logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Postaw Warkę bez wychodzenia z domu – nowa aktywacja Warki

  PR 20.04.2020, przeczytano 930 razy

Jak postawić kumplowi piwo nie wychodząc w domu? Warka rusza właśnie z nową aktywacją konsumencką – „Postaw Warkę”, w ramach której zachęca do tego, by zostać w domu i wysłać zapas piwa wybranej przez siebie osobie. Codziennie do wygrania jest 100 zestawów piw Warka Jasne Pełne. Akcję, która potrwa do 17 maja, wspiera spot telewizyjny i działania w internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/postaw-warke-bez-wychodzenia-z-domu-%E2%80%93-nowa-aktywacja-warki,386663,artykul.html

– Zdajemy sobie sprawę, że wszyscy znaleźliśmy się w bezprecedensowej i niełatwej sytuacji – mówi Tomasz Hadam, Senior Brand Manager marki Warka. – Na Planecie Warka wierzymy jednak, że męska przyjaźń to przyjaźń na dobre i na złe. Chcemy podkreślić wagę tej relacji i dać naszym konsumentom odrobinę uśmiechu. To dlatego organizujemy akcję „Postaw Warkę”, w ramach której można postawić ulubione piwo wybranej osobie bez wychodzenia z domu – podkreśla.

Aby wziąć udział w akcji, wystarczy wypełnić zgłoszenie na stronie internetowej www.postawwarke.pl Najciekawsze zgłoszenia zostaną nagrodzone specjalnymi zestawami piw Warka Jasne Pełne, które będą dostarczane do zgłaszającego i wskazanej przez niego osoby. Dzięki temu upominkowi od Warki przyjaciele i znajomi będą mogli wspólnie cieszyć się smakiem ulubionego piwa bez wychodzenia z domu. Codziennie do wygrania jest 100 zestawów piwa Warka.

Grupa Żywiec, właściciel marki Warka, aktywnie wspiera walkę z koronawirusem SARS-CoV-2. Firma sfinansowała zakup sprzętu medycznego i środków ochrony osobistej w lokalizacjach najbliższych browarom Grupy Żywiec. Firma przekazała również 1 milion złotych na ogólnopolską zbiórkę na rzecz walki z koronawirusem na platformie siepomaga.pl, a także wsparła lokale gastronomiczne poprzez akcję zwrotnego skupu swoich produktów, umożliwiającą właścicielom restauracji i barów odzyskanie środków finansowych za piwo, którego nie mogą obecnie sprzedać. Dodatkowo, z inicjatywy Arcyksiążęcego Browaru Żywiec, mieszkańcy miasta Żywiec i lokalne służby medyczne otrzymają darmowy płyn do dezynfekcji rąk.

Aktywacja konsumencka „Postaw Warkę” potrwa do 17 maja 2020.

Źródło: Grupa Żywiec

www.grupazywiec.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764