logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Poszerzona oferta podkładów pod laminaty firmy Colop Polska

  PR 14.08.2018, przeczytano 1079 razy
ilustracjastrzałka

Podkład pod laminat to produkt, który doskonale nadaje się do realizacji oficjalnych certyfikatów, nagród, gratulacji, życzeń, podziękowań czy potwierdzeń udziału w szkoleniach. Po przyklejeniu do niego wygrawerowanego laminatu, blachy aluminiowej czy blachy sublimacyjnej może stać się wyszukanym dyplomem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/poszerzona-oferta-podkladow-pod-laminaty-firmy-colop-polska-,37586,artykul.html

Nowe kolory

Dotychczasowa oferta firmy Colop Polska obejmowała jedynie podkład w kolorze ciemnego drewna, który znakomicie imitował naturalne drewno, dostępny w sześciu wymiarach. Teraz oferta została poszerzona o podkłady w trzech ”loftowych” kolorach - biały, czarny oraz jasne drewno, które będą idealnie współgrały z nowoczesnymi wnętrzami. Każdy kolor dostępny w trzech najpopularniejszych rozmiarach – 152x203mm, 203x254 mm, 228x304 mm. W połączeniu z szeroką gamą laminatów daje możliwość wykonania świetnych połączeń kolorystycznych, które zapewnią niepowtarzalny efekt.

Wykonane z wysokiej jakości, trwałego, odpornego na odkształcenia materiału MDF. Materiał powleczony jest lakierem bezbarwnym. Półmatowe wykończenie oraz ozdobny kształt rantu nadają podkładowi elegancki wygląd. Na rewersie podkład ma 2 otwory umożliwiające powieszenie go na ścianie w orientacji pionowej lub poziomej.

W ofercie dostępne jest również gustowne etui na podkład występujące w kilku wersjach kolorystycznych.

Sprawdź ofertę w sklepie internetowym firmy Colop Polska.

Źródło: Colop Polska Sp. z o.o.

www.colop.pl


avatar użytkownika
+ + + + +

Tekst opublikował użytkownik: colop_polska

(COLOP POLSKA)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764