logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Poszerzona oferta podkładów pod laminaty firmy Colop Polska

  PR 14.08.2018, przeczytano 539 razy
ilustracjastrzałka

Podkład pod laminat to produkt, który doskonale nadaje się do realizacji oficjalnych certyfikatów, nagród, gratulacji, życzeń, podziękowań czy potwierdzeń udziału w szkoleniach. Po przyklejeniu do niego wygrawerowanego laminatu, blachy aluminiowej czy blachy sublimacyjnej może stać się wyszukanym dyplomem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/poszerzona-oferta-podkladow-pod-laminaty-firmy-colop-polska-,37586,artykul.html

Nowe kolory

Dotychczasowa oferta firmy Colop Polska obejmowała jedynie podkład w kolorze ciemnego drewna, który znakomicie imitował naturalne drewno, dostępny w sześciu wymiarach. Teraz oferta została poszerzona o podkłady w trzech ”loftowych” kolorach - biały, czarny oraz jasne drewno, które będą idealnie współgrały z nowoczesnymi wnętrzami. Każdy kolor dostępny w trzech najpopularniejszych rozmiarach – 152x203mm, 203x254 mm, 228x304 mm. W połączeniu z szeroką gamą laminatów daje możliwość wykonania świetnych połączeń kolorystycznych, które zapewnią niepowtarzalny efekt.

Wykonane z wysokiej jakości, trwałego, odpornego na odkształcenia materiału MDF. Materiał powleczony jest lakierem bezbarwnym. Półmatowe wykończenie oraz ozdobny kształt rantu nadają podkładowi elegancki wygląd. Na rewersie podkład ma 2 otwory umożliwiające powieszenie go na ścianie w orientacji pionowej lub poziomej.

W ofercie dostępne jest również gustowne etui na podkład występujące w kilku wersjach kolorystycznych.

Sprawdź ofertę w sklepie internetowym firmy Colop Polska.

Źródło: Colop Polska Sp. z o.o.

www.colop.pl


avatar użytkownika
+ + + +

Tekst opublikował użytkownik: colop_polska

(COLOP POLSKA)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kombii, De Mono i Patrycja Markowska w nowej kampanii Radia Złote Przeboje
Rozpoczęła się kampania wizerunkowa Radia Złote Przeboje, w której wzięli udział znani artyści polskiej sceny muzycznej: Patrycja Markowska oraz zespoły KOMBII i De Mono. Działaniom promocyjnym pod hasłem „Tylko dobra muzyka” realizowanym m.in. na nośnikach reklamy zewnętrznej i w internecie, towarzyszą specjalne materiały wideo z udziałem gwiazd.
Surface Book 2 w promocyjnych cenach
Tego sprzętu nie trzeba chyba nikomu przedstawiać. Surface Book 2 to flagowy komputer Microsoft i jeden z najbardziej mobilnych, a zarazem najwydajniejszych ultrabooków na rynku. Do końca marca, czyli przez najbliższe dwa tygodnie będzie można go kupić aż o 1 800 zł taniej. Cena urządzenia z pierwotnej 7599 zł spada bowiem do 5799 zł.
Artysta – Zawodowiec, nowa edycja projektu Fundacji Sztuki Polskiej ING
Już po raz trzeci Fundacja Sztuki Polskiej ING zaprasza wszystkie studentki i studentów kierunków artystycznych do udziału w projekcie edukacyjnym Artysta – Zawodowiec. W tym roku projekt A – Z to dwa dni zajęć, podczas których uczestnicy poznają narzędzia i praktyki pomocne w funkcjonowaniu w zawodzie artysty. Wykłady, warsztaty i konsultacje portfolio...
TVP Wilno – nowy kanał Telewizji Polskiej dla Polaków na Litwie
21 marca Telewizja Polska i Ministerstwo Spraw Zagranicznych podpisały porozumienie w sprawie utworzenia, współfinansowania i dystrybucji kanału TVP Wilno, kierowanego do Polaków i tworzonego przez Polaków mieszkających na Litwie. Prace nad nową anteną trwają od roku.
Nowa odsłona kampanii „Chce się Ż” marki Żywiec
Marka Żywiec konsekwentnie rozwija kampanię „Chce się Ż” – hasło jej nowej odsłony to „Ż jak lubisz”. W tym roku marka pokazuje, że w życiu nie chodzi o to, by osiągać wszystko, ale, by lubić to, co się robi. Nowa odsłona wpisuje się w pozycjonowanie Żywca, który od 2015 roku w ramach „Chce się Ż” opowiada o polskim apetycie na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764