logo
WIADOMOŚCI

Portfolio: More Bananas na otwarcie kawiarni Nakielny w Krakowie

redakcja  PR 12.02.2018, przeczytano 217 razy
ilustracjastrzałka
More Bananas na otwarcie kawiarni Nakielny w Krakowie

1 lutego na Szewskiej 27 w Krakowie uroczyście otworzono piątą kawiarnię Nakielny. Wydarzeniu towarzyszyły liczne konkursy oraz gra miejska nawiązująca do artystycznej historii lokalu. Za całość odpowiedzialna była agencja kreatywna More Bananas.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio:-more-bananas-na-otwarcie-kawiarni-nakielny-w-krakowie,35429,artykul.html

Artystyczna lokalizacja

Lokalizacja, którą wybrano dla nowej kawiarni, jest nieprzypadkowa – lokal mieści się w miejscu dawnej Werandy, w której spotykali się młodopolscy artyści. To właśnie stało się inspiracją do stworzenia gry miejskiej Szlakiem kulturalnego Krakowa, której uczestnicy rozwiązywali zagadki związane z Młodą Polską. Do tego także nawiązywała tematyka konkursów – za napisanie wiersza lub narysowanie obrazu można było otrzymać darmową kawę i ciastka.

Artystyczny duch miejsca dał o sobie znać, gdy jeden z przybyłych gości, mały Ilja, spontanicznie odegrał minikoncert na trąbce. Można go zobaczyć na fanpage’u Nakielnego.

ilustracjastrzałka
ilustracjastrzałka
ilustracjastrzałka


O oprawę marketingową zadbała agencja kreatywna More Bananas

Za marketingową oprawę wydarzenia odpowiedzialna była agencja kreatywna More Bananas, która stworzyła wydarzenie na Facebooku i relację na Instagramie, zorganizowała konkursy w lokalu oraz, we współpracy z firmą Gry szyte na miarę przeprowadziła grę miejską.

Źródło: More Bananas

morebananas.pl

Dodatkowe informacje:

Agencja More Bananas
Agencja z Krakowa powstała 2 lata temu i specjalizuje się m.in. w branży FMCG oraz HORECA “Karmiąc emocjami”. Świadczy usługi z zakresu tworzenia strategii kreatywnych, prowadzenia działań w Social Media, współpracy z blogerami, a także zajmuje się marketingiem efektywnościowym. W jej portfolio można znaleźć takie firmy jak Awiteks, Nakielny, Restauracja da Timo czy Id’eau.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Zjazd Reklamy 2018: Seanse z Multikinem na stoku narciarskim
Od 8 do 11 marca w Zakopanem odbędzie się Zjazd Reklamy – coroczna impreza branży reklamowej. W tym roku za cykl wydarzeń towarzyszących odpowiada Multikino Media – sponsor strategiczny. Główną atrakcją będzie wyjątkowe kino na stoku narciarskim, prezentujące szeroki repertuar filmowy – w tym także przedpremierowo komedię „Kobieta sukcesu”.
„Kupuj z głową
Rusza kolejna kampania telewizyjna największego serwisu z ogłoszeniami motoryzacyjnymi. Tym razem Otomoto stawia na edukację i wsparcie dla tych, którzy planują kupić auto.
Grześki z kolejną kampanią reklamową
Kampania wspiera najpopularniejszy wariant smakowy z oferty marki (Grześki kakaowe w czekoladzie 36 g) i najnowsze propozycje: Grześki Tyci (Grześki Tyci w czekoladzie deserowej 140 g, Grześki Tyci w czekoladzie mlecznej 140 g). Hasło „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” podkreśla charakter Grześków Tyci – mini wafelki zapewniają chwile beztroskiej przyjemności i są idealne do d...
Zima na trawie z Żubrówką
K2 startuje z kolejną, sezonową aktywacją konsumencką dla Żubrówki Bison Grass. Wódka ta jest jedną z pięciu obsługiwanych przez agencję marek, należących do koncernu CEDC International.
Radzka i Poszukiwacz w filmie Plusha „Abonament na miłość
W mediach społecznościowych marki Plush można zobaczyć trailer komedii romantycznej „Abonament na miłość". Film, który premierę miał 14 lutego, ma już ponad 120 tysięcy wyświetleń, a w główne role wcielają się w nim znani youtuberzy Radzka oraz Poszukiwacz.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone