logo
WIEDZA

Portfolio: Identyfikacja wizualna Instytutu Żywienia i Żywności

redakcja   06.07.2017, przeczytano 898 razy
strzałkistrzałka
Identyfikacja wizualna Instytutu Żywienia i Żywności ZOBACZ ILUSTRACJE

W ostatnim czasie Instytut Żywienia i Żywności postanowił odświeżyć swoje logo oraz powołać Narodowe Centrum Edukacji Żywieniowej, jest więc to dobra okazja do przedstawienia jak cały projekt został zrealizowany.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio:-identyfikacja-wizualna-instytutu-zywienia-i-zywnosci,33040,artykul.html

Agencja 2b design, po wygraniu przetargu, była odpowiedzialna za zmianę identyfikacji IŻŻ oraz stworzenie nowej dla NCEŻ. Przy tym projekcie przepis na sukces to połączenie tradycji z nowoczesnością.

Propozycja logotypu od 2b design wygrała tym, że najbardziej odpowiadała teraźniejszym trendom, zachowując przy tym to co najważniejsze – węża i kłos w sygnecie. Pozostawiliśmy też zielony kolor (decydując się na inny odcień), który jest nie tylko znakiem rozpoznawczym Instytutu, ale również kojarzy się z naturą, zdrowiem i równowagą, czyli kwintesencją Instytutu Żywienia i Żywności.

Logotyp Narodowego Centrum Edukacji Żywieniowej ma ten sam sygnet. Zespół graficzny 2b design zdecydował się na zastosowanie koloru pomarańczowego, który użyty został dla podkreślenia energii, apetytu, zdrowia i dbania o siebie – głównych celów Centrum.
 
Zaprojektowane przez nas obydwa logotypy są ze sobą powiązane, ale mogą też funkcjonować niezależnie i wciąż kojarzyć się z Instytutem Żywienia i Żywności.

Nowe logo to tylko początek. Zespół 2b design w ramach dalszej współpracy z Klientem stworzył Podręcznik Identyfikacji Wizualnej IŻŻ, który nadaje ton wszystkim działaniom reklamowym Instytutu oraz NCEŻ. Wszystkie kolejne działania marketingowe bazują na naszych materiałach. W oparciu o te wytyczne powstały: prezentacja multimedialna, papier firmowy, wizytówki, koperty, notesy, teczki i wiele innych. Wszystko dopasowane do panujących trendów i nowoczesny wygląd.

Źródło: 2b design

2b-design.eu

Galeria: Portfolio: Identyfikacja wizualna Instytutu Żywienia i Żywności

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Czym są nagłówki Hx i jakie jest ich wykorzystanie?
Stosowanie nagłówków treści na stronach WWW to popularny temat, wokół którego narosło wiele mitów pokutujących do dziś. Czym zatem są, po co się je stosuje i jak wdrożyć optymalną strukturę nagłówków na swojej stronie?
Content produktowy - jaka jest jego wartość w generowaniu sprzedaży?
Czym jest content produktowy, jak go tworzyć i jak wykorzystać do poprawienia wyników sprzedaży? Odpowiedź na te pytania znajdą Państwo w poniższym artykule.
Digital POS, czyli marketing elektroniczny
W dzisiejszych czasach komputer czy Internet to już nic nowego. Praktycznie każdy z nas ma do nich na co dzień dostęp, ponieważ technologia pędzi do przodu sprawiając, że coś, co było dla nas kiedyś innowacyjne, stało się normalne i dostępne.
Wszystkie firmy, które przechowują jakiekolwiek informacje na temat pracowników, kontrahentów czy klientów, muszą przestrzegać Ustawy o ochronie danych. Ma ona zastosowanie do wszelkich skomputeryzowanych lub ręcznych zapisów zawierających dane osobowe. Dlatego ważne jest, aby każdy przedsiębiorca zapoznał się wymaganiami stawianymi przez GIODO. Zwłaszcza w erze rewolucji, jaką niesie ze ...
Kolory Walentynek na świecie: Nie tylko czerwień
W Polsce Walentynki, nazywane także dniem zakochanych, kojarzą się przede wszystkim z kolorami czerwonym oraz różowym. Moda, która przybyła do Polski z Zachodu i rozpowszechniła się w latach 90 XX w. sprawiła, że witryny sklepowe przepełniły się pluszowymi serduszkami, misiami oraz innymi gadżetami i podarkami w kolorach czerwonym i różowym. Jednak w Korei Południowej to święto potrafi...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone