Marka Halina należąca do firmy Sawex Fooods przeszła gruntowną zmianę opakowań. Na sklepowych półkach ryże, kasze, płatki oraz inne produkty przyciągają wzrok klientów nowym, apetycznym designem.
Głównymi założeniami, które przyświecały redesignowi opakowań były: unowocześnienie, ocieplenie wizerunku, podkreślenie domowego charakteru marki Halina oraz wzrost jej rozpoznawalności.
Wprowadzenie kodu kolorystycznego definiującego poszczególne kategorie produktów, lifting znaku graficznego poprawiły czytelność opakowań na półce sklepowej, a cała linia zyskała na spójności i przejrzystości.
Apetyczne, kulinarne stylizacje zrealizowane zgodnie z najnowszymi trendami podkreślają domowy charakter przyrządzanych potraw oraz uwspółcześniają markę. Nowe opakowania akcentują również wysoką jakość produktów Halina.
Za redesign odpowiedzialna jest Optima Marketing Group z Krakowa.
Źródło: Optima Marketing Group