logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Nowa komunikacja EFL od Neon Shake

  PR 05.07.2018, przeczytano 1419 razy
ilustracjastrzałka

-  Z odpowiednim partnerem i wsparciem nie ma rzeczy niemożliwych. Każdy może realizować najtrudniejsze wyzwania i spełniać marzenia – motywuje przedsiębiorców Europejski Fundusz Leasingowy, który ruszył z nową platformą komunikacyjną „To się uda!”. Autorem nowej strategii i kreacji jest wrocławska agencja Neon Shake Advertising.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-nowa-komunikacja-efl-od-neon-shake,37150,artykul.html

W nowej platformie firma leasingowa podkreśla zrozumienie dla przedsiębiorców oraz proponuje im swoje partnerstwo i wsparcie. Przewodnie hasło „To się uda!” zaznacza, że nawet najtrudniejsze wyzwania i cele, które sobie stawiają - z ekspertami Europejskiego Funduszu Leasingowego są możliwe do zrealizowania.

– Poza komunikacją produktu i korzyści racjonalnych, w nowym wizerunku marki istotną rolę odgrywają korzyści emocjonalne. Podkreślamy, że Europejski Fundusz Leasingowy to nie tylko usługi, ale przede wszystkim ludzie, którzy pomagają rozwijać biznes. Opieramy się na bezpośrednich relacjach i wierze w siłę sprawczą klientów. Tego na polskim rynku leasingowym w platformach komunikacyjnych nie było.  - tłumaczy Łukasz Maścianica, dyrektor kreatywny i współwłaściciel agencji Neon Shake Advertising.

Wrocławski zespół został wybrany do przygotowania całej strategii oraz kreacji nowej platformy. Efekty  prac można zobaczyć m.in. w materiałach digitalowych i drukowanych. Filozofia „To się uda!” będzie widoczna również w kanałach social mediach marki. Ich kompleksową obsługą także zajmie się Neon Shake. Zespół odpowiedzialny za prace nad koncepcją nowej platformy po stronie agencji tworzyli między innymi dyrektor kreatywny Tomek Napierała i senior graphic designer Tomasz Kurek, a za bieżące prowadzenie prac odpowiedzialna będzie Magda Marcinkowska, senior account manager.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

– Bardzo ważne są dla nas relacje z naszymi klientami. Z jednej strony staramy się dla nich przygotowywać najlepsze usługi, a z drugiej wspierać ich w rozwoju i spełnianiu biznesowych marzeń. Ich sukces to nasz sukces. Chcemy, by wiedzieli, że jesteśmy ich partnerem, na którego mogą liczyć. Dlatego platforma „To się uda!” idealnie przedstawia nasze założenia i nie jest to pomysł na kampanię, ale komunikację na dłuższy czas – mówi Ewa Kadziewicz, Dyrektor Marketingu w Europejskim Funduszu Leasingowym.

Źródło: Neon Shake Advertising

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764