logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Postaw namiot: Konkurs Durex wsparty kampanią digitalową

  PR 17.06.2014, przeczytano 4672 razy
ilustracjastrzałka

Konkurs „Postaw namiot” to projekt marki Durex, który rozpoczął się z początkiem czerwca i potrwa do końca lipca. Konkurs wspierany jest kampanią digitalową oraz kanałami social media. Za kreację odpowiedzialna jest agencja ADVALUE. Komunikację PR prowadzi Multi Communications.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/postaw-namiot%3A-konkurs-durex-wsparty-kampania-digitalowa,21960,artykul.html

Konkurs „Postaw namiot” ma pomóc uwolnić się parom od cywilizacji i rozbudzić w nich potrzebę dotyku. Jak pokazują badania marki Durex, choć dla 96% badanych dotyk pełni istotną rolę w związku, to jednak pary doświadczają go zdecydowanie za mało. Osoby, które prześlą zdjęcie opakowania prezerwatyw Durex uwiecznionych w miejscach gdzie poczuły RealFeel  mogą wygrać dwuosobowy weekend we francuskim hotelu Attrap Reves Hotel.

Planując konkurs, chcieliśmy zwrócić uwagę na rolę dotyku. Jako marka, która odpowiada za zdrowie seksualne i dobre samopoczucie ludzi na całym świecie, będziemy budować świadomość wśród par, jak ważny jest to element w związku. Tego lata, Durex RealFeel sprawi, że zakochani oderwą się od urządzeń mobilnych, a więcej czasu poświęcą drugiej połówce. Tym bardziej, że nagrodą jest pobyt w wyjątkowym apartamencie blisko natury – przeźroczystej kuli w otoczeniu urokliwych miejsc sprzyjających miłosnym uniesieniom.
– komentuje Maja Marciszewska, Senior Brand Manager Durex. Dla 69 wyróżnionych zgłoszeń zaplanowaliśmy  dodatkowo namioty Durex wraz z wyposażeniem dla dwojga, a 100 osób otrzyma nagrody „pocieszenia” w postaci pakietów produktów Durex – dodaje.

Konkurs będzie wspierany szeroko zasięgową kampanię digitalową. Informacja pojawi się na portalach ogólnopolskich, stronach internetowych o tematyce podróżniczej i turystycznej. Zaplanowana jest również specjalna akcja z Allegro.pl, gdzie zostanie zorganizowana aukcja gadżetów od Durex. Konkurs będzie również komunikowany w sieci kin Cinema City.

Źródło: Durex

www.durex.pl/realfeel

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764