logo
WIADOMOŚCI

POS & Display - sektor targowy Remadays Warsaw

Mateusz Zawiślak   05.07.2018, przeczytano 286 razy
ilustracjastrzałka

Targi RemaDays Warsaw są doskonałą okazją do zapoznania się z szeroko pojętą reklamą oraz drukiem. Nieustanny rozwój imprezy spowodował także rozwój poszczególnych sektorów prezentowanych podczas nich. Jednym z takich sektorów jest POS&Display. Liczba 116 wystawców, dedykowany konkurs POS of the Year oraz duże zainteresowanie podczas poprzedniej edycji świadczą o ogromnym znaczeniu tego segmentu na targach RemaDays Warsaw.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pos-and-display---sektor-targowy-remadays-warsaw,37155,artykul.html

Sektor POS & Display to idealne miejsce dla firm specjalizujących się w reklamie wewnętrznej i zewnętrznej do zaprezentowania swojej oferty. W tym sektorze dostępna jest bogata oferta materiałów POS, standów, systemów wystawienniczych, ekspozytur, stojaków i shelfinerów. Reasumując, wszystkie elementy, dzięki którym firma wyróżni się spośród innych, zaintryguje i zwróci uwagę potencjalnych klientów obecne są właśnie tutaj.

POS & Display to idealne miejsce dla: dostawców z kategorii POS, POP & display, oferujących systemy wystawiennicze, totemy, ścianki, gabloty reklamowe, standy, lady recepcyjne, trybunki ekspozycyjne, roll-upy, bannery itp.

Jubileuszowa 15 edycja targów RemaDays Warsaw odbędzie się w dniach od 13 do 15 lutego 2019 roku. Targi objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: GJC Inter Media

www.remadays.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Integart: 200 osobowe przedsiębiorstwo gotowe na kolejne wyzwania
Dekadę istnienia technologii HP Latex na rynku Integart chce w szczególny sposób podkreślić a na kolejne lata planuje wprowadzić nowe programy i być jeszcze bliżej swoich Klientów. Mamy świadomość, że dobra technologia to nie wszystko. Dobra technologia wymaga równie dobrego procesu wsparcia posprzedażowego oraz serwisu czyli zaplecza,...
Just Run App i Spicy Mobile: 400 tysięcy pobrań aplikacji w 6 miesięcy
Just Run App – nowy podmiot należący do agencji marketingu mobilnego Spicy Mobile, skierowany do szybko rozwijającej się branży m-commerce – pomaga firmom w pozyskaniu efektywnej instalacji aplikacji w modelu CPD (Cost Per Download). W ciągu pierwszego półrocza zrealizowano kampanie skutkujące 400 tysiącami pobrań aplikacji.
Kampania Sharp w sieci przychodni Lux-Med i Medicover
W lipcu w prywatnych przychodniach medycznych grupy Lux-Med oraz grupy Medicover rozpoczęła się kampania edukacyjna marki Sharp. Misją projektu jest edukacja Polaków z zakresu wpływu urządzeń gospodarstwa domowego na ich zdrowie i bezpieczeństwo.
„4Aktywni” - kampania contentowo-edukacyjna marki 4Flex
Nowa kampania contentowo-edukacyjna marki 4flex, realizowana pod hasłem „4aktywni”, wystartowała w połowie marca. Akcja to przedsięwzięcie edukacyjne, którego zadaniem jest zwrócenie uwagi na konieczność systematycznego uzupełniania kolagenu, który zanika w naszym organizmie po 30 roku życia. Kampania szczególny nacisk kładzie...
Summer Digital Signage: Konferencja pod patronatem Signs.pl
Zewnętrzna reklama cyfrowa to jedna z najskuteczniejszych form dotarcia do osób prowadzących aktywny tryb życia. Digital OOH z roku na rok rozwija się coraz bardziej i coraz szybciej, jednak co czeka ją w przyszłości? Jakie są możliwości Digital Signage oraz najnowsze technologie? O tym i wiele więcej podczas konferencji organizowanej w Warszawie przez firmę Floweffect.
 
czwartek 19.07.2018, 164 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone