Konkurs „Postaw namiot” to projekt marki Durex, który rozpoczął się z początkiem czerwca i potrwa do końca lipca. Konkurs wspierany jest kampanią digitalową oraz kanałami social media. Za kreację odpowiedzialna jest agencja ADVALUE. Komunikację PR prowadzi Multi Communications.
Konkurs „Postaw namiot” ma pomóc uwolnić się parom od cywilizacji i rozbudzić w nich potrzebę dotyku. Jak pokazują badania marki Durex, choć dla 96% badanych dotyk pełni istotną rolę w związku, to jednak pary doświadczają go zdecydowanie za mało. Osoby, które prześlą zdjęcie opakowania prezerwatyw Durex uwiecznionych w miejscach gdzie poczuły RealFeel mogą wygrać dwuosobowy weekend we francuskim hotelu Attrap Reves Hotel.
Planując konkurs, chcieliśmy zwrócić uwagę na rolę dotyku. Jako marka, która odpowiada za zdrowie seksualne i dobre samopoczucie ludzi na całym świecie, będziemy budować świadomość wśród par, jak ważny jest to element w związku. Tego lata, Durex RealFeel sprawi, że zakochani oderwą się od urządzeń mobilnych, a więcej czasu poświęcą drugiej połówce. Tym bardziej, że nagrodą jest pobyt w wyjątkowym apartamencie blisko natury – przeźroczystej kuli w otoczeniu urokliwych miejsc sprzyjających miłosnym uniesieniom. – komentuje Maja Marciszewska, Senior Brand Manager Durex. Dla 69 wyróżnionych zgłoszeń zaplanowaliśmy dodatkowo namioty Durex wraz z wyposażeniem dla dwojga, a 100 osób otrzyma nagrody „pocieszenia” w postaci pakietów produktów Durex – dodaje.
Konkurs będzie wspierany szeroko zasięgową kampanię digitalową. Informacja pojawi się na portalach ogólnopolskich, stronach internetowych o tematyce podróżniczej i turystycznej. Zaplanowana jest również specjalna akcja z Allegro.pl, gdzie zostanie zorganizowana aukcja gadżetów od Durex. Konkurs będzie również komunikowany w sieci kin Cinema City.
Źródło: Durex