowej diety.

Źródło: Valkea

www.valkea.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gemius otrzymał nominację w tegorocznej edycji konkursu IAB Europe Research Awards w kategorii Audience Measurement. Szansę na statuetkę ma innowacyjne rozwiązanie, które dostarcza jednoźródłowe dane na temat konsumpcji mediów oraz kontaktu reklamowego w telewizji, radiu i internecie.
Onet, RMF FM i TVN24 – liderami opiniotwórczości
Onet.pl po raz kolejny na pierwszym miejscu w rankingu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” z ilością aż 5 381 wzmianek w kwietniu. Za nim stacja radiowa RMF FM, której wynik pozwolił na uplasowanie się o jedno miejsce wyżej niż w marcu. Pierwszą trójkę zamyka TVN24 z liczbą 4 003 cytowań – podaje Instytut Monitorowania Mediów (IMM).
TVP rozpoczęła przetarg na dom mediowy
Telewizja Polska rozpoczęła przetarg, w którym wyłoni podmiot odpowiedzialny m.in. za planowanie i zakup mediów na cele kampanii. Budżet, którego obsługę powierzy domowi mediowemu TVP wynosi 23 mln zł netto. Oferty należy składać za pośrednictwem Platformy Zakupowej, do dnia 17 czerwca br.
Sprzedaż e-wydań prasy o 40 proc. w górę, a e-booków o 41 proc.
W marcu spółka E-Kiosk, do której należą platformy eKiosk.pl, eGazety.pl i Nexto.pl z prasą cyfrową i e-bookami oraz agencja marketingowa eContentLAB.pl, osiągnęła 40 procentowy wzrost przychodów ze sprzedaży e-wydań w stosunku do lutego br. oraz 41 procentowy wzrost przychodów ze sprzedaży e-booków.
Ponad 2,45 mln nazw w domenie .pl
Na koniec marca 2020 roku w Rejestrze domeny .pl znajdowały się 2 451 074 nazwy aktywne w DNS (o 2,48% mniej niż w poprzednim kwartale). W pierwszym kwartale 2020 roku zarejestrowano 196 124 nazwy w domenie .pl (najwięcej w marcu), o ponad 7 tys. więcej niż w kwartale poprzednim. Średnia dzienna liczba rejestracji wyniosła 2 155 nazw, co oznacza, że rejestrowano prawie 90 domen na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764