logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Postaw namiot: Konkurs Durex wsparty kampanią digitalową

  PR 17.06.2014, przeczytano 4770 razy
ilustracjastrzałka

Konkurs „Postaw namiot” to projekt marki Durex, który rozpoczął się z początkiem czerwca i potrwa do końca lipca. Konkurs wspierany jest kampanią digitalową oraz kanałami social media. Za kreację odpowiedzialna jest agencja ADVALUE. Komunikację PR prowadzi Multi Communications.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/postaw-namiot%3A-konkurs-durex-wsparty-kampania-digitalowa,21960,artykul.html

Konkurs „Postaw namiot” ma pomóc uwolnić się parom od cywilizacji i rozbudzić w nich potrzebę dotyku. Jak pokazują badania marki Durex, choć dla 96% badanych dotyk pełni istotną rolę w związku, to jednak pary doświadczają go zdecydowanie za mało. Osoby, które prześlą zdjęcie opakowania prezerwatyw Durex uwiecznionych w miejscach gdzie poczuły RealFeel  mogą wygrać dwuosobowy weekend we francuskim hotelu Attrap Reves Hotel.

Planując konkurs, chcieliśmy zwrócić uwagę na rolę dotyku. Jako marka, która odpowiada za zdrowie seksualne i dobre samopoczucie ludzi na całym świecie, będziemy budować świadomość wśród par, jak ważny jest to element w związku. Tego lata, Durex RealFeel sprawi, że zakochani oderwą się od urządzeń mobilnych, a więcej czasu poświęcą drugiej połówce. Tym bardziej, że nagrodą jest pobyt w wyjątkowym apartamencie blisko natury – przeźroczystej kuli w otoczeniu urokliwych miejsc sprzyjających miłosnym uniesieniom.
– komentuje Maja Marciszewska, Senior Brand Manager Durex. Dla 69 wyróżnionych zgłoszeń zaplanowaliśmy  dodatkowo namioty Durex wraz z wyposażeniem dla dwojga, a 100 osób otrzyma nagrody „pocieszenia” w postaci pakietów produktów Durex – dodaje.

Konkurs będzie wspierany szeroko zasięgową kampanię digitalową. Informacja pojawi się na portalach ogólnopolskich, stronach internetowych o tematyce podróżniczej i turystycznej. Zaplanowana jest również specjalna akcja z Allegro.pl, gdzie zostanie zorganizowana aukcja gadżetów od Durex. Konkurs będzie również komunikowany w sieci kin Cinema City.

Źródło: Durex

www.durex.pl/realfeel

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Herbapol odświeża markę: rebranding i nowy logotyp
Herbapol, producent produktów ziołowych, ogłasza strategiczną zmianę w swojej linii kosmetyków. Firma postanowiła skupić się na eksponowaniu silnej i wiarygodnej marki Herbapol, rezygnując z submarki Polana. Zmiana ta jest efektem dogłębnych badań rynkowych i ma na celu wzmocnienie zaufania konsumentów oraz podkreślenie najwyższej jakości produktów...
Kampanie programmatic DOOH z platformą Display&Video360
AMS, Salestube i Value Media zrealizowały pierwsze kampanie programmatic DOOH za pośrednictwem platformy Display&Video360
Logo Superbet koszulkach Górnika Zabrze
Nowa, dwuletnia umowa, w ramach której logo Superbet znajdzie się na froncie koszulki Górnika Zabrze to ukoronowanie udanej współpracy w poprzednich trzech latach. – Chcemy razem budować wielkiego Górnika. Widzimy, że klub zmierza w dobrym kierunku i dlatego zdecydowaliśmy się jeszcze mocniej zaangażować w ten sponsoring – podkreśla Łukasz...
Premiera Danio Jogurt Pitny ze wsparciem Altavia Kamikaze + K2
Agencja Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg na koncept i realizację kreatywno-strategicznych działań aktywacyjnych związanych z launchem nowego produktu w portfolio Danone - Danio Jogurt Pitny.
Moc równowagi w kampanii Energi Obrót
Fotobalkonika, magazyny energii czy pompy ciepła – to tylko kilka z wielu produktów okołoenergetycznych, które w swojej ofercie posiada Energa Obrót. Spółka 15 lipca rozpoczyna nową kampanię świadomościowo-produktową sygnowaną hasłem Moc równowagi w Twoim ekosystemie. Kampania potrwa do końca października. Jej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764