logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Fashion Happens w Galerii Mokotów

  PR 19.12.2016, przeczytano 741 razy
ilustracjastrzałka

Na pierwszym piętrze Galerii Mokotów powstała nowa intrygująca przestrzeń, gdzie moda spotyka się ze sztuką i designem na najwyższym poziomie. Wykonanie instalacji powierzono zespołowi Advertis.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-fashion-happens-w-galerii-mokotow,30885,artykul.html

The Designer Gallery zajmuje powierzchnię ponad 3 000 metrów kwadratowych. Obok butików najlepszych polskich i zagranicznych marek premium, znajdują się tu sklepy typu pop-up store oraz autorska instalacja Izabeli Bołoz – projektantki zaproszonej do współpracy przez Galerię Mokotów oraz Kasię Sokołowską – dyrektor artystyczną projektu.

Większość prac artystki to projekty z pogranicza designu, architektury i sztuki, które funkcjonują w przestrzeniach publicznych. Kompozycja Fashion Happens, która zagościła w The Designer Gallery w Galerii Mokotów to kombinacja ław, siedzisk i ekspozycji oscylujących wokół tematu mody.

Instalacja podzielona jest na sześć stref poświęconych różnym aspektom mody i jej obecności we współczesnej kulturze. Odwiedzający będą mieli okazję posłuchać muzyki, która jest bardzo ważnym elementem każdego pokazu mody, obejrzeć relację ze światowych wybiegów, poznać aktualne trendy lub po prostu zrelaksować się. Zaprojektowane przez artystkę siedziska wyposażone w ekrany, słuchawki oraz tablety dostępne będą dla wszystkich klientów, w różnych punktach The Designer Gallery.

Instalacja ma charakter interaktywny, jest zaproszeniem do dialogu, ma inspirować i angażować. To okazja do spojrzenia z dystansu na modę, jako zjawisko obecne na wielu płaszczyznach naszego życia – mówi Izabela Bołoz, autorka projektu.

Fashion Happens jest doskonałym przykładem tego w jakim kierunku zmieniają się przestrzenie galerii handlowych. Oczekiwania wymagających klientów nie ograniczają się już do dokonania zakupów. Potrzebne są miejsca wielofunkcyjne i zaprojektowanie z myślą o odbiorcy, który dużą wagę przywiązuje do jakości spędzanego czasu.

Instalacje w poszczególnych strefach łączą funkcjonalność i estetykę. Bardzo duże znaczenie miał dobór materiałów oraz jakość wykończenia. W przypadku projektów przeznaczonych do przestrzeni publicznych nie wolno zapominać o wymogu trwałości i wytrzymałości konstrukcji. Sztuka, która ma jednocześnie zachwycać i pełnić funkcję użytkową to szczególny rodzaj realizacji i bardzo inspirujący proces twórczy
– mówi Monika Strobin z Advertis.

W przestrzeni The Designer Gallery znajduje się również Studio, w którym planowane są wystawy, pokazy i warsztaty oraz spotkania z artystami i projektantami.

Źródło: Advertis

Dodatkowe informacje:

Izabela Bołoz jest polską projektantką. Studiowała nauki społeczne na Uniwersytecie Wrocławskim i Uniwersytecie Zuryskim w Szwajcarii, wzornictwo na Kingston University London, a następnie uzyskała dyplom Design Academy Eindhoven. W 2011 roku założyła w Holandii swoje studio projektowe. Do jej klientów należą instytucje kultury, samorządy lokalne i firmy międzynarodowe. Jej prace są równie różnorodne, jak jej wykształcenie. Są to instalacje w przestrzeni publicznej, przedmioty oraz wystawy. Jest wykładowcą na Uniwersytecie Technicznym w Eindhoven; w Polsce wykładała m.in. w School of Form w Poznaniu.

Prace Izabeli Bołoz funkcjonują na pograniczu designu, architektury i sztuki. Większość z nich są to instalacje miejskie, które oprócz funkcji czysto użytkowej mają intrygować, bawić, zadziwiać odbiorców. Poetyckie i subtelne podejście łączy się w nich z mądrością i poczuciem humoru.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764