logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Optima Marketing Group dla marki Halina

  PR 28.12.2016, przeczytano 1170 razy
ilustracjastrzałka

Marka Halina należąca do firmy Sawex Fooods przeszła gruntowną zmianę opakowań. Na sklepowych półkach ryże, kasze, płatki oraz inne produkty przyciągają wzrok klientów nowym, apetycznym designem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-optima-marketing-group-dla-marki-halina,30963,artykul.html

Głównymi założeniami, które przyświecały redesignowi opakowań były:  unowocześnienie, ocieplenie  wizerunku, podkreślenie  domowego charakteru marki Halina oraz wzrost  jej rozpoznawalności.

Wprowadzenie kodu kolorystycznego definiującego poszczególne kategorie produktów, lifting znaku graficznego poprawiły czytelność opakowań na półce sklepowej,  a cała linia zyskała na spójności i przejrzystości.

Apetyczne, kulinarne stylizacje  zrealizowane zgodnie z najnowszymi trendami  podkreślają domowy charakter przyrządzanych potraw oraz uwspółcześniają markę. Nowe opakowania akcentują również  wysoką jakość produktów Halina.

Za redesign odpowiedzialna jest Optima Marketing Group z Krakowa.

Źródło: Optima Marketing Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764