logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Postbooster – nowe narzędzie do promowania postów na Facebooku

  PR 12.07.2018, przeczytano 603 razy
ilustracjastrzałka

Na rynku pojawiło się nowe narzędzie do optymalizacji promocji postów na Facebooku – Postbooster.com. To intuicyjna platforma, która pozwoli ustawić automatyczną promocję postów, w tym tych jeszcze nieopublikowanych, a wszystko to za pomocą zaledwie kilku kliknięć.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/postbooster-%E2%80%93-nowe-narzedzie-do-promowania-postow-na-facebooku,37222,artykul.html

Postbooster.com służy do automatyzacji promocji postów na Facebooku, a jego główną zaletą jest możliwość ustawienia reguł promocji postów jeszcze przed ich publikacją. Administrator danego fanpage’a, nie musi promować każdego posta z osobna, tylko definiuje w jaki sposób i po jakim czasie od jego opublikowania ma on być promowany. Postbooster wypromuje wszystkie przyszłe publikacje, które spełniają kryteria ustawione przez administratora strony.

Nowe narzędzie automatycznie dostosowuje typ kampanii facebookowej do formatu promowanego posta.

ilustracjastrzałka

- Naszym celem było stworzenie narzędzia, któremu przyświecałaby idea ”prościej już się nie da”. Według nas, jest to szczególnie istotne dla administratorów stron facebook’owych małych i średnich firm oraz blogerów, którzy to regularnie publikują treści, a następnie każdą z nich promują w podobny, powtarzalny sposób - mówi Marcin Hołyst CEO Postbooster.com

Postbooster.com należy do rodziny produktów firmy CheeseCat sp. z o.o., twórców zaawansowanej platformy Catvertiser.com, służącej do zarzadzania i optymalizacji kampanii na Facebooku. CheeseCat działa również jako social mediowa agencja performance’owa.

Źródło: Postbooster.com

www.postbooster.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764