logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

POS i Materiały reklamowe z tektury: Przykłady

  PR 01.01.2018, przeczytano 3643 razy
ilustracjastrzałka
Z tektury na pieluszki dla dzieci - pudełko dla sieci Biedronka

Reklama to temat obecny w każdej dziedzinie handlu. Jak się okazuje, również materiały reklamowe z tektury można spotkać właściwie na każdym kroku. A oto kilka przykładów, które mogą zaskoczyć.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pos-i-materialy-reklamowe-z-tektury%3A-przyklady,34980,artykul.html

POS na kołpaki samochodowe

Materiały reklamowe z tektury stworzone zostały z myślą o zmianie prezentowania kołpaków samochodowych w przestrzeni sklepowej. Dotychczas produkty te były sprzedawane poprzez wystawienie ich na półkę lub w kartonach zbiorczych, co nie pozwalało na pełną prezentację i ograniczało liczbę kupujących.

Dlatego powstał Octagon – stand w przekroju zbliżony do koła, z zamkami na dnie, eliminującymi użycie taśmy klejącej. Wieko zostało zamienione z opakowania ręcznie składanego na automatyczne. Pozwoliło to wszystko na przyśpieszenie pracy całej linii produkcyjnej. Prezentowany projekt może być funkcjonalnym, a zarazem ciekawym i przyciągającym wzrok sposobem promocji danego produktu. Całość wykonana z tektury falistej, z tzw. fali B. Opakowanie jest dwuczęściowe, składane ręcznie.

ilustracjastrzałka

Z tektury na pieluszki dla dzieci

Pudełko zaprojektowane zgodnie ze standardami sieci Biedronka (front w kształcie poziomej belki) może być po użyciu uformowane w domek dla dzieci. Jest to możliwe, dzięki konstrukcji dna pozwalającej na formowanie dachu oraz systemowi zamków. Specjalne wycięcia tworzą okna dachowe, dwuskrzydłowe drzwi, a nawet okna w kształcie koła.

Atrakcyjna konstrukcja opakowania spełnia wymagania funkcjonalności pudełka z produktem zarówno w transporcie, jak i na półce sklepowej. Okno ekspozycyjne zapewnia łatwy dostęp do produktu, a uchwyty na ręce po bokach opakowania ułatwiają wstawienie pudełka na półkę. Perforacja na tylnej ściance wokół taśmy klejącej ułatwia utylizację po użyciu. Ponadto dzięki innowacyjnej konstrukcji opakowanie może być wykonane bardzo szybko – w prostej linii produkcyjnej (druk, ploter tnący). Takie materiały reklamowe z tektury, potocznie – z kartonu nadają się do powtórnego recyklingu.

Display dwupoziomowy na baterie w blistrach

Prostota konstrukcji tego przykładu na materiały reklamowe z tektury polega na wykorzystaniu ręcznie formowanej tacy ekspozycyjnej z wewnętrzną półką, eksponującą górny poziom opakowań jednostkowych i ułatwiającą do nich dostęp. Na dolnym poziomie trzy tacki z wycięciami utrzymują blistry w odpowiedniej pozycji. Dodatkowo są one podniesione na podeście, aby front tylko minimalnie chronił przed wypadaniem i jednocześnie dobrze eksponował produkt. Górna półka, wyposażona w inserty, utrzymuje produkt w pozycji pionowej, a jej fronty są doskonałym obszarem do komunikacji z konsumentem. Wyjątkowe połączenie dwóch poziomów produktów umożliwia wyeksponowanie bardzo szerokiego asortymentu w jednym opakowaniu.

ilustracjastrzałka

2 w 1 czyli display w opakowaniu zbiorczym

Dobrze zaprojektowane materiały reklamowe z tektury takie jak opakowania zbiorcze, pozwalają skutecznie konkurować z innymi elementami marketingu-mix i powinny być do nich komplementarne.

ilustracjastrzałka

Opakowanie musi przetrwać w transporcie, następnie zostać sprawnie złożone i ustawione na półce. Dobrym przykładem są opakowania – displaye na cydr dla Kompanii Piwowarskiej. Dzięki odpowiedniej konstrukcji świetnie się prezentują. Aspekt ekologiczny też jest widoczny – pudełko z tektury, ilość materiału ograniczona do minimum, grafika imitująca drewno.

Tego typu materiały reklamowe z tektury, jak również dyspensery, czy  np. tacki, często zmniejszają koszt i czas rozmieszczenia produktów w miejscu sprzedaży, a jednocześnie porządkują i podkreślają walory produktów tworząc przy tym efektowny display.


Pokażemy wam też, jak wyglądają displaye i standy wykonane z innych materiałów niż tektura. Nie przegapcie!

Źródło: POSperita

posperita.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

In-house printing: Canon robi przegląd zalet
W dzisiejszym zdigitalizowanym świecie angażowanie klienta okazuje się coraz trudniejsze. Dlatego, szukając sposobów na przyciągnięcie jego uwagi warto przyjrzeć się zaletom spersonalizowanych materiałów drukowanych. Można je dzisiaj tworzyć samodzielnie wewnątrz organizacji, a ułatwiają to rozwiązania przeznaczone dla druku na potrzeby własne (in-house). Inwestycja we...
Do 2026 r. wyszukiwarkom ma ubyć 1/4 użytkowników
Do 2026 roku wyszukiwarkom internetowym ma ubyć aż 25 proc. użytkowników – wynika z najnowszego raportu analityków Gartnera. Przestaniemy wyszukiwać w tradycyjny sposób? Nie, ale na pewno to AI i nasze z nią rozmowy będą czymś na porządku dziennym. Co to oznacza dla właścicieli sklepów internetowych, którzy w swoich działaniach wykorzystują...
Dźwięk w cyberprzestrzeni: Audio marketing w świecie online
W dobie niezwykle szybkiego rozwoju rynku e-commerce i digitalizacji kanałów sprzedaży, kształtowanie wizerunku marki online staje się równie kluczowe, co tradycyjne strategie marketingowe. W tej cyfrowej erze, gdzie klienci są nieustannie bombardowani informacjami, warto zwrócić uwagę na potężne narzędzie - dźwięk.
Pierwszy sklep formatu „Nike Rise
20 lutego br. w Centrum Handlowym Bonarka otwarto pierwszy salon "Nike Rise" w Polsce. Dwupoziomowy sklep o powierzchni 1000 mkw. w swoim założeniu łączy bogaty świat sportu i jego różnorodnych dyscyplin z innowacyjnymi, cyfrowymi doświadczeniami i usługami.
Polski projekt miejskich mebli dla fińskiego miasteczka
Zimą pogoda nie zachęca do spędzania czasu na świeżym powietrzu? My uważamy inaczej i razem z Parkly stworzyliśmy „zimoodporny” zestaw mebli miejskich dla Keravy – fińskiego miasteczka nieopodal Helsinek. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764