logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Postbooster – nowe narzędzie do promowania postów na Facebooku

  PR 12.07.2018, przeczytano 336 razy
ilustracjastrzałka

Na rynku pojawiło się nowe narzędzie do optymalizacji promocji postów na Facebooku – Postbooster.com. To intuicyjna platforma, która pozwoli ustawić automatyczną promocję postów, w tym tych jeszcze nieopublikowanych, a wszystko to za pomocą zaledwie kilku kliknięć.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/postbooster-%E2%80%93-nowe-narzedzie-do-promowania-postow-na-facebooku,37222,artykul.html

Postbooster.com służy do automatyzacji promocji postów na Facebooku, a jego główną zaletą jest możliwość ustawienia reguł promocji postów jeszcze przed ich publikacją. Administrator danego fanpage’a, nie musi promować każdego posta z osobna, tylko definiuje w jaki sposób i po jakim czasie od jego opublikowania ma on być promowany. Postbooster wypromuje wszystkie przyszłe publikacje, które spełniają kryteria ustawione przez administratora strony.

Nowe narzędzie automatycznie dostosowuje typ kampanii facebookowej do formatu promowanego posta.

ilustracjastrzałka

- Naszym celem było stworzenie narzędzia, któremu przyświecałaby idea ”prościej już się nie da”. Według nas, jest to szczególnie istotne dla administratorów stron facebook’owych małych i średnich firm oraz blogerów, którzy to regularnie publikują treści, a następnie każdą z nich promują w podobny, powtarzalny sposób - mówi Marcin Hołyst CEO Postbooster.com

Postbooster.com należy do rodziny produktów firmy CheeseCat sp. z o.o., twórców zaawansowanej platformy Catvertiser.com, służącej do zarzadzania i optymalizacji kampanii na Facebooku. CheeseCat działa również jako social mediowa agencja performance’owa.

Źródło: Postbooster.com

www.postbooster.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie: Polacy chętnie oglądają wideo online
Chociaż prawie połowa z nas preferuje tekst jako formę przekazu treści, to aż 88% przyznaje, że ogląda także materiały wideo w Internecie. W swoim najnowszym badaniu PAYBACK postanowił sprawdzić, kiedy Polacy sięgają po takie filmy i jakie tematy najbardziej ich interesują.
Youtube Leaderboard - Oscary 2019
W związku ze zbliżającą się ceremonią rozdania najważniejszych nagród branży filmowej - Oscarów, YouTube przygotował ranking zapowiedzi obrazów nominowanych w kategorii Najlepszy Film. Gdyby to głosy fanów z YouTube miały decydować o zwycięzcy, Oscar trafiłby do twórców filmu Czarna Pantera.
Wrocławska firma Optad360 stawia na rozwój i zamyka kolejny rok z imponującym wynikiem
OptAd360 zamyka rok 2018 z ponad 30 milionami złotych przychodu. To o 13 milionów więcej w porównaniu z rokiem 2017. Jest to znacząca kwota zważywszy na fakt, że wrocławska firma działa na rynku dopiero od trzech lat. Plany na 2019 zakładają kolejne wzrosty oraz wprowadzanie nowych produktów.
Po wielu miesiącach pracy powstała nowa wersja Senuto – kompleksowej platformy do planowania, monitorowania i optymalizacji działań SEO.  W nowej odsłonie dostępna jest dla wszystkich użytkowników systemu od 18 lutego 2019 roku. Korzystający z Senuto mają czas na migrację do nowej wersji Platformy do końca maja.
Netia z usługą TV m.in. dla hoteli
Dowolna technologia dostarczania sygnału, brak ograniczeń w zakresie liczby odbiorników, a także możliwość integracji kanałów z różnych źródeł. Tym m.in. charakteryzuje się nowa usługa Netia TV dla biznesu, skierowana przede wszystkim do hoteli.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764