logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

POS Stars 2016 w wyjątkowej oprawie

   23.06.2016, przeczytano 1148 razy
ilustracjastrzałka

Podczas tegorocznych targów FestiwalDruku.pl będzie miała miejsce kolejna edycja konkursu na najlepsze displaye reklamowe - POS STARS 2016. Już po raz ósmy wybrane zostaną najlepsze realizacje wśród ekspozytorów, standów i wysp handlowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pos-stars-2016-w-wyjatkowej-oprawie,29061,artykul.html

Celem konkursu jest wyłonienie najlepszych kreacji w branży POS. Zgłoszone produkty oceniać będzie Jury złożone z profesjonalistów z branży, a realizacje będą eksponowane podczas wrześniowych targów reklamy.

Display’e można zgłaszać w 11 kategoriach tematycznych: Napoje & Żywność, Alkohol & Tytoń, Kosmetyka, Elektronika, Finanse, Motoryzacja, Digital POS, Design Roku, Display’e kartonowe, Display’e naladowe oraz Przemysł. Spośród zgłoszonych projektów Jury wybierze najlepsze realizacje, a jedna, z największą liczbą głosów otrzyma Grand Prix. Jak co roku, swoje typy wybiorą także zwiedzający targi.

- W tym roku stawiamy również na wyjątkową oprawę wydarzenia. Galą wręczenia nagród odbędzie się drugiego dnia targów, podczas konferencji Marketing MIX (http://marketingmix.com.pl)skierowanej dla branży farmaceutycznej i kosmetycznej. Statuetki wręczymy na scenie z udziałem widowni złożonej z dyrektorów marketingu, przedstawicieli agencji reklamowych oraz domów mediowych. Konkurs stał się tak prestiżowym wydarzeniem, że wymaga także odpowiedniej oprawy – mówi Robert Załupski, Dyrektor Marketingu OOH magazine.

Konkurs na najlepsze ekspozytory organizowany jest od 2009 roku przez OOH magazine w ramach targów FestiwalDruku.pl.


Targi objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: OOH magazine

www.festiwaldruku.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ostatni dzień targów RemaDays Warsaw 2019
Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays Warsaw 2019 dobiegły końca. Jest to jednak nie tylko czas pożegnań, ale i początek bardzo owocnej współpracy oraz nowych kontaktów biznesowych, które udało się nawiązać podczas obfitujących w wydarzenia 3 targowych dni. 15. edycja RemaDays Warsaw okazała się wyjątkowa, co potwierdziła nie tylko znakomita...
M.Zuiko Digital ED 12-200mm F3.5-6.3: Nowy obiektyw Olympus
M.Zuiko Digital ED 12-200mm F3.5-6.3 o 16,6-krotnym powiększeniu oferuje wysoką jakość obrazu w całym zakresie ogniskowych – od szerokiego kąta do tele. Szybki i precyzyjny system AF obiektywu oraz jego uszczelniona, lekka i kompaktowa obudowa gwarantują doskonałe efekty zarówno podczas wykonywania zdjęć krajobrazowych, jak i fotografowania ludzi. Wszechstronność ED 12-200mm...
Nowa reklama TV Pożyczki Gotówkowej
8 lutego rozpoczęła się emisja nowej reklamy Pożyczki Gotówkowej Banku Millennium. Tym razem przenosimy się na wrocławski Most Tumski i poznajemy pochodzenie zwyczaju przypinania przez zakochanych na moście kłódek, symbolizujących nieprzemijalność uczucia. Podobnie jak w poprzednich spotach Banku Millennium, w reklamie wystąpił Radek Kotarski, twórca...
Eventy 180heartbeats + Jung v Matt pracują dla Fulbright Polska
Eventy 180heartbeats + Jung v Matt pozyskały nowego klienta - Polsko-Amerykańską Komisję Fulbrighta. To kolejne wydarzenie agencji zorganizowane w stylu TEDx.
Isobar Polska wspiera wyprzedaż modeli Škody
Należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencja Isobar odpowiada za przygotowanie kampanii 360 wspierającej wyprzedaż modeli 2018 marki ŠKODA.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764