logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Szeryf i Hipis na nowych etykietach piwa z Gościszewa

  PR 21.08.2017, przeczytano 1329 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Ostecx Créative zaprojektowała etykiety dla dwóch nowych piw z Browaru Gościszewo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-szeryf-i-hipis-na-nowych-etykietach-piwa-z-gosciszewa,33462,artykul.html

India Pale Ale „Szeryf” oraz Summer Ale „Hipis” poszerzają ofertę browaru o nowofalowe style piwa. Pierwsza z propozycji to klasyka wśród piw rzemieślniczych – przyjemnie goryczkowe i aromatyczne IPA o bursztynowej barwie. Druga z nowości to lekkie American Pale Ale o niskiej zawartości alkoholu oraz delikatnej goryczce.

Etykiety zaprojektowane przez Ostecx Créative i ilustrowane przez Marię Mileńko uzupełniają linię produktową browaru z wizerunkami różnych postaci zdobiącymi butelki gościszewskich piw, dołączając tym samym do: Rycerza, Rybaka, Surfera, Komtura, Sołtysa, Drwala i piwa Darz Bór.

Źródło: Ostecx Créative

Dodatkowe informacje:

Ostecx Créative to agencja z największym piwnym portfolio w Polsce. Za swoje opakowania otrzymała najważniejsze nagrody branżowe – KTR, Kreatura, Must Have Łódź Design Festiwal, Art of Packaging. Na co dzień pracuje zarówno dla browarów rzemieślniczych, regionalnych, jak i branżowych potentatów oraz zajmuje się obsługą reklamową Banku Zachodniego WBK.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
Lech przedłuża umowę z agencją Cut The Mustard
Marka Lech przedłuża umowę i kontynuuje współpracę z agencją kreatywną Cut The Mustard. To już siódmy rok współpracy Agencji z Kompanią Piwowarską. Działania Cut The Mustard koncentrować się będą wokół niedawno wprowadzonej platformy komunikacyjnej marki. 
Autobus Popeyes wozi fanów na kurczaki
W minioną niedzielę, 21 kwietnia kilkudziesięciu fanów kurczaków w luizjańskim stylu odbyło niezwykłą kulinarną podróż. Autobusem Popeyes przejechali ponad 700 kilometrów, by skosztować słynnych dań sieci. To efekt nietypowej akcji, którą marka zorganizowała dla swoich najaktywniejszych fanów. Spośród wszystkich komentarzy na swoich social mediach Popeyes wyłonił 4...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764