logo
WIADOMOŚCI

POS Stars 2013 podczas Festiwalu Marketingu i Druku

redakcja   15.07.2013, przeczytano 1101 razy
ilustracjastrzałka
POS Stars 2013 podczas Festiwalu Marketingu i Druku

Podczas Festiwalu Marketingu i Druku, 11 i 12 września w Warszawie, odbędzie się piąta już  edycja Konkursu POS STARS. Wszystkie zgłoszone display’e będzie można podziwiać w czasie dwóch dni imprezy targowej w Warszawskim Centrum Wystawienniczym EXPO XXI. Ogłoszenie zwycięzców tegorocznej edycji Konkursu POS STARS oraz uroczyste wręczenie statuetek odbędzie się podczas wieczornej gali wystawców, organizowanej przez OOH magazine.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pos-stars-2013-podczas-festiwalu-marketingu-i-druku,19267,artykul.html

Display'e można zgłaszać w 11 kategoriach tematycznych: napoje & żywność, alkohol & tytoń, kosmetyka, elektronika, finanse, motoryzacja, Digital POS, design roku, display'e kartonowe, display'e naladowe oraz przemysł.
 
Spośród zgłoszonych projektów profesjonalne jury wybierze TOP display'e, które otrzymują główną nagrodę. Organizator, OOH magazine, przyzna 11 głównych nagród oraz jedno prestiżowe wyróżnienie jakim jest Grand Prix.
 
Dispaly’e zgłaszać mogą producenci materiałów POS, agencje reklamowe, drukarnie wielkoformatowe, agencje PR oraz klienci końcowi.

Festiwal objęty jest patronatem medialnym Signs.pl.

Aktualizacja (24.07.2013):
Jak nas informuje organizator, termin Festiwalu został przesunięty na 9-10 września 2013 r.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl/posstars

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Zjazd Reklamy 2018: Seanse z Multikinem na stoku narciarskim
Od 8 do 11 marca w Zakopanem odbędzie się Zjazd Reklamy – coroczna impreza branży reklamowej. W tym roku za cykl wydarzeń towarzyszących odpowiada Multikino Media – sponsor strategiczny. Główną atrakcją będzie wyjątkowe kino na stoku narciarskim, prezentujące szeroki repertuar filmowy – w tym także przedpremierowo komedię „Kobieta sukcesu”.
„Kupuj z głową
Rusza kolejna kampania telewizyjna największego serwisu z ogłoszeniami motoryzacyjnymi. Tym razem Otomoto stawia na edukację i wsparcie dla tych, którzy planują kupić auto.
Grześki z kolejną kampanią reklamową
Kampania wspiera najpopularniejszy wariant smakowy z oferty marki (Grześki kakaowe w czekoladzie 36 g) i najnowsze propozycje: Grześki Tyci (Grześki Tyci w czekoladzie deserowej 140 g, Grześki Tyci w czekoladzie mlecznej 140 g). Hasło „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” podkreśla charakter Grześków Tyci – mini wafelki zapewniają chwile beztroskiej przyjemności i są idealne do d...
Zima na trawie z Żubrówką
K2 startuje z kolejną, sezonową aktywacją konsumencką dla Żubrówki Bison Grass. Wódka ta jest jedną z pięciu obsługiwanych przez agencję marek, należących do koncernu CEDC International.
Radzka i Poszukiwacz w filmie Plusha „Abonament na miłość
W mediach społecznościowych marki Plush można zobaczyć trailer komedii romantycznej „Abonament na miłość". Film, który premierę miał 14 lutego, ma już ponad 120 tysięcy wyświetleń, a w główne role wcielają się w nim znani youtuberzy Radzka oraz Poszukiwacz.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone