logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Space branding przestrzeni biurowej. Advertis dla FreeBox

  PR 24.08.2017, przeczytano 1434 razy

Space branding biura ma na celu zobrazowanie charakteru marki przy wykorzystaniu przestrzeni. Przykład realizacji Advertis dla firmy FreeBox pokazuje, że nie zawsze trzeba decydować się na radykalną zmianę. Wystarczy klika prostych rozwiązań, aby nadać osobowość typowej przestrzeni biurowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-space-branding-przestrzeni-biurowej.-advertis-dla-freebox,33506,artykul.html

Strefą, w której nośniki identyfikacji wizualnej powinny być szczególnie wyeksponowane jest recepcja. Wyraźne logo firmy umieszczone zostało na odpowiedniej wysokości w stosunku do drzwi wejściowych oraz lady recepcyjnej. Ostatnia litera logotypu, która przyjmuje jednocześnie funkcję sygnetu i może występować niezależnie, jest motywem przewodnim systemu identyfikacji wizualnej. Dlatego w strefie recepcyjnej obie wersje zostały umieszczone obok siebie. Wystarczy jedno spojrzenie i każdy odwiedzający firmę klient będzie wiedział z czym ma do czynienia napotykając symboliczną literę „X” w kolejnych przestrzeniach biura. Wszystkie nośniki komunikacji wizualnej utrzymane zostały w kolorystyce loga – czerni, bieli i limonkowej zieleni.

Myśląc o space brandingu biur nie powinniśmy skupiać się jedynie na ekspozycji logotypu. Ważne, aby w kreatywny sposób budować głębszy przekaz – za pomocą symboli, graficznych sugestii zobrazować działalność firmy
– mówi Monika Gardasiewicz, Art Director Advertis. Firma FreeBox zajmuje się produkcją zabudowy modułowej i kontenerowej, w tym sezonowych barów. Mając do dyspozycji logo firmy oraz pustą ścianę postawiliśmy na zabawę z formą i stworzyliśmy fototapetę z patternem, czyli motywem bardzo obecnie modnym w infografice.

Skoro zadbaliśmy już o właściwą ekspozycję logotypu i przekazaliśmy w warstwie wizualnej dziedzinę działalności firmy, warto pomyśleć o detalach, które pokażą osobowość marki – wartości, podejście do biznesu. Sezonowe realizacje firmy FreeBox kojarzą się z czasem wakacji, ferii, zabawy i wypoczynku. Stąd pomysł na wprowadzenie okładzin o fakturze naturalnego drewna oraz fototapety przedstawiającej plażowy krajobraz. Logo umieszczone na ścianie, niczym neon zostało podświetlone światłem LED, dzięki czemu prezentuje się stylowo i nowocześnie, a równocześnie jest nawiązaniem do outdoorowej działalności firmy.

Oczywiście projektując rozwiązania dla biur nie można zapominać  o najważniejszej kwestii – komforcie pracowników. Odpowiednio dobrane meble, magnetyczne tablice ze szkła suchościeralnego czy elementy ozdobne – takie jak plakaty – sprawiają, że biuro jest przyjazną przestrzenią, która wspiera kreatywność zespołu – podkreśla  Monika Gardasiewicz.

Siedziba FreeBox mieści się przy ul. Bagno 2 w Warszawie. Realizacja Adveris obejmująca projekt i wykonanie trwała miesiąc.

Źródło: Advertis

Galeria: Space branding przestrzeni biurowej: Advertis dla FreeBox

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764