logo
WIADOMOŚCI

POS & Display - sektor targowy Remadays Warsaw

Mateusz Zawiślak   05.07.2018, przeczytano 411 razy
ilustracjastrzałka

Targi RemaDays Warsaw są doskonałą okazją do zapoznania się z szeroko pojętą reklamą oraz drukiem. Nieustanny rozwój imprezy spowodował także rozwój poszczególnych sektorów prezentowanych podczas nich. Jednym z takich sektorów jest POS&Display. Liczba 116 wystawców, dedykowany konkurs POS of the Year oraz duże zainteresowanie podczas poprzedniej edycji świadczą o ogromnym znaczeniu tego segmentu na targach RemaDays Warsaw.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pos-and-display---sektor-targowy-remadays-warsaw,37155,artykul.html

Sektor POS & Display to idealne miejsce dla firm specjalizujących się w reklamie wewnętrznej i zewnętrznej do zaprezentowania swojej oferty. W tym sektorze dostępna jest bogata oferta materiałów POS, standów, systemów wystawienniczych, ekspozytur, stojaków i shelfinerów. Reasumując, wszystkie elementy, dzięki którym firma wyróżni się spośród innych, zaintryguje i zwróci uwagę potencjalnych klientów obecne są właśnie tutaj.

POS & Display to idealne miejsce dla: dostawców z kategorii POS, POP & display, oferujących systemy wystawiennicze, totemy, ścianki, gabloty reklamowe, standy, lady recepcyjne, trybunki ekspozycyjne, roll-upy, bannery itp.

Jubileuszowa 15 edycja targów RemaDays Warsaw odbędzie się w dniach od 13 do 15 lutego 2019 roku. Targi objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: GJC Inter Media

www.remadays.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Kolejny startup inwestuje w ploter Mutoh Valuejet 1624 X
Druk Komplex to firma z Kościana w fazie startupu. Po analizie dostępnych na rynku technologii druku wielkoformatowego, wybór padł na technologię żywiczną i ploter Mutoh ValueJet 1624 X.
Zintegrowana kampania suszarki Infinity marki Vileda
Marka Vileda, oferująca produkty w kategorii suszarek na pranie inwestuje w jej rozwój – właśnie rozpoczęła dużą, zintegrowaną kampanię 360. To pierwsza w Polsce kampania marketingowa asortymentu suszarek. Vileda promuje kategorię jednym ze swoich topowych produktów – suszarką Infinity.
Złota Loteria Frosty ze wsparciem reklamowym
Ile waży sztabka złota? Okazję do tego, aby sprawdzić to osobiście daje FRoSTA. Nie tylko złoto, ale wiele innych nagród pieniężnych czeka na uczestników jesiennej loterii firmy.
Agencja Clue PR członkiem IAB Polska
We wrześniu br. agencja Clue PR, działająca w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i specjalizująca się w komunikacji nowych technologii została przyjęta do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.
Prime Time PR z nowym Social Media Specialist
Wraz z początkiem września do zespołu agencji Prime Time PR dołączyła Paulina Kołodziej.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone