logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

POS i Materiały reklamowe z tektury: Przykłady

  PR 01.01.2018, przeczytano 3742 razy
ilustracjastrzałka
Z tektury na pieluszki dla dzieci - pudełko dla sieci Biedronka

Reklama to temat obecny w każdej dziedzinie handlu. Jak się okazuje, również materiały reklamowe z tektury można spotkać właściwie na każdym kroku. A oto kilka przykładów, które mogą zaskoczyć.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pos-i-materialy-reklamowe-z-tektury%3A-przyklady,34980,artykul.html

POS na kołpaki samochodowe

Materiały reklamowe z tektury stworzone zostały z myślą o zmianie prezentowania kołpaków samochodowych w przestrzeni sklepowej. Dotychczas produkty te były sprzedawane poprzez wystawienie ich na półkę lub w kartonach zbiorczych, co nie pozwalało na pełną prezentację i ograniczało liczbę kupujących.

Dlatego powstał Octagon – stand w przekroju zbliżony do koła, z zamkami na dnie, eliminującymi użycie taśmy klejącej. Wieko zostało zamienione z opakowania ręcznie składanego na automatyczne. Pozwoliło to wszystko na przyśpieszenie pracy całej linii produkcyjnej. Prezentowany projekt może być funkcjonalnym, a zarazem ciekawym i przyciągającym wzrok sposobem promocji danego produktu. Całość wykonana z tektury falistej, z tzw. fali B. Opakowanie jest dwuczęściowe, składane ręcznie.

ilustracjastrzałka

Z tektury na pieluszki dla dzieci

Pudełko zaprojektowane zgodnie ze standardami sieci Biedronka (front w kształcie poziomej belki) może być po użyciu uformowane w domek dla dzieci. Jest to możliwe, dzięki konstrukcji dna pozwalającej na formowanie dachu oraz systemowi zamków. Specjalne wycięcia tworzą okna dachowe, dwuskrzydłowe drzwi, a nawet okna w kształcie koła.

Atrakcyjna konstrukcja opakowania spełnia wymagania funkcjonalności pudełka z produktem zarówno w transporcie, jak i na półce sklepowej. Okno ekspozycyjne zapewnia łatwy dostęp do produktu, a uchwyty na ręce po bokach opakowania ułatwiają wstawienie pudełka na półkę. Perforacja na tylnej ściance wokół taśmy klejącej ułatwia utylizację po użyciu. Ponadto dzięki innowacyjnej konstrukcji opakowanie może być wykonane bardzo szybko – w prostej linii produkcyjnej (druk, ploter tnący). Takie materiały reklamowe z tektury, potocznie – z kartonu nadają się do powtórnego recyklingu.

Display dwupoziomowy na baterie w blistrach

Prostota konstrukcji tego przykładu na materiały reklamowe z tektury polega na wykorzystaniu ręcznie formowanej tacy ekspozycyjnej z wewnętrzną półką, eksponującą górny poziom opakowań jednostkowych i ułatwiającą do nich dostęp. Na dolnym poziomie trzy tacki z wycięciami utrzymują blistry w odpowiedniej pozycji. Dodatkowo są one podniesione na podeście, aby front tylko minimalnie chronił przed wypadaniem i jednocześnie dobrze eksponował produkt. Górna półka, wyposażona w inserty, utrzymuje produkt w pozycji pionowej, a jej fronty są doskonałym obszarem do komunikacji z konsumentem. Wyjątkowe połączenie dwóch poziomów produktów umożliwia wyeksponowanie bardzo szerokiego asortymentu w jednym opakowaniu.

ilustracjastrzałka

2 w 1 czyli display w opakowaniu zbiorczym

Dobrze zaprojektowane materiały reklamowe z tektury takie jak opakowania zbiorcze, pozwalają skutecznie konkurować z innymi elementami marketingu-mix i powinny być do nich komplementarne.

ilustracjastrzałka

Opakowanie musi przetrwać w transporcie, następnie zostać sprawnie złożone i ustawione na półce. Dobrym przykładem są opakowania – displaye na cydr dla Kompanii Piwowarskiej. Dzięki odpowiedniej konstrukcji świetnie się prezentują. Aspekt ekologiczny też jest widoczny – pudełko z tektury, ilość materiału ograniczona do minimum, grafika imitująca drewno.

Tego typu materiały reklamowe z tektury, jak również dyspensery, czy  np. tacki, często zmniejszają koszt i czas rozmieszczenia produktów w miejscu sprzedaży, a jednocześnie porządkują i podkreślają walory produktów tworząc przy tym efektowny display.


Pokażemy wam też, jak wyglądają displaye i standy wykonane z innych materiałów niż tektura. Nie przegapcie!

Źródło: POSperita

posperita.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Tetrachromatyzm - fenomenalna wrażliwość na kolor
Tetrachromatyzm to rzadki fenomen związany z percepcją kolorów częściej występujący u kobiet. Takie osoby potrafią wyłapać setki milionów odcieni więcej niż przeciętna osoba.
Prawna ochrona marki osobistej. Prawo do firmy a znak towarowy
Gdyby istniał skuteczny sposób prawny na zatrzymanie raz zbudowanego zaufania to byłaby to z pewnością najchętniej realizowana usługa prawna. Niestety, w tym zakresie prawo nie jest idealne. Co nie oznacza, że nie oferuje ono żadnych sposobów ochrony marki osobistej. Dzisiaj przedstawię Ci dwa sposoby ochrony marki osobistej, które warto znać: prawo do firmy oraz znak...
Plan marketingowy miasta i zrównoważone planowanie rozwoju
Strategiczny plan marketingowy, uważany za ważne narzędzie zarządzania w organizacji, wykorzystywany jest także przez miasta w Polsce jako jeden z głównych aspektów wsparcia w podejmowaniu decyzji i osiąganiu wyznaczonych celów. Zrównoważony rozwój to jeden z wiodących trendów w obecnych czasach. Właściwy do wprowadzania zmian i podążania za innowacjami. Określa wiele...
Biuro Bayer zainspirowane Oliwą spod kreski Design Anatomy
Biuro jednego z najstarszych rezydentów Olivia Centre przeszło metamorfozę. Dostosowane do najnowszych trendów biuro grupy Bayer powstało w duchu less waste, a opiera się na nowej strategii przestrzeni pracy, obowiązującej w całej grupie. Za projekt odpowiada pracownia Design Anatomy, której portfolio obejmuje ponad 200 tys. m.kw. zaprojektowanych i wykończonych...
Anglicy na wojnie z fast foodami. Zakaz reklamowania na billboardach?
Otyłość jest problemem dla coraz większej liczby nastolatków. To głównie przez wzgląd na nich lokalni politycy w Anglii zakazują reklamowania produktów wysokoprzetworzonych na billboardach. Ogólnokrajowych czy ogólnoeuropejskich zasad regulujących tę kwestię nie należy się spodziewać, ale eksperci podkreślają, że ten sam nośnik można wykorzystać do kampanii...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764