logo
WIADOMOŚCI

Portfolio: More Bananas na otwarcie kawiarni Nakielny w Krakowie

  PR 12.02.2018, przeczytano 668 razy
ilustracjastrzałka

1 lutego na Szewskiej 27 w Krakowie uroczyście otworzono piątą kawiarnię Nakielny. Wydarzeniu towarzyszyły liczne konkursy oraz gra miejska nawiązująca do artystycznej historii lokalu. Za całość odpowiedzialna była agencja kreatywna More Bananas.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-more-bananas-na-otwarcie-kawiarni-nakielny-w-krakowie,35429,artykul.html

Artystyczna lokalizacja

Lokalizacja, którą wybrano dla nowej kawiarni, jest nieprzypadkowa – lokal mieści się w miejscu dawnej Werandy, w której spotykali się młodopolscy artyści. To właśnie stało się inspiracją do stworzenia gry miejskiej Szlakiem kulturalnego Krakowa, której uczestnicy rozwiązywali zagadki związane z Młodą Polską. Do tego także nawiązywała tematyka konkursów – za napisanie wiersza lub narysowanie obrazu można było otrzymać darmową kawę i ciastka.

Artystyczny duch miejsca dał o sobie znać, gdy jeden z przybyłych gości, mały Ilja, spontanicznie odegrał minikoncert na trąbce. Można go zobaczyć na fanpage’u Nakielnego.

ilustracjastrzałka
ilustracjastrzałka
ilustracjastrzałka


O oprawę marketingową zadbała agencja kreatywna More Bananas

Za marketingową oprawę wydarzenia odpowiedzialna była agencja kreatywna More Bananas, która stworzyła wydarzenie na Facebooku i relację na Instagramie, zorganizowała konkursy w lokalu oraz, we współpracy z firmą Gry szyte na miarę przeprowadziła grę miejską.

Źródło: More Bananas

morebananas.pl

Dodatkowe informacje:

Agencja More Bananas
Agencja z Krakowa powstała 2 lata temu i specjalizuje się m.in. w branży FMCG oraz HORECA “Karmiąc emocjami”. Świadczy usługi z zakresu tworzenia strategii kreatywnych, prowadzenia działań w Social Media, współpracy z blogerami, a także zajmuje się marketingiem efektywnościowym. W jej portfolio można znaleźć takie firmy jak Awiteks, Nakielny, Restauracja da Timo czy Id’eau.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Coffee Club. Program lojalnościowy Costa Coffee od Ideo
Dedykowana platforma lojalnościowa, która analizuje wszystkie transakcje realizowane w sieci lokali Costa zastąpiła dotychczasowe karty i stempelki. Mechanizmy analityczne dostępne w aplikacji pozwalają na tworzenie personalizowanych promocji.
Bella Skyway Festival rozświetlił Getyngę
Niedawno mieliśmy okazję przypomnieć sobie jak Bella Skyway Festival prezentował się podczas tegorocznej, 10. edycji na ulicach toruńskiej Starówki. Dziś jednak po raz pierwszy możemy zobaczyć jak flagowa toruńska impreza przeistoczyła swoim blaskiem starówkę niemieckiej Getyngi.
3. Forum Druku 3D - „Spora dawka merytorycznej wiedzy”
Konferencja Forum Druku 3D odbędzie się już po raz trzeci. W tym roku 25 października przedsiębiorcy i specjaliści zainteresowani technologiami drukowania 3D i skanowania 3D spotkają się w TAURON Arenie Kraków. Dlaczego warto wziąć udział w tegorocznej edycji Forum Druku 3D? Co czeka uczestników konferencji? Zapytaliśmy o to Piotra Gurgę, dyrektora ds. technicznych w...
Magia kolorów: Przystanek Architektura w nowej odsłonie
Łódzki Przystanek Architektura przeszedł metamorfozę dzięki innowacyjnej identyfikacji wizualnej. Modernistyczna bryła siedziby Łódzkiej Okręgowej Izby Architektów została podkreślona wielobarwną, dynamicznie zmieniającą się iluminacją świetlną, która nadała jej zupełnie nowy charakter.
Nowy wizerunek Śliwki Nałęczowskiej
Śliwka Nałęczowska to flagowy produkt marki Solidarność. Od kilkudziesięciu lat cieszy się niesłabnącą popularnością w kraju oraz poza jego granicami. Praliny cenione są za oryginalny smak i unikatową recepturę.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone