logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Advertis przywraca blask Teatru Studio Buffo

  PR 26.09.2017, przeczytano 1738 razy
ilustracjastrzałka

Hol Teatru Studio Buffo przeszedł niezwykłą metamorfozę. Dzięki gruntownej rewitalizacji, wnętrza teatru odzyskują blask.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-advertis-przywraca-blask-teatru-studio-buffo,33871,artykul.html

Stałych bywalców Teatru Studio Buffo, po przestąpieniu progu czeka spora niespodzianka. Reprezentacyjne przestrzenie łączące wejście z salą teatralną zmieniły się nie do poznania. Nowa aranżacja zachwyca kolorystyką i wyszukanymi materiałami.

- Rewitalizacja holu Studio Buffo marzyła się jego zespołowi od dłuższego czasu.Teatr w osobie Pani Haliny Tabęckiej, zaprosił do tej realizacji zaufane firmy o dużym doświadczeniu w projektach dla instytucji kultury i nieszablonowym podejściu. Plastics Group z firmą Advertis stworzyli  przestrzeń na miarę artystów występujących na deskach Teatru Studio Buffo – mówi Zbigniew Tulwin, Prezes firmy Plastics Group Sp. z o.o.

ilustracjastrzałka

Firma Advertis zaprojektowała i wykonała rewitalizację przestrzeni, natomiast firmy Plastics Group, Muraspec i Bergmen przekazały wysokiej jakości materiały. Nowoczesny i zarazem szlachetny charakter wnętrz uzyskany został dzięki połączeniu miedzi, wysokogatunkowych tkanin i  satynowego szkła akrylowego w kolorze turkusowym.

ilustracjastrzałka

- Zależało nam na uzyskaniu eleganckich wnętrz z mocnym akceptem kolorystycznym, który wprowadza powiew świeżości do rewitalizowanych pomieszczeń. Doskonałym dopełnieniem miedzi i turkusu, są głębokie szarości, które stanowią tło i podkreślają kunszt wykorzystanych materiałów – mówi Monika Gardasiewicz, Art Director Advertis.

Wzrok odwiedzających przykuwa ozdobne wykończenie strefy kas. Ścianę pokrywa instalacja z fragmentów miedzianych płyt, które różnią się między sobą fakturą oraz odcieniem, dzięki czemu uzyskany został efekt mozaiki. Detale z miedzi zdobią również wnęki, w których eksponowane są plakaty spektakli. Ściany pokryte zostały szykownymi tkaninami Muraspec w odcieniu srebrzystej szarości, które komponują się z kolorystyką sufitu oraz posadzki. Tkaniny udrapowane zostały na wzór teatralnej kurtyny. Na etapie projektowania zadbano nie tylko o estetykę przestrzeni, lecz także kwestie funkcjonalne – szczególnie ważne dla specyfiki pracy teatru. Elementy narażone na uszkodzenia podczas transportu dekoracji otoczone zostały lakierowaną blachą, która jednocześnie nadaje nowoczesny charakter wnętrzom i zabezpiecza ściany. Matowy grafit przełamany został lśniącym turkusem ścian pokrytych satynowym pleksi. Tworzywo ufundowane przez firmę Plastics Group stanowi ozdobny i mocny akcent kolorystyczny, który powtarza się również na obudowach 4 lamp rozświetlających przestrzeń kas. System podświetlania transparentnych płyt akrylowych oraz dobrane do stylu wnętrza wiszące lampy przekazane zostały przez firmę Bergmen.

- Wejście do naszego teatru przez całe lata spędzało nam sen z powiek: budynek jest mocno wyeksploatowany i niedofinansowany. Dlatego jesteśmy bardzo szczęśliwi, że w końcu udało nam się pozyskać wrażliwych i profesjonalnych partnerów, dzięki którym możemy dzisiaj witać naszych widzów przyjaźnie, ciepło i… „kulturalnie”.  By to osiągnąć potrzeba było wyobraźni, pomysłu ale też fachowej wiedzy i doświadczenia. I za to naszym partnerom dziękujemy – mówi Janusz Stokłosa, kompozytor i pianista, współzałożyciel teatru Studio Buffo.

ilustracjastrzałka

Aranżacja wykonana została dzięki zaangażowaniu firm Plastics Group, Advertis, Muraspec oraz Bergmen.

Źródło: Advertis

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764