logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Rebranding „Końca Smyczy” od Studio Brandglow

  PR 08.04.2019, przeczytano 296 razy
ilustracja

"Koniec Smyczy" to profesjonalne szkolenia dla psów. Niezależnie czy Wasz pupil ma reagować na podstawowe komendy czy potrzebujecie "zadaniowca". Wiek Waszego przyjaciela tu też nie gra roli, gdyż pod okiem doskonałego trenera, nabierze ogłady i będzie chętnie wykonywał polecenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rebranding-_konca-smyczy_-od-studio-brandglow,382019,artykul.html

Wizerunkowo, rebranding zaczęliśmy od zmiany logo. W sygnecie postawiliśmy na zadowolonego, siedzącego psa. Jego kształt wynika z dwóch liter: "K" - od nazwy oraz "R" - od nazwy gminy, gdzie odbywają się zajęcia - Rokietnica.

ilustracjastrzałka

Opracowując nowy wizerunek dla marki "Koniec Smyczy" w Studio BRANDGLOW, zdecydowaliśmy się na komunikowanie pozytywnych emocji. Pomimo, że sam proces szkolenia często bywa trudny, to końcowym efektem powinna być radość z osiągniętego celu. Ponadto nazwa, którą można interpretować na dwa sposoby: jako psa, który jest właśnie na końcu smyczy oraz braku potrzeby jej stosowania, to właśnie drugie skojarzenie może być bardzo pozytywnie dla obu zaangażowanych stron czyli pupila i jego właściciela.

ilustracjastrzałka

Sygnet - pies, jest w naturalny sposób wykorzystywany w ramach powstałego "key-visuala" jako "brand hero" marki. Obrazuje poszczególne zajęcia, z których może skorzystać każdy w ramach oferty "Końca Smyczy".

ilustracjastrzałka

Key visual bazuje na torze z przeszkodami. Mamy tu elementy obiedience, agility oraz podstawowych komend, które finalne doprowadzają do pozytywnego zmęczenia naszego pupila.

ilustracjastrzałka

Kolejne elementy w ramach wdrażanego rebrandingu obejmują inne kanały komunikacji marki w tym również media cyfrowe (m.in. stronę www).

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Źródło: Brandglow

www.brandglow.pl


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: Brandglow

(Brandglow )

Brandglow o sobie:

Jesteśmy studiem brandingowym.

Analiza marki, strategia, identyfikacja wizualna firmy, projektowanie logo, projektowanie materiałów drukowanych, zgodnych z koncepcją wizerunkową firmy, dostarczanie aplikacji multimedialnych czy tworzenie stron internetowych to nasza domena.

Elastycznie dobieramy i projektujemy narzędzia do sytuacji rynkowej tak, aby wspomagać Państwa w działaniach marketingowych i by te odnosiły zamierzony skutek, a Wasza marka była dobrze postrzegana i rozpoznawalna.

Skupiamy uwagę na Państwa marce.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Imagine Nation - Partner CxO Summit & Gala Partner Awards 2019
15 kwietnia br. w Hotelu Double Tree by Hilton w Łodzi, odbyła się konferencja oraz gala wręczenia nagród Partner CxO Summit & Partner Awards 2019. Wśród uczestników znaleźli się klienci i partnerzy oraz przedstawiciele firm należących do rodziny Dell Technologies. Za kompleksową realizację wszystkich działań trzeci rok z rzędu odpowiadała agencja Imagine Nation.
Mikrofony Saramonic w ofercie Foxfoto
W ofercie Foxfoto pojawiły się mikrofony dedykowane do smartfonów i tabletów z dwoma różnymi złączami: Saramonic SmartMic+ UC - z wejściem USB-C i Saramonic SmartMic+ Di z wejściem Lightning oraz teleskopowa tyczka przeznaczona dla mikrofonów typu shotgun Saramonic Magic BoomPole.
Portal Alior Banku Zafirmowani.pl najciekawszą bankową innowacją
Alior Bank zwyciężył w konkursie Liderów Świata Bankowości i Ubezpieczeń. Został doceniony za portal Zafirmowani.pl – nowatorski serwis internetowy skierowany do mikro i małych przedsiębiorstw. Portal zajął pierwsze miejsce w tegorocznej edycji konkursu w kategorii Najciekawsza innowacja dla banku. W imieniu Alior Banku nagrodę odebrał Maciej Surdyk, wiceprezes...
Krzysztof Iwański: Plakat dla Festiwalu Łódź Czterech Kultur 2019
Neon i bawełna,  kontrasty i faktury, wszystko to składające się na kulturową mozaikę współczesnego miasta – jest już plakat tegorocznej edycji Festiwalu Łódź Czterech Kultur. Zaprojektował go Krzysztof Iwański, uznany artysta wizualny, eksperymentujący z typografią, specjalizujący się w plakacie. Sam festiwal odbędzie się we wrześniu pod hasłem Współistnienie.
Niezwykła kampania autorstwa Grey Group
Krajowa Izba Kominiarzy i przedstawiciele trzech religii - PRAWOSŁAWNEJ, KATOLICKIEJ i MUZUŁMAŃSKIEJ biorą udział w kampanii edukacyjnej  mającej na celu zmianę zachowania ludzi, tak by uchronić ich przed zatruciem tlenkiem węgla.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764