logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portrety Andrzeja Wieteszki na ekranach smart citylight Warexpo

  PR 12.08.2020, przeczytano 1016 razy
ilustracjastrzałka

Irena Sendlerowa, Cywia Lubetkin, Maria Skłodowska-Curie oraz Stanisław Moniuszko, Fryderyk Chopin, to niektóre z osób sportretowanych przez znakomitego projektanta graficznego Andrzeja Wieteszkę. Wystawa plakatów jest eksponowana na sieci nośników smart citylight zlokalizowanych na Krakowskim Przedmieściu i należących do spółki Warexpo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portrety-andrzeja-wieteszki-na-ekranach-smart-citylight-warexpo,388079,artykul.html

Kilkanaście plakatów - portretów ludzi sztuki, nauki, społeczników i aktywistów, narysowanych charakterystyczną kreską Andrzeja Wieteszki, tworzy atrakcyjną zewnętrzną galerię sztuki. Znakomity cykl portretów osób związanych z Warszawą jest inauguracją współpracy Warexpo z projektantami, ilustratorami, fotografami, których prace w najbliższych miesiącach będą eksponowane na najnowszych nośnikach digital signage należących do spółki Warexpo. Prestiżowa lokalizacja - Trakt Królewski i sąsiedztwo tak ważnych instytucji jak Uniwersytet Warszawski, Akademia Sztuk Pięknych, Polska Akademia Nauk sprawiają, że jest to wyjątkowa przestrzeń służąca do komunikacji z mieszkańcami i mieszkankami. Jednocześnie to wyjątkowe miejsce na przedsięwzięcia artystyczne.

ilustracjastrzałka

75 calowe nośniki digital signage zlokalizowane w samym centrum reprezentacyjnej części Warszawy, na Krakowskim Przedmieściu, są początkiem sieci smart citylight tworzonej przez spółkę Warexpo. Dzięki elastycznej technologii ekrany umożliwiają przekazywanie komunikatów w czasie rzeczywistym. Eksponują również informacje ważne dla użytkowników przestrzeni publicznej – godzinę, datę, temperaturę, aktualny stan jakości powietrza.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Źródło: Warexpo sp. z o.o.

www.warexpo.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764