logo
WIADOMOŚCI

POS Stars 2013 podczas Festiwalu Marketingu i Druku

   15.07.2013, przeczytano 1184 razy
ilustracjastrzałka

Podczas Festiwalu Marketingu i Druku, 11 i 12 września w Warszawie, odbędzie się piąta już  edycja Konkursu POS STARS. Wszystkie zgłoszone display’e będzie można podziwiać w czasie dwóch dni imprezy targowej w Warszawskim Centrum Wystawienniczym EXPO XXI. Ogłoszenie zwycięzców tegorocznej edycji Konkursu POS STARS oraz uroczyste wręczenie statuetek odbędzie się podczas wieczornej gali wystawców, organizowanej przez OOH magazine.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pos-stars-2013-podczas-festiwalu-marketingu-i-druku,19267,artykul.html

Display'e można zgłaszać w 11 kategoriach tematycznych: napoje & żywność, alkohol & tytoń, kosmetyka, elektronika, finanse, motoryzacja, Digital POS, design roku, display'e kartonowe, display'e naladowe oraz przemysł.
 
Spośród zgłoszonych projektów profesjonalne jury wybierze TOP display'e, które otrzymują główną nagrodę. Organizator, OOH magazine, przyzna 11 głównych nagród oraz jedno prestiżowe wyróżnienie jakim jest Grand Prix.
 
Dispaly’e zgłaszać mogą producenci materiałów POS, agencje reklamowe, drukarnie wielkoformatowe, agencje PR oraz klienci końcowi.

Festiwal objęty jest patronatem medialnym Signs.pl.

Aktualizacja (24.07.2013):
Jak nas informuje organizator, termin Festiwalu został przesunięty na 9-10 września 2013 r.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl/posstars

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie: E- Święta Polaków [INFOGRAFIKA]
Firma Selectivv, specjalizująca się w realizacji kampanii mobile marketingowych i analizach zachowań użytkowników na podstawie danych z kanału mobile zbadała przedświąteczne zwyczaje zakupowe Polaków. W badaniu wykorzystano sprofilowane dane Selectivv obejmujące 14 mln użytkowników urządzeń przenośnych w kraju. Analizie poddano użytkowników 4 aplikacji...
Galeria Krakowska z rozszerzoną rzeczywistością
Rozszerzona rzeczywistość (Augmented Reality) to technologia, która pozwala łączyć świat rzeczywisty z generowanym komputerowo. Elementy obu tych światów przenikają się, dzięki czemu możliwe jest uzyskanie efektów znanych z filmów science-fiction. Z tego typu technologii korzysta Galeria Krakowska  i – jako jedna z nielicznych galerii handlowych – oferuje klientom...
Lubelska ze świąteczną aktywacją konsumencką
Działania prowadzone są na Facebooku z wykorzystaniem bota i potrwają do 18 grudnia. Za komunikację Lubelskiej w internecie i obsługę konkursu odpowiada agencja Schulz brand friendly.
Kirill Umrikhin, ambasador marki Nikon, odkrywa zapomniany świat Wysp Komandorskich
Niesamowita fotograficzna wyprawa odkrywa przed nami nieznane krajobrazy, dziką przyrodę i nowe miejsca do surfowania.
„NADAJEMY KULTURĘ” pod takim hasłem realizowana jest pierwsza wspólna, wizerunkowa kampania Domów Kultury z Warszawy. Już 16 grudnia br. na kilkudziesięciu nośnikach outdoorowych w Warszawie oraz w środkach komunikacji miejskiej będzie można zobaczyć layout stworzony wraz z Antonim Wajdą, promujący nowy wizerunek Domów Kultury.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone