logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

POS & Display - sektor targowy Remadays Warsaw

   05.07.2018, przeczytano 518 razy
ilustracjastrzałka

Targi RemaDays Warsaw są doskonałą okazją do zapoznania się z szeroko pojętą reklamą oraz drukiem. Nieustanny rozwój imprezy spowodował także rozwój poszczególnych sektorów prezentowanych podczas nich. Jednym z takich sektorów jest POS&Display. Liczba 116 wystawców, dedykowany konkurs POS of the Year oraz duże zainteresowanie podczas poprzedniej edycji świadczą o ogromnym znaczeniu tego segmentu na targach RemaDays Warsaw.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pos-and-display---sektor-targowy-remadays-warsaw,37155,artykul.html

Sektor POS & Display to idealne miejsce dla firm specjalizujących się w reklamie wewnętrznej i zewnętrznej do zaprezentowania swojej oferty. W tym sektorze dostępna jest bogata oferta materiałów POS, standów, systemów wystawienniczych, ekspozytur, stojaków i shelfinerów. Reasumując, wszystkie elementy, dzięki którym firma wyróżni się spośród innych, zaintryguje i zwróci uwagę potencjalnych klientów obecne są właśnie tutaj.

POS & Display to idealne miejsce dla: dostawców z kategorii POS, POP & display, oferujących systemy wystawiennicze, totemy, ścianki, gabloty reklamowe, standy, lady recepcyjne, trybunki ekspozycyjne, roll-upy, bannery itp.

Jubileuszowa 15 edycja targów RemaDays Warsaw odbędzie się w dniach od 13 do 15 lutego 2019 roku. Targi objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: GJC Inter Media

www.remadays.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rusza nowy cykl szkoleń online i warsztatów z drukowania 3D oraz pokrewnych technologii. CadXpert – wiodący dystrybutor drukarek 3D i skanerów 3D – przygotował serię bezpłatnych szkoleń online oraz szkoleń stacjonarnych, które mają przybliżyć technologie przyrostowe, urządzenia i materiały do druku 3D, a także ich zastosowania. Udział we...
Kampania Nałęczowianki z odświeżonym wizerunkiem
Nowoczesność zakorzeniona w tradycji – oto nowy, odświeżony wizerunek wody mineralnej Nałęczowianka. Rebrandingowi towarzyszy ogólnopolska kampania reklamowa.
PSPR wybrało nowe władze
Członkowie Polskiego Stowarzyszenie Public Relations na walnym zebraniu członków 8 lutego 2019 roku w Katowicach wybrali nowy zarząd i radę nadzorczą. Na czele PSPR stanęła Luiza Jurgiel-Żyła, wiceprezesami zostali Emilia Zakrzewska i Bartosz Milczarczyk. W zarządzie znaleźli się także Agnieszka Bednarczyk i Cyprian Maciejewski.
Badanie: Sport potrzebuje sponsorów
Ponad połowa Polaków lepiej ocenia firmy angażujące się w sponsoring sportu i kultury od tych, które się nie angażują. W ciągu ostatnich 10 lat wzrósł odsetek osób, które uważają, że sponsoring jest potrzebny w sporcie, zmalał zaś odsetek tych, którzy są zdania, że kultura potrzebuje sponsorów. Co piąty Polak przyznaje, że...
Ruszyła zimowa kampania reklamowa Frosty
FRoSTA wystartowała z nową kampanią, która potrwa do końca marca. Spoty, będące nową odsłoną kampanii „Mówimy jak jest”, emitowane są w stacjach telewizyjnych i radiowych. Podkreślają zalety produktów FRoSTY – brak dodatków do żywności oraz ich wysoką jakość. W kreacjach zobaczymy Mexican Chicken – kurczak z ryżem po...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764