logo
WIADOMOŚCI

Postbooster – nowe narzędzie do promowania postów na Facebooku

Mateusz Zawiślak  PR 12.07.2018, przeczytano 272 razy
ilustracjastrzałka

Na rynku pojawiło się nowe narzędzie do optymalizacji promocji postów na Facebooku – Postbooster.com. To intuicyjna platforma, która pozwoli ustawić automatyczną promocję postów, w tym tych jeszcze nieopublikowanych, a wszystko to za pomocą zaledwie kilku kliknięć.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/postbooster-–-nowe-narzedzie-do-promowania-postow-na-facebooku,37222,artykul.html

Postbooster.com służy do automatyzacji promocji postów na Facebooku, a jego główną zaletą jest możliwość ustawienia reguł promocji postów jeszcze przed ich publikacją. Administrator danego fanpage’a, nie musi promować każdego posta z osobna, tylko definiuje w jaki sposób i po jakim czasie od jego opublikowania ma on być promowany. Postbooster wypromuje wszystkie przyszłe publikacje, które spełniają kryteria ustawione przez administratora strony.

Nowe narzędzie automatycznie dostosowuje typ kampanii facebookowej do formatu promowanego posta.

ilustracjastrzałka

- Naszym celem było stworzenie narzędzia, któremu przyświecałaby idea ”prościej już się nie da”. Według nas, jest to szczególnie istotne dla administratorów stron facebook’owych małych i średnich firm oraz blogerów, którzy to regularnie publikują treści, a następnie każdą z nich promują w podobny, powtarzalny sposób - mówi Marcin Hołyst CEO Postbooster.com

Postbooster.com należy do rodziny produktów firmy CheeseCat sp. z o.o., twórców zaawansowanej platformy Catvertiser.com, służącej do zarzadzania i optymalizacji kampanii na Facebooku. CheeseCat działa również jako social mediowa agencja performance’owa.

Źródło: Postbooster.com

www.postbooster.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Kanały kulinarne w systemie rozrywki pokładowej Emirates
Ruszyły autorskie kanały Emirates o posiłkach (Food Channel) i winie (Wine Channel), na których przewoźnik przedstawia kulisy tworzenia pokładowego menu i współpracy z międzynarodowymi partnerami.
Już tylko kilka miejsc pozostało na odrębnej ścieżce kształcenia Dziennikarstwo i Public Relations dla tych, którzy chcą kształcić się pod kątem multimedialnego dziennikarstwa połączonego z nowoczesnym marketingiem. Jedyną uczelnią, która oferuje taką specjalizację jest Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie.
Badanie: Wybory w social mediach - Wassermann deklasuje rywali
14 sierpnia Premier Mateusz Morawiecki poinformował o terminie wyborów samorządowych. “21.10.2018 Polacy zdecydują, kto będzie rządził w samorządach. Niech rozpoczynająca się kampania wyborcza będzie uczciwą konkurencją na dobre propozycje dla Polaków!” – napisał na Twitterze. Wszystkim wiadomo, że 4 listopada odbędzie się druga tura, i że...
Robert Janowski: Na wiosnę nowy program muzyczny
Już wiosną ma ruszyć nowy program Roberta Janowskiego. Wokalista zapowiada, że ponownie będzie gospodarzem quizu o charakterze muzycznym. Twierdzi, że po odejściu z "Jaka to melodia?" nie chciał zostawiać fanów, którzy głośno domagają się jego powrotu na antenę telewizji.
Wideo umacnia pozycję na rynku reklamy digital
Wydatki na reklamę digital video z roku na rok rosną, a udział wideo w rynku digital w ubiegłym roku sięgnął 12,6%. Już przeszło połowa największych polskich reklamodawców decyduje się na promocję w tym kanale, by poszerzyć zasięg swoich kampanii. Ten trend widoczny jest również na platformie PAYBACK. Tylko w ciągu pierwszego półrocza 2018 roku PAYBACK Video odnotowało...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone