logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Nowe logo Grupy Pracuj (Studio Engram)

   08.02.2017, przeczytano 3507 razy
ilustracjastrzałka

Pod koniec zeszłego roku Grupa Pracuj - właściciel portalu Pracuj.pl - zyskała nowe logo. Ma być ono punktem wyjścia do stworzenia kompleksowego systemu identyfikacji wizualnej. Nowy wizerunek stworzony przez studio Engram nawiązuje do hasła "Żyjemy technologią". Zakres prac obejmował przygotowanie koncepcji logo, a także pomoc w jej wdrożeniu i komunikowaniu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-nowe-logo-grupy-pracuj-%28studio-engram%29,31370,artykul.html

Grupa Pracuj jest wiodącym innowatorem i twórcą rozwiązań w zakresie e-rekrutacji i zarządzania e-HR. 600+ pracowników, 14 biur w Polsce i na Ukrainie, 4 wiodące marki oraz 35 tys klientów z 40 krajów.

Eksplorowanie tematu   

Na etapie projektów wstępnych zostało zrealizowanych kilkadziesiąt unikalnych koncepcji. Oczekiwania klienta zostały sprawdzone wizualnie pod wieloma kątami. Wewnętrzna selekcja przeprowadzana na podstawie przyjętych wcześniej założeń zakończyła się wyborem kilku koncepcji o największym potencjale.

Płynne przejście   

Nowe logo marki ma odzwierciedlać sukces organizacji oraz jej aktualną, silną pozycję na rynku. Jednocześnie nowe logo jest kontynuacją istniejącej tożsamości wizualnej i nawiązaniem do stosowanego w grupie stylu wizualnego.

Marka z wartościami   

Nowy znak dla marki Grupa Pracuj został oparty na idei, którą można wyrazić za pomocą słów „Żyjemy technologią”. Idea te przedstawia kluczowe wartości dla marki, jakimi są człowiek i technologia oraz sam akt łączenia tych dwóch różnorodnych światów.

Po pierwsze porządek   

Poprawne zarządzanie nowym znakiem ma zapewnić księga znaku, która była przedmiotem ścisłej współpracy.

Potencjał do budowania   

Zakres prac dotyczył kreacji nowego znaku dla Grupy. Tworzony był on jednak z myślą o przyszłościowym systemie identyfikacji. Potencjał i przykładowy sposób wykorzystywania znaku przedstawiają poniższe wizualizacje.

Jak pokazać nowy wizerunek

Współpraca z klientem nie zakończyła się wraz z dostarczeniem projektu. Wsparcie merytoryczne oraz projektowe dotyczyło również etapu prezentacji nowego wizerunku. Na jego potrzeby stworzono krótką animację oraz dedykowany landing-page www.grupapracuj.pl/nowelogo.


Zakres prac

  • logo
  • launch nowego wizerunku

Źródło: Engram

www.studioengram.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764